Kun jotakin asiaa suojellaan, luonto niistä tärkein, täytyy katsoa myös viestin tuojaa.
Tässä tapauksessa Vihreät-puolue ei ole enää luonnon asialla, niiden päätä kääntää kaikki muut asiat.
On myös tyyppejä, jotka pyrkii olemaan esillä ja tekemään itsestään ikonia, kuten Greta Thunberg, joka enemmän pitää itsestään meteliä, missä hän liikkuu ja mitä hänelle tapahtuu. Syy taitaa olla menestynyt ja räväkkä pikkusisko . Sisarkateus on kauheaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/311d087a-97d8-4367-b894-bac0e9f5c1ed
Kaikki eivät ole oikeesti mukana
3
164
Vastaukset 3
- Anonyymi
Joo mut kyllä Elokapina on ainakin oikeasti sydämellään mukana. tiedän muutaman tuoneen sinne äitinsäkin mukaan. Eihän vanhemmista ole istumaan katujen tukkeena eikä ne töiltään ehdikään, mutta kertoohan sekin jotakin siitä, mikä eri sukupolvissa on silti yhä tärkeätä. Luonto.
- Anonyymi
Ne vanhemmat ovat vastuuntuntoisia kunhuolehtivat perheistään käydessään töissänormaalien ihmisten tavoin. Valtaosa normaaleista suomalaisista huolehtii luonnosta, mutta ilman kameroita ja mediaa, eivätkä estä muitakaan luonnosta normaalisti huolehtia menemään töihin istuskelemalla toisten työmatkan esteenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509