Lidl nostaa jauhelihan valmistajille maksettavaa ostohintaa kesken sopimuskauden. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että lihatuottajille jäisi enemmän käteen. Lidlillä on sopimukset jauhelihaa valmistavien lihatalojen kanssa, jotka puolestaan neuvottelevat lihatuottajien kanssa.
Jauhelihan hintaan tulee korotus myös asiakkaille.
– Suomessa on suoraan sanottuna totuttu liian halpaan jauhelihaan, toteaa Lidlin kaupallinen johtaja.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/lidlilta-jauhelihatemppu-hinnat-nousevat/9174182
Eli kuka vetää välistä?
Lidl nostaa jauhelihan hintaa
24
135
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö myy tanskalaista salmonellalla maustettua jauhelihaa?
- Anonyymi
Jus joo.
- Anonyymi
Kartelli toimii. Hinnat on sovittu saunassa ja kärsijänä on kansalaiset. Poliitikot eivät tee mitään, vaikka kuvion näkee jokainen.
- Anonyymi
Joo, kartelli toimii. S-ryhmä mukana.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08fc5a68-dc3c-4f4b-beb9-98a7b6449983
- Anonyymi
Vai liian halpaa jauhelihaa, pitäkööt jauhelihansa. Kaikki muukin on kallistunut niin älyttömästi että kuluttajaa pistetään halvalla. Tosin on muitakin kauppoja onneksi kuin lidl.
- Anonyymi
Maataloustuet pitää hinnat korkeina, kun suomalaiset joutuvat maksamaan ruoasta kahteen kertaan; kaupassa ja veroina tukinulleille.
- Anonyymi
Asiaa kirjoitat.
- Anonyymi
??? Naudan tuottajahinta EU-keskiarvo 6,16 €/kg, Suomessa 4,89 €/kg. Irlannissa jopa 8€/kg. Ei ihme että kauppa takoo miljardivoittoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??? Naudan tuottajahinta EU-keskiarvo 6,16 €/kg, Suomessa 4,89 €/kg. Irlannissa jopa 8€/kg. Ei ihme että kauppa takoo miljardivoittoja.
Huomaa hyvin kuinka vajakkeja suomalaiset tukinullit ovat, kun ovat tottuneet loisimaan veronmaksajien piikkiin. Muualla EU:ssa ammattimaiset maataloustuottajat osaavat pyytää tuotteistaan markkinahinnan.
- Anonyymi
Saksa
- Anonyymi
Sokeri energiatehokasta hintasuhteelta.
- Anonyymi
Puhtaan sokerin ja halvan kasviöljyn (rypsi) määrää on köyhän kansan lisättävä ruokavaliossa, jotta energiatarve täyttyy
- Anonyymi
Ostakaa suomalaiset vaan ulkomailta tuotuja elintarvikkeita. Ei teidän ole pakko syödä kallista kotimaista ruokaa! Osoittakaa vaan mieltänne ja syökää halpaa ruokaa!
- Anonyymi
Pula se on sielläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pula se on sielläkin
Suomalaisia nautaa menisi ulkomaille vaikka kuinka paljon. Siis eläviä nautoja.
- Anonyymi
Mistä ihrapossuista ja -lehmistä ne jauhaa jauhelihan, kun rasvaa on niin paljon?
- Anonyymi
Kuinka niin paljon? Ei jauhelihaan lisätä rasvaa.
Rasva on muuten tärkeimpiä ravintoaineita. Esimerkiksi aivot ovat käytännössä rasvaa. Läskipää ei ole siksi mikään hölmö ilmaus.
- Anonyymi
Lihanhimoa on syytäkin hillitä. Lidl saksalaisena sen osaa, koska HtIerkin oli kasvissyöjä.
- Anonyymi
Kun punikit vihaa maataloutta ja haluavat tuhota sen, sitten tulee pula lihasta ja hinta nousee. Siitä punikit saavat
- Anonyymi
Että minä nauran kun punikkien mahat ammottaa tyhjyyttään vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha tulla yhdenkään maatalouttamme vihaavan punikin kysymään minulta että olisiko ruokaa. Sanon tälle että painu sinne kommunismiisi (eu) etsimään sitä hormoniruokaa. Ja sitten annan lähdöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuna nauran punikkien tappiota vuonna 1918!
Ja kirjoitan tämän Nivaunniemestä, pehmustetusta huoneesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuna nauran punikkien tappiota vuonna 1918!
Ja kirjoitan tämän Nivaunniemestä, pehmustetusta huoneesta.Naura sinä mitä tahdot. Ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naura sinä mitä tahdot. Ihan sama
Hähähäähähää!
Jäit lusmu kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184101Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1361802- 761464
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91154Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27701
- 100690
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681