heinäkuussa 2025.
Amerikan länsirannikko tuhoutuu, Japani tuhoutuu osittain.
https://www.youtube.com/watch?v=Rsck4dTwE1g
Väitetään että suuri maanjäristys tapahtuu
6
398
Vastaukset
- Anonyymi
Kun luonnonmullistukset tulee riittävän pahoiksi niin mikään maa ei enää kykene auttamaan toista maata.
Peto ottaa vallan ja haluaa merkitä orjansa omalla rekisterimerkillään.
Mutta heille tulee silloin vielä pahempi tuho. - Anonyymi
Itse epäilen, että tuo jos tuo valtava maanjäristys tapahtuu. Vain osa siitä tapahtuu. Armoa annetaan rangaistuksen aikana, joten osa alueesta uppoaa, ja loput alueet kärsivät vain maanjäristyksestä. Profetiat ovat tarkoitettu varotuksiksi, kehotukseksi ja rohkaisuksi.
Jotkut tiedon sanat ja profetiat toteutuvat kirjaimellisesti. Muistakaa, että uskovaisia on myös Kaliforniassa. Parannus tulee tehdä kaikkien muidenkin. Kaikkein luotettavimman tuntuiset ja milloinkaan erehtymättömät profeetat tietää jälleen millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti! Aivan varmasti tietää!
Itseasiassa: Jos ja kun tarkkoja ollaan, niin tämä tuho alkoí jo kauan sitten Suomesta. Täydellä varmuudella tapahtui siis maanjäristys, joka aiheutti tasan yhden vakomitan (192 metriä) leveän repeämän, minkä leveys kolminkertaistui rajan toisella puolella, eli siellä se on millilleen 576 metriä leveä! Repeämä alkaa Nastolan eteläpuolitse, josta se ohittaa Kouvolan, sitten Luumäen etelästä, menee Lappeenrannan lähelle ja josta se kääntyy 90 astetta oikealle, menee läpi Ylämaan ja jatkaa idän puolelle rajaa. Tällä tavalla rangaistaan kansaa. Alla on havainnollinen, tarkka kaaviokuva tästä varmasta tapahtumasta. Kuvassa näkyy myös punaisella varjostuksella Venäjän sodassa miehittämä alue sekä muuta asiaan liittyvää tiedotetta. https://aijaa.com/o3wY6G
Miksi kaikkein luotettavimman tuntuiset profeetat eivät huomioineet tätä asiaa vaikka se on ilmeisen todistettavasti nähtävillä ja havaittavissa? Onko lankeemus käynyt ja luopumus ottanut omakseen? Halleluja ja Kiitos Herralle eli Jumalalle eli Jahväälle eli Jehovalle eli JHWH:lle, vai mikä se nyt oli. sela- Anonyymi
Eipä paljon näytä tälle palstalle paskaa työntäviä huru-ukkoja raamatullinen teksti pelottavan, joten on perusteltua syytä kysyä millaisia uskovia ne ovat. Ei varmasti ainakaan niitä jotka yrittävät toteuttaa Raamatun ohjeistusta!
5. Mooseksen kirja 18:20 (KR92):
"Mutta se profeetta, joka julkeasti puhuu minun nimissäni sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai joka puhuu muiden jumalien nimissä, sellainen profeetta on surmattava."
Tämä on hyvin selkeä: väärän profeetan tuomio oli kuolema.
Ilmestyskirja 19:20:
"Mutta peto otettiin kiinni ja sen kanssa väärä profeetta... Ne heidät heitettiin elävänä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa."
Lopullisessa tuomiossa väärä profeetta heitetään tuliseen järveen, kuva Jumalan lopullisesta tuomiosta.
Jos nuo olisivat uskovaisia edes pieneltä osin, niin luulisi ylläolevien tuomioiden jo vähintään huolestuttavan, mutta kun ei. Mitään halua ei parannukseen ja katumukseen näytä olevan eikä tulevan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä paljon näytä tälle palstalle paskaa työntäviä huru-ukkoja raamatullinen teksti pelottavan, joten on perusteltua syytä kysyä millaisia uskovia ne ovat. Ei varmasti ainakaan niitä jotka yrittävät toteuttaa Raamatun ohjeistusta!
5. Mooseksen kirja 18:20 (KR92):
"Mutta se profeetta, joka julkeasti puhuu minun nimissäni sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai joka puhuu muiden jumalien nimissä, sellainen profeetta on surmattava."
Tämä on hyvin selkeä: väärän profeetan tuomio oli kuolema.
Ilmestyskirja 19:20:
"Mutta peto otettiin kiinni ja sen kanssa väärä profeetta... Ne heidät heitettiin elävänä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa."
Lopullisessa tuomiossa väärä profeetta heitetään tuliseen järveen, kuva Jumalan lopullisesta tuomiosta.
Jos nuo olisivat uskovaisia edes pieneltä osin, niin luulisi ylläolevien tuomioiden jo vähintään huolestuttavan, mutta kun ei. Mitään halua ei parannukseen ja katumukseen näytä olevan eikä tulevan!Tälle palstalla ei oikeita uskovaisia esiinnykään, vain perkeleen eksyttämiä narsisteja.
- Anonyymi
Varmasti maanjäristyksiä tulee kuten tähänkin asti, mutta eihän kahdenkymmenen vuoden takaista Thaimaan tsunamiakaan ennustetu eikä aavistettu. Aina voi arvailla totta kai. Voimia!
Kaikkea hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1084893Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1142550- 282467
- 2012225
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4292101- 1761597
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1071322Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.351157Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72996Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?81920