Miksi ei valmisteta Jeesus-makkaraa? Minä niin haluaisin grillata juuri sen nimistä tuotetta. Olisi niin hauska katsoa, kun Jeesus tirisee helvetin kuumalla arinalla. Lopulta voisi haukata Jeesuksen lihaa ja naukata viintä päälle kuin ehtoollisella. Esimerkiksi joku vanhurskas voisi ottaa tuotantoon tällaisen tuotteen. Vai pitääkö minun ruveta?
Nyt Jeesusta grilliin!!!
18
160
Vastaukset
- Anonyymi
Valmistusraaka-aineen pitää ehdottomasti olla karitsan lihaa. Muuten en osta.
- Anonyymi
Makkara moi.fi
- Anonyymi
Ehtoolliseksi makkara ja olutta.
Olut ei ole Jeesuksen verta mutta symbolisesti siitä tiristettyä kuitenkin.- Anonyymi
Hyvä ehdotus! Kannatetaan!
Jeesuskin tykkäisi, jos olisi tykkäämässä.
- Anonyymi
Rupea vaan, mutta älä ihmettele jos otat takkiin.
- Anonyymi
Jeesusta tai hänen lihaansa, kun ei ole olemassa, tarkoitin yllä 2025-06-13 07:56:38
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesusta tai hänen lihaansa, kun ei ole olemassa, tarkoitin yllä 2025-06-13 07:56:38
Jos se on karitsaa, se on kuin Jeesusta söisi.
Luulisi maistuvan kristitylle kansalle.
- Anonyymi
Kristityillä ehtoollisella pidetään yllä kannibalismia. Jeesuksen ruumista ja verta nautitaan öylättiä ja viiniä ottamalla. Kuvaannollisesti ehtoolliseen osallistuvat saavat niistä jumalallista voimaa, pyhää henkeä.
Tällainen on hyvin vanha jo pakana-ajoilta asti periytyvä rituaali.- Anonyymi
Luterilaisen käsityksen mukaan ehtoollisen leipä ja viini ovat kirjaimellisesti Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri. Tämä siitä huolimatta, että leivän ja viinin tiedetään olevan ihmisten valmistama ja koostumus tunnetaan tarkasti eivätkä ne maistu ihmisen lihalta ja vereltä.
Kyse on uskosta. Kun uskoo noin, niin sitten se on niin. Jos ei usko, niin sitten ne ovat vain ihmisten valmistamaa leipää ja viiniä eikä kannibalismia esiinny. Luterilaiset ovat siis kannibaaleja noin niin kuin teologiansa mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisen käsityksen mukaan ehtoollisen leipä ja viini ovat kirjaimellisesti Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri. Tämä siitä huolimatta, että leivän ja viinin tiedetään olevan ihmisten valmistama ja koostumus tunnetaan tarkasti eivätkä ne maistu ihmisen lihalta ja vereltä.
Kyse on uskosta. Kun uskoo noin, niin sitten se on niin. Jos ei usko, niin sitten ne ovat vain ihmisten valmistamaa leipää ja viiniä eikä kannibalismia esiinny. Luterilaiset ovat siis kannibaaleja noin niin kuin teologiansa mukaan.Näin asia on, mutta harvoin tästä kauheudesta pidetään kristityistä puheen ollen mitään tiedotustilaisuuksia. On käsittämätöntä,että kannibalismia rituaaleissaan pitävä uskonto on valtauskontona Suomessa 2025.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on uskosta. Kun uskoo noin, niin sitten se on niin. Jos ei usko, niin sitten ne ovat vain ihmisten valmistamaa leipää ja viiniä eikä kannibalismia esiinny. Luterilaiset ovat siis kannibaaleja noin niin kuin teologiansa mukaan.Minä grillaan viikonloppuna iberico-possun ribsejä.
Voisiko joku pappi tai muu hengemies jollain hoccus-poccus-miu-mau -lorulla muuttaa sen Jeesuksen lihaksi? Luulisi olevan helpompi taikatemppu muuttaa possu ihmislihaksi kuin kuiva öylätti? Possu on kuitenkin valmiiksi nisäkkään lihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä grillaan viikonloppuna iberico-possun ribsejä.
Voisiko joku pappi tai muu hengemies jollain hoccus-poccus-miu-mau -lorulla muuttaa sen Jeesuksen lihaksi? Luulisi olevan helpompi taikatemppu muuttaa possu ihmislihaksi kuin kuiva öylätti? Possu on kuitenkin valmiiksi nisäkkään lihaa.Melkoista sikaa se Jeesuskin oli, jos isäänsä tuli.
Että ihan ku ribsiä vetäis, kun öylättiä haukkaa.
- Anonyymi
uskovaiset ostaisi jeesusmakkaraa krilliin
- Anonyymi
Urpo
- Anonyymi
Hauska tutustua Urpo. Oletko sukua Urpo Lahtiselle, kun nimi on vähän samantapainen?
- Anonyymi
Tavallisesta makkarasta saa Jeesus-makkaran helposti, kun kirjoittaa sen kylkeen karamellivärillä Jeesus. Voi piirtää myös ristinkuvan siihen sitten niin maistuu aivan taivaalliselta.
- Anonyymi
Kyllä hallelujaa!Karitsanlihasta tehtyä Jeesusmakkaraa ja juomaksi Jeesuksen verta!
Mikä tahansa punaviini käy vaikka kirkko luopiomaiseen tyyliinsä käyttää valkoviiniä!
Siis mitä,Jeesuksen kustakinko??- Anonyymi
Kaikki mikä Jeesuksesta tihkuu, on pyhää. Vaikka olis kustakin. Sitä vaan pöytään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642