Kaikki mukaan

Anonyymi-ap

Nyt sitte kaikki kannustamaan uusia yrittäjiä Halkosaaren avajaisiin juhannus viikon torstaina. Siellä on hyvää musiikkia ja menoa jokaiselle. Lappajärven porukka varsinkin sankoin joukoin mukaan Oman kylän paikka. Muualtakin kaivataan porukkaa, kivoja naisia tanssittamaan Eiku mukaan kaikki.

35

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syntistä touhua, koko tanssinperkele.

      • Anonyymi

        Se joka on synnitön valehtelee. Mutta sulla on elämä muutenki jo huumeitten vaikutuksesta pilalla. Rauha sielulles.


    • Anonyymi

      Olis pääsylippuun, niin vois mennä.

    • Anonyymi

      Mistä saa vapaalippuja, olen nimittäin kunnan päättäjä, ja meikäläisethän yleensä saavat vapaalippuja.

      • Anonyymi

        Minä en ole kunnan työntekijä, enkä luttamustoimissa, menisin,mutta kun ei kertakaikkiaan ole pääsylippuun rahaa.


      • Anonyymi

        Menkää töihin tai kysykää äitiltä tai isiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää töihin tai kysykää äitiltä tai isiltä

        Minne täällä töihin menee, kaikki normaali työt menee suhteilla.


      • Anonyymi

        Entinen kunnaninsinööri kulki ilmaseksi tansseissa aviosiippansa kanssa joka lauantai.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen kunnaninsinööri kulki ilmaseksi tansseissa aviosiippansa kanssa joka lauantai.

        niinkö tuo teki.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen kunnaninsinööri kulki ilmaseksi tansseissa aviosiippansa kanssa joka lauantai.

        Kaikki kunnalle töihin. Tanssiedut taattu.


    • Anonyymi

      Tuokin juttu tulee kusemaan.

      • Anonyymi

        Kyllä on negatiivista porukkaa.


    • Anonyymi

      Miksi se on torstaina, kaikki valmistauttuu juhannukseen, eikä ehdi hurvittelemaan?

      • Anonyymi00018

    • Anonyymi

      Niin notta ennen mitään tanssailtu.Mentihin komiasti tanhua.Riihen ympärillä oli pitkä rivi polkupyöriä ja harmaa verkkuja.Rikkaammilla oli nuhuvit.Ne pääs saatillekki paremmin ku me köyhät.Mutta päästihin me kumminkin illalla Saari kentälle notta mukavaa oli sekin.

    • Anonyymi00019

      Heinäkuussa eläkeläiset valittavat kuumuudesta.
      On se perkeleen kumma juttu kun ennen tehtiin käsin töitä hiki hatussa 26 tuntia vuorokaudessa ja hiihdettiin kouluun kesät talvet. Matkaakin oli vain ajaa 200 km / sivu.

      Nyt juodaan halvinta Pirkka kaljaa ja nostetaan maksamattomia eläkkeitä ja valitetaan. Lisäksi muodostetaan aina jonoja kun ollaan kaupan kassalla etsimässä markkoja että saadaan jauhomakkarat maksettua.

      • Anonyymi00021

        Voi voi sinua ressukkaa, kun on suuri ongelma päässäsi, nauti elämästäsi niin kuin eläkeläiset, tuolla verenpaineella päässäsi niksahtaa suoni vielä lopullisesti ennen aikojaan.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Voi voi sinua ressukkaa, kun on suuri ongelma päässäsi, nauti elämästäsi niin kuin eläkeläiset, tuolla verenpaineella päässäsi niksahtaa suoni vielä lopullisesti ennen aikojaan.

        Ei elämästä pysty nauttimaan kun pitää kuunnella köyhien eläkeläisten ulinaa jatkuvasti


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ei elämästä pysty nauttimaan kun pitää kuunnella köyhien eläkeläisten ulinaa jatkuvasti

        Asut ilmeisesti sitten vanhustenpalvelukodissa, voit pyytää yksityistiloja itsellesi.


    • Anonyymi00022

      Pandoran keikalla oli Halkosaari täynnä.

    • Anonyymi00023

      Millä periaateella kunta vuokraa tuota tanssipaikkaa onko pitkä vuokrasopimus ja onko mahdollista osallistua seuraavaan vuokra kilpailutukseen?

    • Anonyymi00024

      Tuo selviää kun soittaa kuntaan ja tiedustelee asiaa jos kiinnostusta löytyy.

    • Anonyymi00025

      Se on julkinen salaisuus jonka aika moni tietää.

    • Anonyymi00026

      Onko Lappajärvellä wolt mahdollisuuksia muuta kuin heitä eläkeläinen woltti?

    • Anonyymi00030

      Ihanaa että joku yrittää!

    • Anonyymi00031

      Ei siellä kulkuyhteyksien puuttuessa ja ihmisten vähentyessä mikään yritys menestykkään.

      Kiviset ja saviset pellot paketissa, tarhat mädäntyneet metsiköihin, palveluja tarjoavat yritykset kuihtuneet pois, Rautakaupat lähteneet ja mahdollisia sukupolven vaihdoksia ei tiedossa.

      Näin se homma vaan menee.

      • Anonyymi00032

        Ja mitä sitten, miten se sinun elämään vaikuttaa?


    • Anonyymi00033

      Lappajärvellä lyhyt käydä Kauhavalla töissä.Hyvällä palkalla.

      • Anonyymi00035

        Ei tarvitse on ihan riittävä palkka jo täällä ja velaton.


    • Anonyymi00034

      Kaavoittiko kunta jo sen uuden kauppakeskuksen kunnantalon paikalle?

      Tuloo kuulemma suurempi kuin Stockmannista Helsingissä.

    • Anonyymi00036

      Jees söör, vanhasta maasta.

    • Anonyymi00037

      Koska maneesin uudet avajaiset ovat? Kylillä huhutaan että kuntalaiset laittavat paikat kuntoon ja siitä tulee Suomen vetovoimaisin liikekeskus monine kirpputoreineen ja tilpehööreineen.

    • Anonyymi00038

      Vittuakaan olla tulossa toivottavasti Suomeen lisää ulkomaalaisia niin kendoja saadaan vähennettyä tästä maailmasta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe