Kenenkään ei tarvitse ajaa/tehdä työtänsä ilmaiseksi. Nämä pitää saada kuriin, ei vain sovi pohjoismaalaiseen yhteiskuntaan, missä maksetaan yellit, alvit, tyellit, ennakkoverot, vakuutukset ym. Jossain kehitysmaassa voi toimia mutta ei täällä hyvinvointiyhteiskunnassa. Nämä sovellukset vain hajoittavat yhteiskuntaamme. Mitään oikeuksia ei yrittäjä näista saa, halpissovellusfirmat toimivat työnantajina ilman mitään työnantajan velvotteita.
Halpasovelluksista ei jää mitään yrittäjälle
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kas kun et huuda että on "työntekijöiden" vika, kun puuhaavat noita hommia sinusta kohtuuttomilla ehdoilla?
Kyllähän hyvinvointi yhteiskunnassa pärjää mitään tekemättäkin.
Mikä oakko muka on tehdä?- Anonyymi
Osuiko arkaan paikkaan? Kai se halpissovellusyrittäminen on erittäin matalakatteista, jos ei ollenkaan mitään katetta. Yrittäjälle täytyy jotain jäädä siitä työstä, nämä halpasovellukset murskaavat pienen yrittäjän maanrakoon. Ei se ihan niin saa mennä
- Anonyymi
Jos tahto on kova yrittäjällä, niin täytyyhän siitä jäädä yrittäjälle vastiketta eli voittoa. Nyt menee ihan penkin alle, ei saa edes työn iloa.
- Anonyymi
Ay & Sdp syy, että tässä maassa ei kannata tehdä juuri mitään.
- Anonyymi
Sovellus maksaa ulkomaiselle tilille. Ei veroja ja aparit juoksee sen verran samalla että kuskin asunto on käytännössä ilmainen
- Anonyymi
Kyllä rahaa jää. Sovelluksella ajettuja ajoja ei vaan voi ilmoittaa mihinkään. Niitähän ei kukaan pysty seuraamaan. Suomalaisella viranomaisella ei ole pääsyä tai oikeuksia ulkolaisten yritysten tekemiin maksuihin ja kirjanpitoihin. Ne eivät selviä mistään.
Kun et itse mitään ilmoita, niin tulot on 100% käteen. Välittäjälle ilmoitat ulkolaisen pankkitilin, josta ei saa koskaan kukaan mitään tietoja. Valitse muslimimaan pankki, koska Islam kieltää kaiken tietojenluovutuksen. Sen vuoksi muslimaissa kukaan ei maksa veroja. Näissä pikkusummissa saksalainenkin pankki riittää. Vaikka se on EU maassa, niin tietoja ei irtoa yhdellekään suomalaiselle viranomaiselle.
Se nyt on vaan niin tyhmää maksaa veroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183891Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892273Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1251714- 1571433
- 751431
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91014Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25651- 45648