Mitä ne tyypit hakee nettikirppareilla jotka kyselee; "Onko vielä myynnissä?"
vaikka tuote selkeästi on myynnissä!
Onko vielä myynnissä? :D
8
565
Vastaukset
- Anonyymi
ja se onkin sitten se ainut kysymys!
- Anonyymi
Niillä ei ole muuta tekemistä kuin lähetellä viestejä että; onko vielä saatavilla, myynnissä tms...
hehe, voi pyhä yksinkertaisuus...😆 - Anonyymi
Seuraava kysymys on "mikä on paras hinta?". Vaikka olet ilmoittanut alimman hinnan. Nämä ovat jobbareita ja ostavat tavaraa alihintaan myydäkseen sen paremmalla hinnalla.
- Anonyymi
Joo noi jobbarit on huomattu myös ja ne kysymykset esim. mikä on viimeinen hinta...
- Anonyymi
Itse kysyn aina, että onko vielä myynnissä. Ja 90% vastauksista on, että meni jo.
MIKSEI NIITÄ ILMOITUKSIA VOI POISTAA HETI, KUN ON MYYTY???- Anonyymi
Joo se on tyhmää jättää ilmoitukset jos tavara on myyty!!
Itse poistan heti myynnistä kun olen myynyt tuotteen! Meitäkin on!
Lisäisin vielä että vaikka ilmoituksessa on lukenut että, tuote myynnissä NIIN KAUAN KUN ILMOITUS ON TÄSSÄ, niin sitä huolimatta kysellään että ONKO MYYNNISSÄ TAI ONKO SAATAVILLA?
- Anonyymi
Kerran mulla kävi niin, että olin kyllä mielestäni poistanut ilmoituksen, mutta oli silti jäljellä. Epäilen, että joku vika Torissa, ettei sitä ilmoitusta saanutkaan pois.
- Anonyymi00008
Etsitkö seksiä vai seuraa? Täältä löytyy molempia 👉 https://Kelley.hoty.lat/Kelley#/?/?/u78w35qc0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47613
- 39608
- 30601
- 40595
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36493