Todella HÄPEÄ

Anonyymi-ap

Jos terve asekuntonen Suomen mies ei halua hienoon Suomen Armeijaan,mielestäni siltä kusipäältä pitää ottaa Suomen Kansalaisuus pois!!!Perustelu: Meidän Sotaveteraanit taistelivat monta sotaa ,antaen terveytensä ,henkensä ...siis KAIKKI SUOMEN PUOLESTA!!!!Tämän vapauden olla hieno SUOMALAINEN.Eihän tuollainen aseistakieltäytyjä voi olla oikea SUOMALAINEN?

8

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä hävettäisi haukkua armeijaa käymättömiä. Se on kuitenkin jokaisen oma valinta, eikä kuulu muille.

• Anonyymi

Minä ylikessu erosin reservistä . Ulkomaille haluan tästä äärioikeisto natsimaasta .

• Anonyymi

Harmi vaan sulle, että noilla perusteilla ei keneltäkään voi ottaa kansalaisuutta pois. Eli itke sitä.

• Anonyymi

Ei oteta mitään enkä myöskään luovu kansalaisuudestani. Sinut tapetaan sen sijaan puukolla.

• Anonyymi

Olen se jolta ei oleteta asepalvelusta. Silti haluan kertoa, että hienosta taistelusta huolimatta jäi kuitenkin sorto yhteisöt tulokseksi.
      Vain nykyiset vanhukset saivat helposti työpaikat. Sotaveteraanit ovat kuolleet jo, muutamat sodan aikaan nuorukaiset ovat nyt ne vetetaanit. Tyypillinen vanhus ei ole sotaa nähnytkään. Ja kuka hoisi veteraaneja, kiitti heitä? Voisitte kiittää sitä joka kiitti tekemällä likaisen työn veteraanien hoitamisessa. Nyt en puhu huippu eläkettä nauttivista kiusaavista itseään esille lykkäävistä humppavanhuksista.

Ja mikä oli lopputulos?! Maa on täysin onneton.

• Anonyymi

En hoida ketään, en tule olemaan hyvis. En odota kenenkään kuolevan miljönäärien puolesta kuraisessa ojassa. Oli varmaan helppo olla armeijassa aikana jona sai vain cv, he plussaa, mutta nyt vaaditaankin jotain.
        En usko mihinkään toimivaan systeemiin tässä maassa. Jokainen systeemi pitää allaan huijauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hoida ketään, en tule olemaan hyvis. En odota kenenkään kuolevan miljönäärien puolesta kuraisessa ojassa. Oli varmaan helppo olla armeijassa aikana jona sai vain cv, he plussaa, mutta nyt vaaditaankin jotain.
        En usko mihinkään toimivaan systeemiin tässä maassa. Jokainen systeemi pitää allaan huijauksen.

Jos ei itse saa suomesta mitään niin ymmärrän, että ei ole motiivatiota kuolla jonkun kaikkea itselleen haalineen puolesta.
        Näinhän se menee.

En epäile, että jos tulisi tosi taistelu niin yllättäen joku hyvin haluaa suoda minunkaltaisellenikin mahdollisuuden sotilaana. Ehdottomasti siinä vaiheessa kun sota olisi tappiollista..
        Koskaan en päässyt armeijaan kun siellä oli asioita joista olisin hyötynyt itse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei itse saa suomesta mitään niin ymmärrän, että ei ole motiivatiota kuolla jonkun kaikkea itselleen haalineen puolesta.
        Näinhän se menee.

En epäile, että jos tulisi tosi taistelu niin yllättäen joku hyvin haluaa suoda minunkaltaisellenikin mahdollisuuden sotilaana. Ehdottomasti siinä vaiheessa kun sota olisi tappiollista..
        Koskaan en päässyt armeijaan kun siellä oli asioita joista olisin hyötynyt itse!

Minulla on jo kokemus, että kelpaan erinomaisesti kun kyse on vaikeasta, ahdistavimmasta, vaarallisestakin ja minulle hyödyttömästä romahduttavasta työstä, niihin kelpaan apuna. Apuna olo on sitä, että minä teen eniten ja saan vähiten ja haukut päälle (etten saisi kiitosta). Tähän kun vertaan niin kelpaan juuri silloin kun ollaan häviöllä!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      23
      2671
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      109
      2606
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1394
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      127
      1317
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1291
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      307
      1278
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      44
      1077
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      1021
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      989
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      65
      954
    Aihe