Todella HÄPEÄ

Anonyymi-ap

Jos terve asekuntonen Suomen mies ei halua hienoon Suomen Armeijaan,mielestäni siltä kusipäältä pitää ottaa Suomen Kansalaisuus pois!!!Perustelu: Meidän Sotaveteraanit taistelivat monta sotaa ,antaen terveytensä ,henkensä ...siis KAIKKI SUOMEN PUOLESTA!!!!Tämän vapauden olla hieno SUOMALAINEN.Eihän tuollainen aseistakieltäytyjä voi olla oikea SUOMALAINEN?

9

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä hävettäisi haukkua armeijaa käymättömiä. Se on kuitenkin jokaisen oma valinta, eikä kuulu muille.

• Anonyymi

Minä ylikessu erosin reservistä . Ulkomaille haluan tästä äärioikeisto natsimaasta .

• Anonyymi

Harmi vaan sulle, että noilla perusteilla ei keneltäkään voi ottaa kansalaisuutta pois. Eli itke sitä.

• Anonyymi

Ei oteta mitään enkä myöskään luovu kansalaisuudestani. Sinut tapetaan sen sijaan puukolla.

• Anonyymi

Olen se jolta ei oleteta asepalvelusta. Silti haluan kertoa, että hienosta taistelusta huolimatta jäi kuitenkin sorto yhteisöt tulokseksi.
      Vain nykyiset vanhukset saivat helposti työpaikat. Sotaveteraanit ovat kuolleet jo, muutamat sodan aikaan nuorukaiset ovat nyt ne vetetaanit. Tyypillinen vanhus ei ole sotaa nähnytkään. Ja kuka hoisi veteraaneja, kiitti heitä? Voisitte kiittää sitä joka kiitti tekemällä likaisen työn veteraanien hoitamisessa. Nyt en puhu huippu eläkettä nauttivista kiusaavista itseään esille lykkäävistä humppavanhuksista.

Ja mikä oli lopputulos?! Maa on täysin onneton.

• Anonyymi

En hoida ketään, en tule olemaan hyvis. En odota kenenkään kuolevan miljönäärien puolesta kuraisessa ojassa. Oli varmaan helppo olla armeijassa aikana jona sai vain cv, he plussaa, mutta nyt vaaditaankin jotain.
        En usko mihinkään toimivaan systeemiin tässä maassa. Jokainen systeemi pitää allaan huijauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hoida ketään, en tule olemaan hyvis. En odota kenenkään kuolevan miljönäärien puolesta kuraisessa ojassa. Oli varmaan helppo olla armeijassa aikana jona sai vain cv, he plussaa, mutta nyt vaaditaankin jotain.
        En usko mihinkään toimivaan systeemiin tässä maassa. Jokainen systeemi pitää allaan huijauksen.

Jos ei itse saa suomesta mitään niin ymmärrän, että ei ole motiivatiota kuolla jonkun kaikkea itselleen haalineen puolesta.
        Näinhän se menee.

En epäile, että jos tulisi tosi taistelu niin yllättäen joku hyvin haluaa suoda minunkaltaisellenikin mahdollisuuden sotilaana. Ehdottomasti siinä vaiheessa kun sota olisi tappiollista..
        Koskaan en päässyt armeijaan kun siellä oli asioita joista olisin hyötynyt itse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei itse saa suomesta mitään niin ymmärrän, että ei ole motiivatiota kuolla jonkun kaikkea itselleen haalineen puolesta.
        Näinhän se menee.

En epäile, että jos tulisi tosi taistelu niin yllättäen joku hyvin haluaa suoda minunkaltaisellenikin mahdollisuuden sotilaana. Ehdottomasti siinä vaiheessa kun sota olisi tappiollista..
        Koskaan en päässyt armeijaan kun siellä oli asioita joista olisin hyötynyt itse!

Minulla on jo kokemus, että kelpaan erinomaisesti kun kyse on vaikeasta, ahdistavimmasta, vaarallisestakin ja minulle hyödyttömästä romahduttavasta työstä, niihin kelpaan apuna. Apuna olo on sitä, että minä teen eniten ja saan vähiten ja haukut päälle (etten saisi kiitosta). Tähän kun vertaan niin kelpaan juuri silloin kun ollaan häviöllä!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe