Venäjä kriisissä

Sodasta palaavat aiheuttavat ongelmia
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/41f065a7-6fe3-4a43-a9c0-fa2f23b984a6
Lisäksi on monta muutakin kriisiä:
Sotilaat pakenevat kutsuntoja
Oligarkit vahvistavat asejoukkojaan
Kapina ja vallankumous kytee, äitien ja vaimojen liike ym.
Talous on kriisissä
Putinin kannatus laskee
Putin murhaa vastustajiaan, se herättää vihaa
Ukrainan miehitys ei onnistunut
NATO laajeni
Venäjän oppositio etenee ja on siirtynyt aseelliseen taisteluun, Ukrainan puolelle, Ei sotaa! Putin alas!
Putinin lähipiiri harkitsee vallankaappausta, Putinista tehdään syntipukki.

Vakaa tilanne Venäjällä ei pysy pakolla enää kauaa.

23

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putin ei voi enää mitään oligarkeille, valta on mennyttä.

    • Oligarkit murhaavat Putinin ja tulee johtajuuskriisi ja sisällissota. Minnekään Venäjä ei voi enää hyökätä, sen armeija on jumissa Ukrainassa.

      • Anonyymi

        Sanoisin että venäjän armeija on tuhoutunut Ukrainassa ja venäjä kirjoitetaan tästä alkaen pienellä koska se on muuttunut "epävaltioksi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että venäjän armeija on tuhoutunut Ukrainassa ja venäjä kirjoitetaan tästä alkaen pienellä koska se on muuttunut "epävaltioksi".

        Hyvä ehdotus!


      • Anonyymi

        Yhdysvalloissa melkein sisällisota, kansalliskaatit kutsuttu paikalle ja autot palaa ilmiliekeissä pitkin katuja ja santtunen havaitsee että Venäjä kriisissä? Älä syö niitä lääkeitä koska ne sekoittavat pään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvalloissa melkein sisällisota, kansalliskaatit kutsuttu paikalle ja autot palaa ilmiliekeissä pitkin katuja ja santtunen havaitsee että Venäjä kriisissä? Älä syö niitä lääkeitä koska ne sekoittavat pään!

        USA on kans kriisissä, kun sen äärioikeistolainen presidentti ajaa Putinin mielen mukaista politiikkaa Ukrainassa. Ei vieläkään lisäpakotteita Venäjälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että venäjän armeija on tuhoutunut Ukrainassa ja venäjä kirjoitetaan tästä alkaen pienellä koska se on muuttunut "epävaltioksi".

        Venäjällä on maailman parhaat ja tehokkaimmat ydinaseet ja ylivoimaisesti suurin määrä niitä

        Esim. Sarmatteja joiden tuhovoima on 2000x Hiroshiman pommia suurempi siis Ranskan pintaala menee sileäksi yhdellä napin painauksella , ja niitä ei voi edes torjua eikä nykytiedon mukaan niille voi rakentaa torjunta järjestelmiä koska ne on niin nopeita ja lentää niin korkealla. ja silti tarkkuus on 10 Metriä !

        Trump tietää tämän ja sen että vain 4 Sarmattia poistaisi koko Usa:n kartalta siksi se kunnioittaa Putinia.
        Sen takia Trump haluaa Grönlannin jos tulevaisuudessa niille keksittäisiin joku avaruus puollustus järjestelmä jota voisi operoida Groonlannista käsin..

        Eli Venäjä on ydinaseissa ykkkönen

        Kiina on maavoimissa

        Usa on ilmavoimissa
        Mutta ilmavoimat on kohdannut uuden haasteen lento tukialukset on muuttunut käyttökelvottomiksi ainakin toistaiseksi kun 100,- Troonilla voi räjäyttää ne taivaan tuuliin eikä niitä voi torjua nyky vehkeillä...toisin kuin oikeita pienempiä Ohjuksia voi..


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        USA on kans kriisissä, kun sen äärioikeistolainen presidentti ajaa Putinin mielen mukaista politiikkaa Ukrainassa. Ei vieläkään lisäpakotteita Venäjälle!

        Ei vieläkään ydinpommia Kiovaan? TULTA !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä on maailman parhaat ja tehokkaimmat ydinaseet ja ylivoimaisesti suurin määrä niitä

        Esim. Sarmatteja joiden tuhovoima on 2000x Hiroshiman pommia suurempi siis Ranskan pintaala menee sileäksi yhdellä napin painauksella , ja niitä ei voi edes torjua eikä nykytiedon mukaan niille voi rakentaa torjunta järjestelmiä koska ne on niin nopeita ja lentää niin korkealla. ja silti tarkkuus on 10 Metriä !

        Trump tietää tämän ja sen että vain 4 Sarmattia poistaisi koko Usa:n kartalta siksi se kunnioittaa Putinia.
        Sen takia Trump haluaa Grönlannin jos tulevaisuudessa niille keksittäisiin joku avaruus puollustus järjestelmä jota voisi operoida Groonlannista käsin..

        Eli Venäjä on ydinaseissa ykkkönen

        Kiina on maavoimissa

        Usa on ilmavoimissa
        Mutta ilmavoimat on kohdannut uuden haasteen lento tukialukset on muuttunut käyttökelvottomiksi ainakin toistaiseksi kun 100,- Troonilla voi räjäyttää ne taivaan tuuliin eikä niitä voi torjua nyky vehkeillä...toisin kuin oikeita pienempiä Ohjuksia voi..

        Sarmat on puhdasta satua. Hauska tarina,mutta pelkkä potemkinase. Sorry siitä.


    • Venäjällä tulee uusi Demokraattinen Vallankumous. Ja kun se alkaa, se leviää nopeasti kuin Syyriassa äskettäin.

      • Anonyymi

        Joo, Venäjä on iso maa (pinta-alaltaan), joten hajoaminen tms tapahtuu sisältä päin.


    • Anonyymi

      Pysytäämpä totuudessa !

      Venäjä on miehittänyt 35 % Ukrainasta
      Eu ei ole saanut vielä aariakaan !

      Eu on lamassa Ukrainan sodan aiheuttamasta velkaantumisesta (kun rahaa on Kiinasta lainattu) ja uusien velkojen saanti alkaa olemaan loppu suoralla.
      Venäjän öly tulot sen sijaan kasvaa vaan kun öljyn hinta nousee.
      Eu:n velkarahat loppuu aiemmin kuin Venäjän öljy.
      Tämä takaa sen että Venäjä saa 100 % Ukrainasta.

      Eu:n ei olisi kannatnut alkaa sotimaan Ukrainasta kun oli etukäteen selvää miten siinä käy...Jos Kommarit olisi Voittanut Usa:n vaalit se tuki (kkinan laina rahalla myös) olisi jatkunut ja kasvanut...ja näin olisi 3 Maailman sota alkanut kun Venäjä olisi joutunut Ydinaseisiin turvautumaan.
      Onneksi Trump on viisas ja lopettaa Ukrainan tuen. Ja samalla koko sodan ja pelasta maailman maailmansodalta.

      • Anonyymi

        Merkkelin olisi pitänyt antaa olla Ukrainan itsenäinen eikä aloittaa sotaa 2014 !
        Jos Merkkel / Brysseli ei olisi silloin ajanut Presitenttiä maan pakoon Ukrainassa olisi rauha edelleen ja se olisi itsenäinen maa jota se ei tule enään koskaan olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkkelin olisi pitänyt antaa olla Ukrainan itsenäinen eikä aloittaa sotaa 2014 !
        Jos Merkkel / Brysseli ei olisi silloin ajanut Presitenttiä maan pakoon Ukrainassa olisi rauha edelleen ja se olisi itsenäinen maa jota se ei tule enään koskaan olemaan.

        Pitää muistaa että Eu jäden ma ei ole itsenäinen ,ihan samoin kuin ei ollut Neuvostoliiton jäsen maakaan .Ukraina oli osa Neuvostoliittoa 1990 asti ois annettu olla sen itsenäinen kun se kerran oli eikä kukaan muu sitä uhanut kuin Eu (Eu sekoitti sen pään lupailemalla velka tukijaisia siis rahaa ym.. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää muistaa että Eu jäden ma ei ole itsenäinen ,ihan samoin kuin ei ollut Neuvostoliiton jäsen maakaan .Ukraina oli osa Neuvostoliittoa 1990 asti ois annettu olla sen itsenäinen kun se kerran oli eikä kukaan muu sitä uhanut kuin Eu (Eu sekoitti sen pään lupailemalla velka tukijaisia siis rahaa ym.. )

        jäsen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Merkkelin olisi pitänyt antaa olla Ukrainan itsenäinen eikä aloittaa sotaa 2014 !
        Jos Merkkel / Brysseli ei olisi silloin ajanut Presitenttiä maan pakoon Ukrainassa olisi rauha edelleen ja se olisi itsenäinen maa jota se ei tule enään koskaan olemaan.

        Ukraina on rohkeasti ja urhoollisesti pitänyt kiinni itsenäisyydestään, vaikka venäjä hyökkäsi sinne 2014 ja massiivisesti 2022, ja on edelleen itsenäinen ja saattaa vielä voittaa tämän sodan.

        Siinä se tilanne on eikä tuollainen. Tuo on venäjän toiveajattelua ja tosiasioiden vääristelyä.


    • Anonyymi

      Kyllä on hyvin aivopesty Suomalaiset näköjään.

      • Olet vaan venäjän puolella. Väärällä puolella.


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Olet vaan venäjän puolella. Väärällä puolella.

        Jeesus sanoi: joka ei ole kanssani, on minua vastaan. Olet paholaisen puolella, kuten kaikki Venäjää vastustavat.


    • Ihme sekopäitä, venäläisiä, venäjän trolleja.

      • Anonyymi

        Etkö jo kävis lääkärissä ton pakkomieltees kanssa?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö jo kävis lääkärissä ton pakkomieltees kanssa?!

        Jos uskoo venäjän propagandaa ja levittää venäjän propagandaa, niin silloin on venäjän propagandisti.

        Se on looginen totuus eikä minkäänlainen pakkomielle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe