Olin paikalla kun lapset kytkivät miehen havikynttilään. Voi sitä heleää ja viatonta naurua, joka raikasi pitkälle Läykkäläntieltä. Tapahtunut oli varmasti lasten onnellisimpia hetkiä elämässä.
Lasten ilo ja nauru ovat aitoa ja rehellistä
8
218
Vastaukset
- Anonyymi
SInusta on tehty rikosilmoitus.
- Anonyymi
Onko lainvastaista olla paikalla, jossa lapset leikkivät kynttilöillä ja ilakoivat?
- Anonyymi
Myös minä olin paikalla.
Oli tosi hullunkurisen näkööstä kun tuttu pankin virkailija makaa laattialla seljällään ja pienen pieni osa pitkästä kynttilästä kurkkaaloo pyllysilmästä. - Anonyymi
Kynttilästä saatihin melkoonen osa piilohon. Kynttilän alkuperäänen pituus oli 30 senttiä. Piilootuksen jälkehen näkyvissä oli vain kolome senttiä. Pareeta olis ollu jos kynttilä olis tuupattu koko mitalta ahterihin.
- Anonyymi
Lapsilla kaikki hyvin. Hassu kynttiläsetä on hyvin taitava imuttelussa. Suomen parhain.
- Anonyymi
Mitäpä jos kynttilä olisi potkaistu syvälle jampen uumeniin? Se olisi ollut vielä hauskempaa.
- Anonyymi
Telsusta tuli yhteen aikaan sarja seksileikeistä ensiapuun. Olis ollu komeeta kun jarmoki ois viety lekuriin ja suoraan tv lähetykseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988