Miksi THL lietsoo vihaa suomalaisia kohtaan väittämällä sivuilla, että suomalaisia ei ole olemassa ja että suomalaisten olemassaolo on "suomalaisuusmyytti"? Samalla lietsotaan täysin valkoihoisten ihmisten vastaista rasistista ideologiaa.
Minun ja sukuni olemassaolo eivät ole mitään myyttejä. Minä en valkoisena ole velkaa kenellekään yhtään mitään, eikä minulla ole mitään moraalista velvollisuutta luovuttaa tulevien suomalaisten sukupolvien tulevaisuutta muukalaisille. Jos se on "rasismia", niin silloin "rasismi" on hyvä asia.
Tuo mitä THL levittää sivuillaan on TÄSMÄLLEEN samaa dehumanisointia ja vihamielistä retoriikkaa, jota Putin käyttää ukrainalaisista. Miksi suomalaisia saa dehumanisoida jonkun pseudotieteellisen ja kansallisille eduille vihamielisen woke-uskonnon nimissä?
https://thl.fi/aiheet/maahanmuutto-ja-kulttuurinen-moninaisuus/tyon-tueksi/kasitteet
THL levittää suomalaisvastaista ja putinistista propagandaa
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Suomessa on omaleimainen kansa, ja suomalaiset ovat suomalaisia.
https://elinasalmela.fi/blogi/2016/08/21/geenitutkijat-eivat-yllattyneet/
"Suomalaiset siis eroavat geneettisesti muista eurooppalaisista. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että suomalaisten geenit olisivat aivan erityyppisiä kuin muualla Euroopassa. Päinvastoin: suomalaisten geenit ovat enimmäkseen peräisin Euroopasta. Omaleimaisuutemme johtuu lähinnä siitä, että monien geenimuotojen yleisyydet ovat Suomessa erilaiset kuin muualla Euroopassa. Siihen puolestaan ovat johtaneet paikalliset väestöhistorialliset tekijät kuten väestön pieni koko ja suhteellinen eristyneisyys." - Anonyymi
Eiköhän THL ole saanut Putinilta käskyn.
- Anonyymi
Suomalaisuusaate keksittiin vasta 1800-luvulla!!!
Nyky ja muinais-DNA tutkimukset ovat selvästi osoittaneet,
että tänne on tullut väkeä eri ilmansuunnista jo vuosituhansia ja sisäsiittoinen eristyneisyys johtanut omalaatuiseen geenistöön,,,
Rakastettu Kalevalakin on koottu vasta 1828 ja on itäistä, venäjän vaikutuspiiriin kuuluneen karjalan runoutta!
Suomen kansallinen identiteetti on siis varsin nuori ja syntyi vasta ryssän vallan alla vastalauseena iivananalle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899