Jos terve asekuntonen Suomen mies ei halua hienoon Suomen Armeijaan,mielestäni siltä kusipäältä pitää ottaa Suomen Kansalaisuus pois!!!Perustelu: Meidän Sotaveteraanit taistelivat monta sotaa ,antaen terveytensä ,henkensä ...siis KAIKKI SUOMEN PUOLESTA!!!!Tämän vapauden olla hieno SUOMALAINEN.Eihän tuollainen aseistakieltäytyjä voi olla oikea SUOMALAINEN?
Todella HÄPEÄ
9
460
Vastaukset
- Anonyymi
En luovu kansalaisuudestani ja hakkaan sinut, jos yrität ottaa. Sinä räkätunkiosta kaivettu pökäle olet mätä jätös.
Itke ja kuole pois.- Anonyymi
Luovutpas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovutpas.
Heti luopuu kun vähän sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovutpas.
En luovu, vaan lyön sinua puukolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti luopuu kun vähän sanotaan.
Sinä et sano enää mitään kun hakkaan leukasi palasiksi.
- Anonyymi
En anna itsestäsi älykästä tai henkisesti kypsää kuvaa.
- Anonyymi
Häpeällistä, jos mies alistuu nöyryytettäväksi sukupuolitettuun, palkattomaan pakkopalvelukseen armeijassa, melkein yhtä noloa on palkaton pakkopalvelus on sivarissa. Varusmieheltä on ajeltu pää puliksi, tämä on käytännössä sukupuolivanki ja joutuu herroittelemaan käskijäänsä. Mitään nolompaa on vaikea edes kuvitella, se jättää elinikäisen häpeän.
- Anonyymi
Tämä jos mikä on todellinen HÄPEÄ!
- Anonyymi
Kieltäytyjät valjastetaan miinanpolkijoiksi.
Googlaa hippi sana miina, niin pääset jyvälle
mistä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372270
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565