Onko poliisi puuttunut poikien harrastustoimintaan ja määrännyt autot ajokieltoon? Ei pysty nukkumaan kun ei mikään pärisee.
Mitä tapahtui mersujengille
30
780
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemma vaihdetaan elementit, pian tippuu taulut seiniltä.
- Anonyymi
Mahtavat olla poliisien omia poikia ja tuttujen nämä autoilla ja mopoilla kaahaajat hurjastelijat.Mopotkin viritetty jotka kulkevat reilua yli nopeutta Sekä ajellaan pyörä teillä.jos poliisi ei ala puuttumaan tähän otamme korpi lain käyttöön se on tehonnut monella paikka kunnalla tehokkaasti.Mopon tehokas pysäytys ohi ajaessa on rauta tanko pintojen väiin👍
- Anonyymi
Tehokas on myös ketjun väliin ja renkaan ja lokasuoja väli😁
- Anonyymi
Aina te uhoatte kuinka nakkaatte pinnojen väliin jotain tai puututte itse asiaan mutta kertaakaan ette ole🤣 vitu väsykkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina te uhoatte kuinka nakkaatte pinnojen väliin jotain tai puututte itse asiaan mutta kertaakaan ette ole🤣 vitu väsykkä.
Nyt on puututtu ja rällääminen laitettu kuriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on puututtu ja rällääminen laitettu kuriin
Miten olette puuttunu? Ette mitenkää, pojat ollu vain nauttimassa alkoholia nii ei oo päässy rälläämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olette puuttunu? Ette mitenkää, pojat ollu vain nauttimassa alkoholia nii ei oo päässy rälläämään.
Vai onko pojat valmistautumassa suviseuroihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko pojat valmistautumassa suviseuroihin?
Kyllä, kondoomit on ostettu että päästään naimaan. Saattas sitä sinun vaimoketta myös tuupata rönttöseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kondoomit on ostettu että päästään naimaan. Saattas sitä sinun vaimoketta myös tuupata rönttöseen.
Swingersit onkin pop näinä lopunaikoina.
- Anonyymi
Aluksi valitatte kun nuoriso rällää ja sitten kun ottavat opikseen eivätkä häiriköi niin siitäkin valitetaan
- Anonyymi
Koteloo
- Anonyymi
Syöttöpumppu on rikki.
- Anonyymi
Oisko nuo herenny ajattelemaan
- Anonyymi
Siellä ne pojat ajeli tänään ainakin.
Mukavia nuoria, osaa ajella paremmin kuin useammat juntit täällä.
Aina päästävät mm. jalankulkijat suojatien ylitse ja hidastavat, jos näkevät lapsia. Pieni pahe se on öisin vähän ajella *illurallia, kun päivällä cruisaa niin nätisti.
Sais moni paikallinen ottaa pojista mallia!!
Heti ottaisin miehen noin hyvännäköisistä ja fiksuista kundeista, jos olisin hiukan nuorempi 😏- Anonyymi
Kaikki moottorivehkeiden parissa vietetty aika on pois pahanteosta!
- Anonyymi
Oletko top- vai bottomkundi?
- Anonyymi
Saman olen huomannut, päästävät jalankulkijat nätisti tien ylitse, lapsia jos näkyy niin odottavat kiltisti että ovat menneet tien ylitse😊. Komeita ovat poikien tähtimersut🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko top- vai bottomkundi?
Anteeksi, kun murskaan unelmasi: olen nainen ja vielä hyvännäköinen😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmmm🩵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tarvis mansikkamaalle variksenpelättimen ,tuutko hommiin ?🤩🤩🤩
- Anonyymi
Heistä ole muuta kuin haittaa!
- Anonyymi
Älä höpötä. Keksi vähän sisältöä siihen elämääsi, niin ei tarvitse muiden tekemisiä kytätä😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä. Keksi vähän sisältöä siihen elämääsi, niin ei tarvitse muiden tekemisiä kytätä😁
Samaa mieltä, kerran hekin olevat nuoria. Jos muistelee omaa aikaa kun jätkien kyydissä istui, niin porukkaa oli paljon enemmän sekä enemmän oli häiriköintiä. Toria kierettiin kymmeniä kertoja, eikä kukaan valittanut. Mukavaa katsoa kun pojilla on autot/mopot mielenkiinnon kohteena, eikä huumeet. Terveisin, 55v nainen! Ei me teitä nuorisoa mollata, osa meistä vain unohtaa miten itse olemme käyttäneet.
- Anonyymi
Eipä ole mersuja näkynyt vähään aikaan, taidettiin onnistua💪🏼
- Anonyymi
Ei niistä ole mitään haittaa jos miehityvät ja lopettavat lapsellisuudet. Autojen kanssa rassautuminen on hyvä ja kehittävä harrastus. Pitää vain muistaa aika ja paikka kun tuotoksia kokeilee ja esittelee. Normaali liikenteessä mennään sääntöjen mukaan viritetylläkin vehkeellä.
- Anonyymi
Niin missähän olette onnistuneet?
- Anonyymi
Onko Jonnet joutunut poliisin erityistarkkailuun kun on nuorille tapahtunut taas viime aikoina pahoja onnettomuuksia
- Anonyymi
Eee
- Anonyymi
Olimuuten kontaapeli tänään puasjoneessa tutkimassa ajuleikkuria.Olikohan tämäkin virivehe? EHEehe
- Anonyymi
Pitää viikko juoda tässä pitää nii ei kerkiä nyt ajelemaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427