Mitä ne tyypit hakee nettikirppareilla jotka kyselee; "Onko vielä myynnissä?"
vaikka tuote selkeästi on myynnissä!
Onko vielä myynnissä? :D
8
609
Vastaukset
- Anonyymi
ja se onkin sitten se ainut kysymys!
- Anonyymi
Niillä ei ole muuta tekemistä kuin lähetellä viestejä että; onko vielä saatavilla, myynnissä tms...
hehe, voi pyhä yksinkertaisuus...😆 - Anonyymi
Seuraava kysymys on "mikä on paras hinta?". Vaikka olet ilmoittanut alimman hinnan. Nämä ovat jobbareita ja ostavat tavaraa alihintaan myydäkseen sen paremmalla hinnalla.
- Anonyymi
Joo noi jobbarit on huomattu myös ja ne kysymykset esim. mikä on viimeinen hinta...
- Anonyymi
Itse kysyn aina, että onko vielä myynnissä. Ja 90% vastauksista on, että meni jo.
MIKSEI NIITÄ ILMOITUKSIA VOI POISTAA HETI, KUN ON MYYTY???- Anonyymi
Joo se on tyhmää jättää ilmoitukset jos tavara on myyty!!
Itse poistan heti myynnistä kun olen myynyt tuotteen! Meitäkin on!
Lisäisin vielä että vaikka ilmoituksessa on lukenut että, tuote myynnissä NIIN KAUAN KUN ILMOITUS ON TÄSSÄ, niin sitä huolimatta kysellään että ONKO MYYNNISSÄ TAI ONKO SAATAVILLA?
- Anonyymi
Kerran mulla kävi niin, että olin kyllä mielestäni poistanut ilmoituksen, mutta oli silti jäljellä. Epäilen, että joku vika Torissa, ettei sitä ilmoitusta saanutkaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san121540Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867