pelatessaan pooloa ja kuoli. Lähde Iltasanomien nettisivu tänään.
Intialainen miljardööri nielaisi ampiaisen
22
193
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Brittiläinen miljonääri tukehtui taikina klimppiin
- Anonyymi
Vege ?
- Anonyymi
Poolo on vaarallinen peli.
- Anonyymi
Ampiaisen voi nielaista vaikka pelaisi taskubiljardia.
- Anonyymi
Iltasanomat siis julkaisee joskus positiivisiakin uutisia kommunistisen hapatuksen ohessa.
- Anonyymi
Oho. Hevoset voi olla vaarallisia, mutta tätä et näe tulevan.
- Anonyymi
Ampiainen pisti miljardööriä suuhun joka sai allergisen reaktion ampiaisenpistosta.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011301082.html - Anonyymi
Mitäs pelasi hevospooloa suu auki. Monttu auki on sitten hautuumaalla.
- Anonyymi
Se oli allerginen. Ei me pystytä urheilemaan suu kiinni.
- Anonyymi
HAAVI AUKI!
:0
- Anonyymi
Tuskin jää kukaan kaipaamaan elostelijaa.
- Anonyymi
Kolmas avioliitto oli menossa miljardöörillä.
- Anonyymi
Todennäköisesti ei ole nielaissut ampiaista, mutta jos on, se on mennyt vatsaan suoraan ja kuollut sinne vatsahappoihin. Se ei aiheuta sydänkohtausta. Ampiaisen nielaisemisen riskinä on hengitystiet tukkiva turvotus, jos se pistää nieluun tai ruokatorven yläosaan. Ötökän nielaiseminen ja sydänkohtaus on kaikkein todennäköisimmin silkka yhteensattuma.
- Anonyymi
Oletko lääkäri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko lääkäri?
En, mutta lukutaito ja luetun ymmärtäminen on kunnossa :) Jos ampiainen pistää suuhun, nieluun tai ruokatorveen, siitä seuraa raju kipu, jota ei voi olla huomaamatta, eikä muiden näkemättä ja kuulematta. Eikä sellaista kipua kuitata "huonovointisuudella". Suussa, nielussa ja ruokatorvessa on limakalvot avoimet ja herkkä hermotus, joten voi jo maalaisjärjelläkin päätellä ampiaisen piston seurauksia. Jos ampiainen menee pistämättä mahalaukkuun, se ei aiheuta mitään oireita.
- Anonyymi
Olikohan Maija mehiläinen joka paaskanaaman kidassa viimeisillä voimillaan tuikkasi pistimen kitarisaan. Aivan oikein ahneelle norsukuskille !
- Anonyymi
Huono mäihä.
- Anonyymi
Siinä se nähdään, ei raha tuo ihmiselle sen suurempaa turvaa.
- Anonyymi
Nää on niin ontuvia vertailuja, jopa kateellista panettelua.
- Anonyymi
Mitä sitä lähdettä huutelet. Aivan sama mistä kaltaisesi pölhö poimii jotain.
- Anonyymi
Kun oli rikas, pääsi sentään otsikoihin. Noita tavallisia tattiaisia kuolee lukuisa ja aivan ällistyttävillä tavoilla - ketä kiinnostaa.
Ampiaisen pistoon kuolee kyllä, jos on allerginen. - Anonyymi
Vihdoinkin Hindujen Karma toimii
Ateisti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802