Olin paikalla kun lapset kytkivät miehen havikynttilään. Voi sitä heleää ja viatonta naurua, joka raikasi pitkälle Läykkäläntieltä. Tapahtunut oli varmasti lasten onnellisimpia hetkiä elämässä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
SInusta on tehty rikosilmoitus.
- Anonyymi
Onko lainvastaista olla paikalla, jossa lapset leikkivät kynttilöillä ja ilakoivat?
- Anonyymi
Myös minä olin paikalla.
Oli tosi hullunkurisen näkööstä kun tuttu pankin virkailija makaa laattialla seljällään ja pienen pieni osa pitkästä kynttilästä kurkkaaloo pyllysilmästä. - Anonyymi
Kynttilästä saatihin melkoonen osa piilohon. Kynttilän alkuperäänen pituus oli 30 senttiä. Piilootuksen jälkehen näkyvissä oli vain kolome senttiä. Pareeta olis ollu jos kynttilä olis tuupattu koko mitalta ahterihin.
- Anonyymi
Lapsilla kaikki hyvin. Hassu kynttiläsetä on hyvin taitava imuttelussa. Suomen parhain.
- Anonyymi
Mitäpä jos kynttilä olisi potkaistu syvälle jampen uumeniin? Se olisi ollut vielä hauskempaa.
- Anonyymi
Telsusta tuli yhteen aikaan sarja seksileikeistä ensiapuun. Olis ollu komeeta kun jarmoki ois viety lekuriin ja suoraan tv lähetykseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881404
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1921217- 741039
- 79955
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361841- 62837
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170805Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.210764Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t6729- 91704