On kolmenlaisia uskovia
1. Ne jotka uskovat korvasyyhyyn
2. Iljettävät jotka eivät noudata Jumalan Sanaa
3. Ulkokultaiset uskovat
Ps 119:158:
"Minä näen uskottomat, ja minua iljettää, sillä he eivät noudata sinun sanaasi."
Iljettävät
24
173
Vastaukset
- Anonyymi
Typerää touhua koko moisiin uskominen.
- Anonyymi
Sittem ne jotka vain syyttelevät muita, mutta omaa uskoa ei ole.
- Anonyymi
On monenlaisia ihmis tarinoita.
- Anonyymi
Ja... Mihin noista sinä kuulut?
- Anonyymi
Olen saanut vastaanottaa Jumalan armon pitkä oli tie ja taistelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se on kova homma tuo armon vastaanottaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se on kova homma tuo armon vastaanottaminen.
Kaikkea pitää tehdä ja yrittää ennen kuin sen saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea pitää tehdä ja yrittää ennen kuin sen saa.
Kun ottaa vastaan hänen armonsa ja saa huomata että se riittää. Hänen rakkautensa riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos uskovaisia on kolmenlaisia, niin johonkinhan niistä ryhmistä sinä kuulut.
- Anonyymi
Armovarkaat ja muut veivarit.
- Anonyymi
En sanoisi noin koska Jeesus asetti minulle valinnan paikan ja se oli että haluatko seurata minua. Olin valtavassa heikkoudessa niin Jumalan armo tuli. Tästä alkaa sellainen elämä johon hän minut kutsui kauan sitten jo.
Se on jokaiselle varattuna ei tarvitse kuin antaa koko elämä hänelle ja voi olla varma että se kestää ihan kaiken ja hän pitää kaikista huolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi noin koska Jeesus asetti minulle valinnan paikan ja se oli että haluatko seurata minua. Olin valtavassa heikkoudessa niin Jumalan armo tuli. Tästä alkaa sellainen elämä johon hän minut kutsui kauan sitten jo.
Se on jokaiselle varattuna ei tarvitse kuin antaa koko elämä hänelle ja voi olla varma että se kestää ihan kaiken ja hän pitää kaikista huolta.Laitan vielä tämän että se on sitä että luottaa siihen että armo on riittävä. Ei tarvitse yksin omissa voimissa jaksaa.
- Anonyymi
Mihin se armo riittää jos ei ole synnintuntoakaan !?
Ei Jumalaa voi komentaa.- Anonyymi
Kenen synnin tunnosta puhut?
Jumalaa ei voi pakoittaa ei voi mutta hän antoi armonsa.
- Anonyymi
Hyvä. Linkissä on tarkka selitys siitä kaikesta:
https://youtu.be/LBYcZl-eZjI - Anonyymi
Room 9:18:
"Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo."- Anonyymi
Yritätkö mennä ylemmäs kuin Pyhä Henki?
- Anonyymi
Jumala armollinen sille joka tekee hänen tahtonsa.
Apt 13:22:
"Mutta hän pani hänet viralta ja herätti heille kuninkaaksi Daavidin, josta hän myös todisti ja sanoi: 'Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, sydämeni mukaisen miehen, joka on tekevä kaikessa minun tahtoni'." - Anonyymi
1. Kor. 1
27. Mikä maailman mielestä on hullutusta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailman mielestä on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen voimakkaat häpeään.
Matt. 11:25
28. Mikä maailmassa on syntyperältään alhaista ja halveksittua, mikä ei ole mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen mitättömäksi sen, mikä on jotakin,
Ap. t. 4:13
29. ettei mikään liha voisi kerskailla Jumalan edessä.
Room. 3:27; Ef. 2:9
30. Hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa. Hänet Jumala on antanut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi,
Jer. 23:5-6; Room. 4:25; 2. Kor. 5:21; Kol. 2:3
31. jotta tapahtuisi, niin kuin on kirjoitettu: "Joka kerskaa, kerskatkoon Herrasta."
Jer. 9:23-24; 2. Kor. 1:12; 2. Kor. 10:17 - Anonyymi
Evankeliumin vääristäminen ei ole Jumalasta.
Gal 1:7:
"joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin."
Ef 5:17: "Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on." - Anonyymi
Room 2:18:
"Ja tunnet hänen tahtonsa ja, opetettuna laissa, tutkit, mikä parasta on,"
Jumalan tahdon vastaisuudella ei mitään hyvää seuraa. - Anonyymi
Parhami ja Olseni oli molemmat aikansa kuuluisimpia homoseksuaaleja.
- Anonyymi
3. Moos. 18:22
Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
- Anonyymi
Jumalan hyvyydestä pois luisuneitten, on vaikea palata takaisin Jeesuksen armon alle. He ovat altistuneet ovelan saatanan ansoihin. Toisaalta heillä on myös kaipuu takaisin Jumalan lapseuteen. Askel on lyhyt, mutta se on itse otettava.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117