Asiakaspalaute: Kassa-asioinnin sujuvuus
Hei,
Haluaisin antaa palautetta kassajonojen sujuvuudesta. Olin äskettäin tilanteessa, jossa yksi asiakas viivästytti jonoa huomattavasti – ensin hänellä oli tuotteita ilman hintalappuja, joita kassahenkilö joutui hakemaan uudelleen, ja sen jälkeen hän jäi vielä pitkäksi aikaa tekemään Veikkauksen pelejä. Tämän takia jono seisoi useita minuutteja.
Ymmärrän, että kaikkea ei voi ennakoida, mutta voisiko Veikkauksen pelien pelaamista esimerkiksi ohjata erilliselle palvelupisteelle tai kehottaa asiakkaita hoitamaan pelit erikseen? Näin kassajonot etenisivät sujuvammin, eikä muiden asiakkaiden tarvitsisi odottaa kohtuuttoman kauan.
Kiitos hyvästä palvelusta muuten!
Ystävällisin terveisin,
Hans
Kassa jonon sujuvuus ja veikkauksen pelit.
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos ei ole hinnoitellut tuotetta, on kassan ajettava hänet pois jonosta - takasin hakemaan hinta. Ei kassat oikein tajua aina että mitkä kuuluu niiden hommiin. Lotto on niiden homma ja muut joutuvat odottamaan.
- AnonyymiUUSI
Hei,
Haluaisin antaa pienen palautteen asioinnistani myymälässänne. Palautin pulloja, ja koska käytössänne on vain yksi palautusautomaatti, palauttaminen hidastui huomattavasti, kun yksi asiakas vei paljon aikaa ja automaatti jouduttiin välillä myös tyhjentämään.
Kun jatkoin ostoksille ja menin kassalle maksamaan, sama asiakas oli edelleen asioimassa ja käytti nyt runsaasti aikaa Veikkauksen pelien parissa. Koska kassalla hoidettiin myös pelikupongit, kassajono eteni todella hitaasti.
Ymmärrän, että tällaisia tilanteita voi tulla, mutta voisiko esimerkiksi pelikupongit ohjata omalle kassalle tai edes harkita toista pullonpalautusautomaattia? Se helpottaisi varmasti monien asiakkaiden asiointia.
Ystävällisin terveisin,
Hans - AnonyymiUUSI
On varmaan paljon ihmisiä jotka ei osaa tai pysty pelaamaan lottoa muualla kuin kauppojen kassoilla. Eikä heitä voi syyttää siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091