En pitäisi yhtään sellaisesta

Anonyymi-ap

En pitäisi siitä, että maailmassa ja paratiisissa olisi vain Jehovan todistajia.

14

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräilmaa ainakin rittäisi.

• Anonyymi

Siellä on vain JT ja Lkuseurakunnan juutalaiaet

• Anonyymi

Joutaa ollakkin. Siellähän lipaatte pascoo 500 ensimmäistä vuotta.

• Anonyymi

Ravaavatko Juutalaisetkin JT kokouksissa?

• Anonyymi

Anonyymi-ap 2025-06-13 15:21:20

" En pitäisi siitä, että paratiisissa olisi vain Jehovan todistajia. "

1 Moos. 2:8 Ja Herra Jumala istutti paratiisin Eedeniin, itään, ja asetti sinne ihmisen, jonka hän oli tehnyt.
      1 Moos. 3:23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista
      3:24 Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.
      -----------

Matt. 3:2 ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle"
      Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan
      Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

• Anonyymi

Fil 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus,
        3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa

• Anonyymi

Ei ole muuta mahdollisuutta, myös valitut juutalaiset kuuluu, ei kaikki!

• Anonyymi

Edeltä: Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan

-Tuo lienee otettu lahkon UM -painanteesta. Vartiotorni kehuu ja leuhkii, kuinka siinä on Jumala muutettu joka paikkaan lahkon oman nimen mukaan Jehovaksi.

Niin. Jeesus antoi rukouksen, jossa jossa Jumalan nimi pyhitetään, ja Jumalan nimeksi annetaan taivaan Isä.

Matt. 6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;

Se lienee UM:ssä taivaan Jehoova ?

Onhan Raamatussa myös jae joka varoittaa nimen hokemisesta

2.Mooseksen kirja 20:7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

• Anonyymi

Tuo jehovan hokeminen on ollut ihan tärkeimmän mainoksen tuntuinen vartiotornikuapustelussa. Siihen on lisätty, että ei ne kristityt, ei ne ...

• Anonyymi

"Tuo lienee otettu lahkon UM -painanteesta."

Kyllä se on Anonyymi 2025-06-14 11:49:53 sepustuksia. Missään tunnetussa Raamatussa ei ole sellaista.

• Anonyymi

Jos kysyy paikalliselta hautaustoimistolta, että montako olette sinne paratiisiin kuljettanut?
      Ei varmaan montaa.

• Anonyymi

Anonyymi 2025-06-19 11:59:42

"Tuo lienee otettu lahkon UM -painanteesta."

Kyllä se on Anonyymi 2025-06-14 11:49:53 sepustuksia. Missään tunnetussa Raamatussa ei ole sellaista.
      ------------------------

Usein se on muodossa: Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jumala, Jumala!', pääse taivasten valtakuntaan

Mutta vartoiotorni on leuhkinut, että se on laittanut UM:ään Jumalan tilalle jehovan. Onko se sittenkään totta ?

Tulee mieleen lahkon maailmanlopun projekti vuodelle 1975.

Silloin oli esim. lehdessä Herätkää nro 23 v. 1968 harkitusti käytetty sanaa Jumala, kun kirjoitettiin että Jumala tuhoaa tämän järjestelmän 1975.

Nimittäin lahkon hokemaa nimeä Jehova ei haluttu tahrata mönkään menneellä "jehova-lupauksella". vartiotorniseurahan sanoo että Jehova käyttää heitä, kun sillä on kerrottavaa, sanomansa tiedottamiseen.

Vielä tuosta jakeesta Matt. 7:21.
      Jt:hän uskoo, ettei hän pääsee taivaaseen, vaan paratiisiin. mitä väliä sillä sitten hänelle on, millä nimellä jakeessa Jumala kirjoitetaan ?

• Anonyymi

Venäjällä Jehovien Todistajia tuskin on? Paratiisi-ajattelu loppuu meilläkin kun aikanaan mennään "rajan yli".

• Anonyymi

Raamatun mukaan Karitsa kerää otosta kaikenlaisista ihmisistä. Juutalainen alkuseurakunta aikoi tehdä Pyhän Hengen avulla oman pyhän kirjan jokaiselle heimolle maailmassa. Rooma esti tämän hankkeen.

Gnostilaiset kertoo Aadam muodostaa 400000 erilaista ihmislajia. Hermeetikot sanoo maailmassa on 36525 pyhää kirjoitusta. Mä luulen että määrä pienenee joka Aionissa.

1500 - 1000 ekr 8000
      1000 - 500 ekr 7000
      500 - 0 ekr 6000
      0 - 500 jkr 5000
      500 - 1000 jkr 4000
      1000 - 1500 jkr 3000
      1500 - 2000 jkr 2000
      2000 - 2500 jkr 1000
      2500 - 3000 jkr 500
      3000 - 3500 jkr 20
      3500 - 4000 jkr 5

Ehkä jokainen pyhän kirjan saanut kansa tai heimo kerää taakseen noihin kirjoihin uskovia ryhmiä.

Tänä nykyisenä Aionina siis 1000 Pyhää kirjaa annetaan maailmaan. Ne on tarkoitettu Imaami Mahdin avuksi. Kestää aikansa että niistä tulee edustuskelpoisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      224
      4312
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2777
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1657
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1206
    Aihe