Valtaosa aina nielee mukisematta kaiken mitä media suoltaa. En tiedä mitä tuolla huijauksella yritetään tehdä tai mikä tarkoitus sillä on jne…. Lentokone tipahti heti nousun jälkeen. Se oli tankattu täyteen pitkää lentomatkaa varten. Lentopetrolin aiheuttama räjähdys oli valtava, ainakin 200-300 metrin kokoinen. Siihen päälle kaikki putoamisesta ja törmäyksestä taloihin tulleet vaikutukset. En usko, että mies selviää ilman palovammoja tai suurempia kolhuja. Kertokaa nyt kuitenkin omat mielipiteenne ja näkemykset asiaan.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011298320.html
Minä en usko, että tuo mies edes oli tuossa pudonneessa lentokoneessa!
53
261
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksesi on laitettu "tunteet" aihealueelle. Se tarkoittaa, että suhtaudut asioihin tunnepohjalla ilman sen parempaa tietoa asioista.
- Anonyymi
Menee tunteisiin, kun luotettaviksi itseään tituleeraavat mediat julkaisee totuutena asioita ilman faktantarkistusta. Minullakaan ei ole sen parempaa tietoa asiasta, enkä niin väittänytkään. Purin vain tunteitani ja yritin vaihtaa ajatuksia muiden kanssa.
- Anonyymi
Oli hän. Jos on elämä luotu päättyvän,niin sehän päättyy. Jos ei ole vielä aika,niin sitä ei tuhoa yhtään mikään. 🤷♀️
- Anonyymi
Ai jos päätät ampua itsesi ja jos ei ole kuoleman päivä niin pyssy ei laukea. Ja jos laukeaa niin silloin sulla oli kuoleman päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jos päätät ampua itsesi ja jos ei ole kuoleman päivä niin pyssy ei laukea. Ja jos laukeaa niin silloin sulla oli kuoleman päivä?
Sen voisi kiteyttää juurikin näin. 🤷♀️
- Anonyymi
Sama käväisi myös minun mielessäni vaikken sitä jäänytkään pohtimaan. Jotain ruhjeita sillä näytti kuitenkin olevan. Intiassa on scam callereita joten miksei voisi muutenkin olla erinäisiä huijareita? Silkka ihmisten lukumäärä on siellä niin korkea että mukaan mahtuu varmasti kaikenlaisia onnenonkijoita. Jos se on huijari niin se saattaa tavoitella jotain jumalallista asemaa kansan keskuudessa, kenties almujen saamista tuntemattomilta lahjoitusten muodossa.
- Anonyymi
Kiitos siitä, että jäit nyt pohtimaan asiaa. Mietin myös jotain vastaavaa huijausta tai jotenkin muuten ruvetaan rahastamaan tällä asialla, tehdään esim elokuvia yms. Mietin myös voisiko siinä taustalla olla myös jokin isompi ”taho”, mutta myöhemmin käy vasta ilmi nämä huijaukset. Kohta varmaan THL:lta eli terveyden ja hyvinvoinnilaitokselta Nohynek ja Salminen ilmoittaa, että mies oli hakenut 9:n koronapiikin, jonka ansiosta oli saanut sellaisen suojan/vastustuskyvyn, että selvisi lento-onnettomuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos siitä, että jäit nyt pohtimaan asiaa. Mietin myös jotain vastaavaa huijausta tai jotenkin muuten ruvetaan rahastamaan tällä asialla, tehdään esim elokuvia yms. Mietin myös voisiko siinä taustalla olla myös jokin isompi ”taho”, mutta myöhemmin käy vasta ilmi nämä huijaukset. Kohta varmaan THL:lta eli terveyden ja hyvinvoinnilaitokselta Nohynek ja Salminen ilmoittaa, että mies oli hakenut 9:n koronapiikin, jonka ansiosta oli saanut sellaisen suojan/vastustuskyvyn, että selvisi lento-onnettomuudesta.
Tai sitten ei yhtään mitään noista. Ainoastaan aika tällä telluksella jo syntymästä tänne määrätty. On näitä vastaavia tapauksia pilvinpimein. Aika on syntyä/aika kuolla , ja jos aika ei ole,ei kuole kuolemallakaan. Elämä on paljon ihmeellisempää kuin mielenne luomat fantasiat🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ei yhtään mitään noista. Ainoastaan aika tällä telluksella jo syntymästä tänne määrätty. On näitä vastaavia tapauksia pilvinpimein. Aika on syntyä/aika kuolla , ja jos aika ei ole,ei kuole kuolemallakaan. Elämä on paljon ihmeellisempää kuin mielenne luomat fantasiat🤷♀️
En ole kiistänyt, etteikö tuo mies olisi siinä koneessa ollut, mutta haisee pahasti kusetukselta tuo homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on paljon tylsempää, kuin sinun fantasiasi.
- Anonyymi
Sama tuli mieleen. Haisee kyllä todella vahvasti Gandeshille koko juttu, mutta mistä noista Intian ihmemiehistä tietää.
- Anonyymi
Siis Gangesille!
- Anonyymi
Jep. Jotain vilunkia tuossa on. Heti tuli sellainen vahva intuitio.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä pitäisi niellä? Itseäni ei ainakaan kiinnosta onko ollut vai eikö. Ei tuo hetkauta minun elämääni mihinkään suuntaan.
- Anonyymi
Moni tuntuu uskovan kaiken mitä kehdissä lukee. Minua jäi vähän pohdituttamaan tämä asia, vaikka ei se minunkaan elämään suuremmin vaikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni tuntuu uskovan kaiken mitä kehdissä lukee. Minua jäi vähän pohdituttamaan tämä asia, vaikka ei se minunkaan elämään suuremmin vaikuta.
Miksi oletat noin? En mä ainakaan tunne ketään, joka "uskoisi kaiken mitä lehdissä lukee".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä näin. Miksi pitäisikään. Mutta ne jotka kauhistuu ajatuksesta että elämä ei olekkaan nyt ja vain tässä. Että synnytään sattumalta ja kuollaan yhtä sattumalta, niin näitä puupäitä pelottaa jos ei se näin yksinkertaista oliskaa,hui. 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oletat noin? En mä ainakaan tunne ketään, joka "uskoisi kaiken mitä lehdissä lukee".
95% uskoi korona höpötyksetkin. Lisäksi kaksi vuotta putkeen, joka ikinen päivä media puhui NATO sitä NATO tätä ja lopulta taas 90% rauhaa rakastavasta kansasta halusi liittyä hyökkäysjoukko Natoon ja haluaa mennä tappamaan ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
95% uskoi korona höpötyksetkin. Lisäksi kaksi vuotta putkeen, joka ikinen päivä media puhui NATO sitä NATO tätä ja lopulta taas 90% rauhaa rakastavasta kansasta halusi liittyä hyökkäysjoukko Natoon ja haluaa mennä tappamaan ihmisiä.
Jaa sä olet noita hörhöjä, jotka edelleen jankuttavat jostain koronasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua aidon oikeasti pelottaa? Koronako? Natoko? Luulenpa että teet heistä vaan syyllisiä todellisille peloillesi..🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa sä olet noita hörhöjä, jotka edelleen jankuttavat jostain koronasta.
Jaa sä olet nouta hörhöjä, jotka edelleen uskovat, että 9 piikki tuo riittävän suojan.. eiku 10piikki on täydentävä romutus, että se antaa sen lopullisen suojan. Eiku se olikin 11 piikki joka estää ne viruksen variantit. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa sä olet nouta hörhöjä, jotka edelleen uskovat, että 9 piikki tuo riittävän suojan.. eiku 10piikki on täydentävä romutus, että se antaa sen lopullisen suojan. Eiku se olikin 11 piikki joka estää ne viruksen variantit. 🤣
*nouta=noita…
*eomutus=rokotus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua aidon oikeasti pelottaa? Koronako? Natoko? Luulenpa että teet heistä vaan syyllisiä todellisille peloillesi..🤷♀️
Mitä sä oikeen höpötät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pohdi jotain koronaa. En ole uhrannut ko. asialle ajatuksiani vuosiin, enkä koe tarvitsevani suojaa yhtään miltään. Millainen sekopää jaksaa jankuttaa jostain koronasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pohdi jotain koronaa. En ole uhrannut ko. asialle ajatuksiani vuosiin, enkä koe tarvitsevani suojaa yhtään miltään. Millainen sekopää jaksaa jankuttaa jostain koronasta?
Ei se hissi sinullakaan ihan ylös asti mene. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miltäkö minun pitäisi suojautua, joiltain varianteilta. Ja pskat. Minä suojelin muita ,en omaa itseäni itsekkyydessäni. Mitä sinä teit? Lusmuilit puskissa ja vingut siellä vieläkin.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se hissi sinullakaan ihan ylös asti mene. 🤣
Oikein hyvin menee. Srlvästi paremminnkuin sinulla, joka olet jäänyt jankuttamaan jostain koronasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miltäkö minun pitäisi suojautua, joiltain varianteilta. Ja pskat. Minä suojelin muita ,en omaa itseäni itsekkyydessäni. Mitä sinä teit? Lusmuilit puskissa ja vingut siellä vieläkin.🤷♀️
Pelkuri olet. Pelkureista suurin. Täällä märiset ja haet oikeutusta omalle pelkuruudellesi. Pelkäsit ottaa pienen piikin. Harhoissasi ajattelit että koko universumi kokee sinut narsistisessa ylemmyydentunnossasi niin maailmanlaajuiseksi suureksi uhkaksi että tekee /luo joa koronan sinut eliminoidaksesi? ? Siis ,oletko tosissasi? Herää harhoistasi.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta korona kökötettä otit typerys? Sinä olet kyllä niin vietävissä. Et pysty suojelemaan edes itseäsi, miten sitten muitakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta korona kökötettä otit typerys? Sinä olet kyllä niin vietävissä. Et pysty suojelemaan edes itseäsi, miten sitten muitakaan?
Montako vuotta sä ajattelit vielä vinkua koronasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkuri olet. Pelkureista suurin. Täällä märiset ja haet oikeutusta omalle pelkuruudellesi. Pelkäsit ottaa pienen piikin. Harhoissasi ajattelit että koko universumi kokee sinut narsistisessa ylemmyydentunnossasi niin maailmanlaajuiseksi suureksi uhkaksi että tekee /luo joa koronan sinut eliminoidaksesi? ? Siis ,oletko tosissasi? Herää harhoistasi.🤷♀️
Sinä et ole ihan terve. En ole Pökiatri, mutta olet psykoosissa varmuudella.
- Anonyymi
Kaveri istunut tietojen mukaan varauloskäynnin kohdalla, joten hyvin mahdollista että koneen hajotessa pudonnut avautuneesta rei'ästä ulos ja kolhiutunut siinä samalla. Asia lienee tarkistettavissa matkustajaluettelosta...
- Anonyymi
Jos kyseessä on huijaus niin joku on voinut mennä miehen tilalle koneeseen. Jossain uutisessa minkä luin hän kertoi, että näki ympärillään vain ruumiita, otti turvavyön pois ja juoksi ulos koneesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyseessä on huijaus niin joku on voinut mennä miehen tilalle koneeseen. Jossain uutisessa minkä luin hän kertoi, että näki ympärillään vain ruumiita, otti turvavyön pois ja juoksi ulos koneesta.
Ja kukahan järjenjättiläinen sellaista tekisi? Älää nyt aikuisten oikeasti jaksako. 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukahan järjenjättiläinen sellaista tekisi? Älää nyt aikuisten oikeasti jaksako. 🤷♀️
Mikä pakkomielle teillä on vihaya faktaa ja kääntää ja vääntää kaikki nurinperin? Mikä teitä aidon oikeasti pelottaa? Totuusko?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pakkomielle teillä on vihaya faktaa ja kääntää ja vääntää kaikki nurinperin? Mikä teitä aidon oikeasti pelottaa? Totuusko?🤷♀️
Sano nyt vielä, että väestönvaihtoa ei ole tapahtumassa. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei oke. Kukaan ei ole aktiivisesti mitään väestöä missään vaihtamassa. Se, että minä en halua lapsia, ei ole kenenkään vaihtamisista kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäkän tuonkin pelon olet itsellesi kehittänyt, että ihan väestön vaihto🙄 oi voi. Heikosta itsetunnosta tuollainen kumpuaa. Ei äiti opettanut ,ei isästä ollut miehen mittaa näyttämään.. olen surullinen puolestasi.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäkän tuonkin pelon olet itsellesi kehittänyt, että ihan väestön vaihto🙄 oi voi. Heikosta itsetunnosta tuollainen kumpuaa. Ei äiti opettanut ,ei isästä ollut miehen mittaa näyttämään.. olen surullinen puolestasi.🤷♀️
Ei ole omena äidistä kauas pudonnut. Molemmat tykkää etelän hedelmistä. 🤣Kerro vähän niistä omista peloista. Miksi pelkäsit koronaa niin paljon, että suostuit lääkemafian koekaniiniksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole omena äidistä kauas pudonnut. Molemmat tykkää etelän hedelmistä. 🤣Kerro vähän niistä omista peloista. Miksi pelkäsit koronaa niin paljon, että suostuit lääkemafian koekaniiniksi?
Miksi kuvittelet meidän pelänneen koronaa? Itselleni se oli ainakin varsin yhdentekevä pöpö, joka ei juurikaan henkilökohtaiseen elämääni vaikuttanut.
Otin kaksi rokotetta, joista ensimmäisen äitini mieliksi. Jos sillä nyt sai vanhan ja sairaan ihmisen mielen hyväksi, niin ihan sama minulle. Toisen otin, kun halusin päästä ulkomaille reissuun. Ilman sitä ei ollut menemistä. Mä olen elämässäni tehnyt paljon riskialttiimpiakin asioita kuin ottanut pari rokotetta ... yolo. Sen jälkeenhän tuota ei enää ole tarvinut mihinkään, eli se siitä. Mikä sun päässäsi naksahti niin, että jankutat koronasta varmaan vielä ensi vuosikymmenelläkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en pelännyt. En pelkää vieläkään. Täytin ainoastaan kansalaisvelvollisuuteni. En piileskellyt puskissa. Enkä tule piileskelemään . Minunkun ei tarvii. Heippodei . Velvollisuudet kutsuu.✌🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en pelännyt. En pelkää vieläkään. Täytin ainoastaan kansalaisvelvollisuuteni. En piileskellyt puskissa. Enkä tule piileskelemään . Minunkun ei tarvii. Heippodei . Velvollisuudet kutsuu.✌🤷♀️
Sitten on aika ottaa nopeat jalat alleen, kun ei pärjää verbaalisessa judossa. Voiton merkkiä vielä näytit lähtiessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet meidän pelänneen koronaa? Itselleni se oli ainakin varsin yhdentekevä pöpö, joka ei juurikaan henkilökohtaiseen elämääni vaikuttanut.
Otin kaksi rokotetta, joista ensimmäisen äitini mieliksi. Jos sillä nyt sai vanhan ja sairaan ihmisen mielen hyväksi, niin ihan sama minulle. Toisen otin, kun halusin päästä ulkomaille reissuun. Ilman sitä ei ollut menemistä. Mä olen elämässäni tehnyt paljon riskialttiimpiakin asioita kuin ottanut pari rokotetta ... yolo. Sen jälkeenhän tuota ei enää ole tarvinut mihinkään, eli se siitä. Mikä sun päässäsi naksahti niin, että jankutat koronasta varmaan vielä ensi vuosikymmenelläkin?Mitä sinun päässäsi on naksahtanut, kun käyttäydyt ja puhut kuin teini?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinun päässäsi on naksahtanut, kun käyttäydyt ja puhut kuin teini?
Siltä se todella on tuntunut jo vuosien ajan! Teini joka ei osaa sanoa sanaakaan ja kuvittelee että hänestä pidetään, koska olenhan minä niin komea! Voi sentään kun komeus on katsojan silmissä ja komeakin voi joskus näyttää tosi rumalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinun päässäsi on naksahtanut, kun käyttäydyt ja puhut kuin teini?
En puhu lainkaan kuin teini. Johtuuko tuokin kuvitelmasi koronan sinulle aiheuttamasta traumasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhu lainkaan kuin teini. Johtuuko tuokin kuvitelmasi koronan sinulle aiheuttamasta traumasta?
Moni ikäisesi käyttää esim sanontaa yolo? Kaikenlaisia hassunassuja tänne on eksynyt.
- Anonyymi
En minäkään usko hänen olleen siellä ja kävelleen itse ulos koneesta tai sen raunioista. Heti uutisen luettuani mietin, että tässä ei nyt täsmää kaikki.. Mikähän juttu se oikein oli??
- Anonyymi
Jep. Vaikka tässäkin ketjussa jotkut naiset vänkää vastaan ja uskoo ihmeisiin ja valtamedian uutisiin niin pitää ottaa huomioon kaikki asiat mitä on kuvista ja videoista nähty. Jo sen perusteella terveellä ajattelevaisella ihmisellä pitäisi herätys epäilys, että mikä homma? Summa summarum lentokone tippui monensadankilometrin tuntivauhdilla törmäten taloon ja maahan. Tästä johtuen täyteen tankattu lentokone räjähti aiheuttaen valtavan paineaallon ja 200-300 metrin kokoisen tulipallon, eikä kaverille ollut tullut kuin muutama hassu naarmu.
- Anonyymi
Sinullahan sitä tietoa on. Heh, heh....
- Anonyymi
Tuo tuli minullekin mieleen, jotkut luulevat olevansa kaikkitietäviä! Heh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tuli minullekin mieleen, jotkut luulevat olevansa kaikkitietäviä! Heh..
Miksi vastailet itsellesi? Kirjoitustyylistä sen huomasi heti. Joillakin on pelisilmää ja aivokapasiteettia itsenäiseen ajatteluun. Lisäksi luetun ymmärtämisessäkin sinulla on haasteita. Minä en ole puhunut mitään mistään tiedosta vaan perustellut aiheellisia epäikyksiäni.
- Anonyymi
Natokin näppärästi saatu pudonneen intialaisen koneen völjyyn, jep jep
- Anonyymi
Näille typeryksille aivopestyille lampaille pitää esimerkkien kautta yrittää selittää, kuinka typeriä he ovat, mutta ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3982110Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734