JOKA ON RAKENNETTU MEIDÄN RAHOILLA JA ASEET JOTKA TAPPAVAT SIVIILEJÄ OVAT MEIDÄN ANTAMIA
SUOMI TUKEE SHIIONEITA. TAPPAJIA
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/41ddbfe9-c519-49e8-a275-e176f21819c7
NÄMÄ BARBAARIT EIVÄT OLE EDES JUUTALAISIA
TOIVON TODELLA ETTÄ NYT ISRAEL JA SEN JOHTAJA TUHOUTUU LOPPUU MAAILMAN SODAT
GO IRAN🙏❤️
Tel Avi hieno uusi kaupunki
Anonyymi-ap
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisilla poliitikoilla on pelko koska ovat tukeneet pikku israelia.. joka on myös putinin ystävä😉😉😉wink wink
- Anonyymi
Israel on tuhonnut alkuperäiskansan eli gasan juutalaiset. Varasti maan. Miksi suomi on mukana siinä? Koska meille hyökkää arabit kiina putin tai iran joka myls vihaa meitä
- Anonyymi
Myös
- Anonyymi
Miksi Trump vihaa meitä
- Anonyymi
Ehkä trump tietää enemmän kuin me mitä meidän poliitikotpuuhaa kun ei yle kerro meille meidän asioita vaikka me maksetaan
- Anonyymi
Jos joku kannattaa Israelin toimia yleensäkin, meiltä puuttuu ratkaisevaa tietoa heidän ongelmistaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356563
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495679- 1184816
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434450Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523842- 623021
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.512893Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242272- 332196
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152167