Jos terve asekuntonen Suomen mies ei halua hienoon Suomen Armeijaan,mielestäni siltä kusipäältä pitää ottaa Suomen Kansalaisuus pois!!!Perustelu: Meidän Sotaveteraanit taistelivat monta sotaa ,antaen terveytensä ,henkensä ...siis KAIKKI SUOMEN PUOLESTA!!!!Tämän vapauden olla hieno SUOMALAINEN.Eihän tuollainen aseistakieltäytyjä voi olla oikea SUOMALAINEN?
Todella HÄPEÄ
8
208
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hävettäisi haukkua armeijaa käymättömiä. Se on kuitenkin jokaisen oma valinta, eikä kuulu muille.
- Anonyymi
Minä ylikessu erosin reservistä . Ulkomaille haluan tästä äärioikeisto natsimaasta .
- Anonyymi
Harmi vaan sulle, että noilla perusteilla ei keneltäkään voi ottaa kansalaisuutta pois. Eli itke sitä.
- Anonyymi
Ei oteta mitään enkä myöskään luovu kansalaisuudestani. Sinut tapetaan sen sijaan puukolla.
- Anonyymi
Olen se jolta ei oleteta asepalvelusta. Silti haluan kertoa, että hienosta taistelusta huolimatta jäi kuitenkin sorto yhteisöt tulokseksi.
Vain nykyiset vanhukset saivat helposti työpaikat. Sotaveteraanit ovat kuolleet jo, muutamat sodan aikaan nuorukaiset ovat nyt ne vetetaanit. Tyypillinen vanhus ei ole sotaa nähnytkään. Ja kuka hoisi veteraaneja, kiitti heitä? Voisitte kiittää sitä joka kiitti tekemällä likaisen työn veteraanien hoitamisessa. Nyt en puhu huippu eläkettä nauttivista kiusaavista itseään esille lykkäävistä humppavanhuksista.
Ja mikä oli lopputulos?! Maa on täysin onneton.- Anonyymi
En hoida ketään, en tule olemaan hyvis. En odota kenenkään kuolevan miljönäärien puolesta kuraisessa ojassa. Oli varmaan helppo olla armeijassa aikana jona sai vain cv, he plussaa, mutta nyt vaaditaankin jotain.
En usko mihinkään toimivaan systeemiin tässä maassa. Jokainen systeemi pitää allaan huijauksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hoida ketään, en tule olemaan hyvis. En odota kenenkään kuolevan miljönäärien puolesta kuraisessa ojassa. Oli varmaan helppo olla armeijassa aikana jona sai vain cv, he plussaa, mutta nyt vaaditaankin jotain.
En usko mihinkään toimivaan systeemiin tässä maassa. Jokainen systeemi pitää allaan huijauksen.Jos ei itse saa suomesta mitään niin ymmärrän, että ei ole motiivatiota kuolla jonkun kaikkea itselleen haalineen puolesta.
Näinhän se menee.
En epäile, että jos tulisi tosi taistelu niin yllättäen joku hyvin haluaa suoda minunkaltaisellenikin mahdollisuuden sotilaana. Ehdottomasti siinä vaiheessa kun sota olisi tappiollista..
Koskaan en päässyt armeijaan kun siellä oli asioita joista olisin hyötynyt itse! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei itse saa suomesta mitään niin ymmärrän, että ei ole motiivatiota kuolla jonkun kaikkea itselleen haalineen puolesta.
Näinhän se menee.
En epäile, että jos tulisi tosi taistelu niin yllättäen joku hyvin haluaa suoda minunkaltaisellenikin mahdollisuuden sotilaana. Ehdottomasti siinä vaiheessa kun sota olisi tappiollista..
Koskaan en päässyt armeijaan kun siellä oli asioita joista olisin hyötynyt itse!Minulla on jo kokemus, että kelpaan erinomaisesti kun kyse on vaikeasta, ahdistavimmasta, vaarallisestakin ja minulle hyödyttömästä romahduttavasta työstä, niihin kelpaan apuna. Apuna olo on sitä, että minä teen eniten ja saan vähiten ja haukut päälle (etten saisi kiitosta). Tähän kun vertaan niin kelpaan juuri silloin kun ollaan häviöllä!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302756Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081807Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171790- 171404
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711261- 241225
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431148Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751105- 31998
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa91970