En ole varma, milloin se lähtee ja onko se peruttu. Itse en niin pohjoisesta tule, sivuunkin jää ko. juna.
Mutta oli puhetta jossain vaiheessa, eräänkin kanssa joka oli kiinnostunut siitä persujunasta, mutta myös vaihtamaan parempaan puolueeseen!
Eli voiko jo siinä allekirjoittaa kannatuskortti, vai pitääkö kokous paikalle ihan tulla?
Onko persujunassa kannatuskorttien keräilyä?
Anonyymi-ap
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan vasta puolenvälin jälkeen, kesisemmässä Suomessa...
- Anonyymi
Siitä EI huudella!
- Anonyymi
Tule ruuttamopolla. Vielä ehtii.
- Anonyymi
Et edes tiedä mikä on persujuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194983Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292563Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192172Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1502155- 231813
- 821634
- 1461525
- 1131141
- 127907
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869