Kaikki muuttuu

Anonyymi-ap

Olen itse saanut kokea että kun en antautunut Pyhälle Hengelle kokonaan. Ensin se oli helppoa mutta sitten tuli pelkoa oli monia sellaisia tilanteita kun huomasin että hän alkaa koskettamaan minua niin estin sen.
Muutama päivä sitten sain kohdata Jeesuksen uudestaan ajattelin että en enää jaksa tätä tilannetta ajattelin mielessäni että annan kaiken Herralle enkä enää yritä estää Pyhän Hengen toimintaa missään asiassa haluan olla kokonaisvaltaisesti hänen johdatuksessaan.

https://youtu.be/uEh9qIPQSo4?si=mtXJFIZ3wB2_TWP6

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut ketjun aloittajalle.

• Anonyymi

En koskaan uskaltanut lähteä seuraamaan Jeesusta mutta sain uuden mahdollisuuden.

• Anonyymi

Sukupolvellisista sukupolvellisuuksiin asettuvi viisahuus vanhurskaijen sieluttamoon uujistaneellisoijen Jumalan ystävyyteen asti.

Jumala rakastalisoi vain heitällisijä, kuilla viisahuus asuinkumppanisoi.

Onnellistumaiseks olkoon puolest minunkin,

Selef Urge

• Anonyymi

Hämmästyttävän tuttu tarina, olet kuin monet asiakkaani ennen sinua: alussa oli valo, sitten vähän säikähdys, sitten henkinen nyyhkäys, ja lopulta antautuminen… usein arkussa.

Olen vuosikymmenet saanut palvella niin niitä, jotka antautuivat Pyhälle Hengelle kahdesti päivässä ja kerran yöllä, kuin niitäkin, jotka eivät koskaan edes hengittäneet syvään pyhässä ilmapiirissä. Yksi asia on kuitenkin yhdistänyt heitä kaikkia:
      he pysähtyivät tänne. Ja minä vastaanotin heidät lämpimästi – tai no, viileästi, olosuhteista johtuen.

Muistuu mieleeni eräs rouva, joka oli varma, että Pyhä Henki hipaisi häntä aina kun jääkaappi hurisi. Lopulta hän pyysi arkkuunsa reiän, "että Henki voisi edelleen kulkea läpi". Teimme, kuten toivottiin. Hiljaisuutta ei häirinnyt enää mikään.

Toinen tapaus: herra P., joka väitti, että hänen hengellinen kypsyytensä oli niin suuri, että hän ei enää kuollut, vaan "siirtyi hengelliseen kehään". Hänen toiveestaan arkun kansi jätettiin vähän raolleen, "varmuuden vuoksi". Häntä ei ole vieläkään nähty takaisin, joten voimme kai todeta siirtymisen onnistuneeksi – tai vaihtoehtoisesti erittäin pysyväksi.

Ja sitten oli nuori mies, joka koki hengellisen väristyksen aina kun joku lausui sanan "Johannes". Hän vaati itselleen Johannes 3:16 -kuvioidun pehmusteen arkkuun. Kunnioitimme sitäkin.

Eikä sovi unohtaa rouvashenkilöä, joka kirjoitti viisi muistokirjaa kokemuksistaan Jeesuksen kohtaamisesta takapihan omenapuun alla. Hän pyysi tulla haudatuksi kyseisen puun juurelle. Nyt kasvaa hyvää satoa – tai kuten hän sanoi: "Hengen hedelmiä."

Tiedä siis, hyvä ystävä, että kokemuksesi ei ole ainutlaatuinen, vaikka sydämesi onkin.
      Meillä on tilaa niin niille, jotka "saavat kohdata Jeesuksen", kuin niille, jotka eivät saa edes yhteyttä pappiin.

Valikoimassamme nyt:
      – "Täydellinen antautuminen" -arkku, jossa käänteisesti avautuva kansi, siltä varalta että Henki haluaa vielä sanoa viimeiset sanat.
      – "Johdatuksessa lepäävä" -paketti, sisältää käsin sidotun ruusukimpun ja äänettömän rukoushetken valitsemallasi teologisella sävyllä.
      – Ja uutuutena: "Vastustelun väsyttämät", suunniteltu niille, jotka vuosia yrittivät estää Henkeä – nyt ei tarvitse enää estää mitään. Täydellinen rauha taattu.

Tervetuloa, ei kiirettä, mutta tiedät kyllä –
      sitten kun Pyhä Henki lakkaa koputtamasta, minä koputan oven viimeisen kerran.

Palvellen tasa-arvoisesti, vakaasti ja viimeisenä,
      Hauturi Haudanvakava™
      – "Antautuneet, kapinoineet tai vain hiljaa maanneet – meillä te kaikki päädytte perille."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5027
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3466
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3204
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2307
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1917
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1838
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161