Ikaalislaiset olkaa varovaisia touhuissanne.
Kynttilän saanti tuhosi pidätyskyvyn täysin
11
306
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hyvin varovainen .en työnnnnä pyllyyni moottorisahaa isompaa papinkalliolla
Rauno toimi täysin oikein työntäessään kynttilän paikkaan, jonne aurinko ei paista. Lisäksi saimme mukavaa lisähupia, kun Jampen pylly väljeni.
- Anonyymi
pekka ruikku ketelä v,m64 kertoo ongemistaan oltuaan sven erikin bottom poika
- Anonyymi
ja lopulta teki oikean ratkaisun ajamalla päin tiejyrää ulvilassa
- Anonyymi
Johtuiko Vesan ratkaisu sven erikistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisia veljeksiä. Toinen teki itsarin ja toiselle työnnettiin kynttilä pyllyreikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisia veljeksiä. Toinen teki itsarin ja toiselle työnnettiin kynttilä pyllyreikään.
Onko niin että toi toinen ei ole koskaan nuollu naisen pimpsaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin että toi toinen ei ole koskaan nuollu naisen pimpsaa?
Aikoinaan tein päätöksen, että en nuole yli seitsentoistavuotiaan pimun pimpsaa ja nyt alkaa olla vaikeuksia löytää niitä siihen halukkaita tyttöjä osallistumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juufrihan tuonkin kirjootti
- Anonyymi
ja konnat linnaan
- Anonyymi
Ikaalisten kihlakunnan oikeus on passittanut jampenkin sinne useasti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853665Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,982941Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791400Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989