Huthien ohjus

Jemenistä ammuttu ohjus surmasi viisi palestiinalaista Israelin Länsirannalla (Punainen puolikuu).

!!!

18

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Santtunen haluaa tällä tiedolla ilmaista että kansanmurhaa vastustavat huthit ovat syylistyneet myös itse palestiinalaisten kansanmurhaan Israelin rinnalla. Yksi harhalaukaus ja santtunen pyrkii kääntämään tilanteen siten, ettei israel olekkaan syylinen palestiinalaisten kansanmurhaan vaan syylisiä ovatkin huthit joiden ohjus eksyi Gazaan.

      • Anonyymi

        Epäilen että Santtunen haluaa kääntyä juutalaiseksi ,mutta sinne ei muuten pääse jos ole tarpeeksi sotaisa,siksi näitä juttuja riittää.


      • Hauska uutinen vaan, kun huthit kehuvat koko ajan ohjuksiensa tehoa Israelissa.


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Hauska uutinen vaan, kun huthit kehuvat koko ajan ohjuksiensa tehoa Israelissa.

        Hutsit on kovia jätkiä usa:kin pelkää, yksi hutsi vastaa 100 velttoa ukrainalaista.
        Slava hutsi😀


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Hauska uutinen vaan, kun huthit kehuvat koko ajan ohjuksiensa tehoa Israelissa.

        Tuohan olikin hauska uutinen kun ohjus osui kansanmurhan kohteena oleviin palestiinalaisiin, hah, hah naurattaa itseänikin oikein vietävästi mutta mieltäni askaruttaa kysymys, olisiko ohjuksen harhalaukaus ollut hauskempi jos uhreja olisi tullut enemän vai vähemän? Tarkoitan että olisiko kaksikymmentä kuolutta palestiinalaista naurattanut enemän kuin vaikka viisi? Sadasta kuolonuhrista olisi leivottu jo kermakakku ja poksautettu samppapullo auki santtusen perhepiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan olikin hauska uutinen kun ohjus osui kansanmurhan kohteena oleviin palestiinalaisiin, hah, hah naurattaa itseänikin oikein vietävästi mutta mieltäni askaruttaa kysymys, olisiko ohjuksen harhalaukaus ollut hauskempi jos uhreja olisi tullut enemän vai vähemän? Tarkoitan että olisiko kaksikymmentä kuolutta palestiinalaista naurattanut enemän kuin vaikka viisi? Sadasta kuolonuhrista olisi leivottu jo kermakakku ja poksautettu samppapullo auki santtusen perhepiirissä.

        Olikohan Gazaan "eksynyt" huthien ohjus sittenkään huthien ohjus, vai oliko sittenkin yksi Israelin tuhansista tappavista ohjuksista joilla se murhaa Gazan asukkaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan olikin hauska uutinen kun ohjus osui kansanmurhan kohteena oleviin palestiinalaisiin, hah, hah naurattaa itseänikin oikein vietävästi mutta mieltäni askaruttaa kysymys, olisiko ohjuksen harhalaukaus ollut hauskempi jos uhreja olisi tullut enemän vai vähemän? Tarkoitan että olisiko kaksikymmentä kuolutta palestiinalaista naurattanut enemän kuin vaikka viisi? Sadasta kuolonuhrista olisi leivottu jo kermakakku ja poksautettu samppapullo auki santtusen perhepiirissä.

        Lisäksi olisi tanssittu venäjää halventavasti huonosti ripaskaa.
        Lisänä Putinin kuva tikkataulussa... 😀😀😀😀😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hutsit on kovia jätkiä usa:kin pelkää, yksi hutsi vastaa 100 velttoa ukrainalaista.
        Slava hutsi😀

        sutsi satsi lauloi israelilaiset...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sutsi satsi lauloi israelilaiset...

        Santtunen on kertonut ammatikseen psygoloki ja uskonnokseen Mormooni. Onko niin että vain mormoonipysgolokeja naurattaa ihmisten tappaminen tapauksissa joissa murhattavat luokitellaan vääräuskoisiksi vai onko santtunen nk. yksittäistapaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Santtunen on kertonut ammatikseen psygoloki ja uskonnokseen Mormooni. Onko niin että vain mormoonipysgolokeja naurattaa ihmisten tappaminen tapauksissa joissa murhattavat luokitellaan vääräuskoisiksi vai onko santtunen nk. yksittäistapaus?

        Epäilen että se on Eu hybridi keskuksen trolli ! ne ajaa Natsien, Juutalaisten ,sakemannien Liperaalien ja kaiken maailman sateenkaari liputtajien asiaa,siis Eu asiaa ja on erittäin Muslimi ja Venäläis vastaisia !
        Eu Hybridi keskus sanoo mitä saa puhua esim. Kultarannassa jauhetaan niiden paskaa.
        Jopa Persutkin on alistettu puhumaan ja kannattamaan niiden lauluja.
        Siksi sieltä kannattajat katoaa kuin rotat uppoavasta laivasta, kun ne on perinteisesti ollut omalla järjellä puolueettomasti ajattelevia ihmisiä jotka on vaatinut Suomen rahoja Suomalaisten hyväksi eikä ulomaille jaettavaksi ja tänne pummien houkuttelemiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että se on Eu hybridi keskuksen trolli ! ne ajaa Natsien, Juutalaisten ,sakemannien Liperaalien ja kaiken maailman sateenkaari liputtajien asiaa,siis Eu asiaa ja on erittäin Muslimi ja Venäläis vastaisia !
        Eu Hybridi keskus sanoo mitä saa puhua esim. Kultarannassa jauhetaan niiden paskaa.
        Jopa Persutkin on alistettu puhumaan ja kannattamaan niiden lauluja.
        Siksi sieltä kannattajat katoaa kuin rotat uppoavasta laivasta, kun ne on perinteisesti ollut omalla järjellä puolueettomasti ajattelevia ihmisiä jotka on vaatinut Suomen rahoja Suomalaisten hyväksi eikä ulomaille jaettavaksi ja tänne pummien houkuttelemiseksi.

        Itse taas epäilen että santtunen kuuluu psykologina siihen ryhmään joka kaipaa psykologin kuin myös psykiatrin apua enemän kuin moni hänen potilaistaan. Kun ihmisten tappaminen herättää uskovaiseksi itseään kutsuvassa hilpeyttä, ollaan selkeästi lääkehoidon tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas epäilen että santtunen kuuluu psykologina siihen ryhmään joka kaipaa psykologin kuin myös psykiatrin apua enemän kuin moni hänen potilaistaan. Kun ihmisten tappaminen herättää uskovaiseksi itseään kutsuvassa hilpeyttä, ollaan selkeästi lääkehoidon tarpeessa.

        Santtunen, hakeudu lääkäriin! Kerro siellä mielisairaista ilonaiheistasi niin saat lääkettä. Ei psyykkisiä vaivoja tarvitse hävetä. Jokainen voi sairastua, sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan olikin hauska uutinen kun ohjus osui kansanmurhan kohteena oleviin palestiinalaisiin, hah, hah naurattaa itseänikin oikein vietävästi mutta mieltäni askaruttaa kysymys, olisiko ohjuksen harhalaukaus ollut hauskempi jos uhreja olisi tullut enemän vai vähemän? Tarkoitan että olisiko kaksikymmentä kuolutta palestiinalaista naurattanut enemän kuin vaikka viisi? Sadasta kuolonuhrista olisi leivottu jo kermakakku ja poksautettu samppapullo auki santtusen perhepiirissä.

        Kun viidenkymmenentuhannen kuolonraja ylitettiin Gazan alueen palestiinalaisten kansanmurhassa, Kiitimme Jumalaa Ja Rukoilimme Israelille Menestystä Tehtävässä Jonka Tarkoituksena On Kitkeä Vääräuskoiset palestiinalaiset, TERRORISTIT Pois Juutalaisten Pyhältä, Luvatulta Maalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun viidenkymmenentuhannen kuolonraja ylitettiin Gazan alueen palestiinalaisten kansanmurhassa, Kiitimme Jumalaa Ja Rukoilimme Israelille Menestystä Tehtävässä Jonka Tarkoituksena On Kitkeä Vääräuskoiset palestiinalaiset, TERRORISTIT Pois Juutalaisten Pyhältä, Luvatulta Maalta.

        Usein Israelia ja juutalaisia haukutaan miehittäjiksi koska maalliset lait ja tyhjänpäiväiset sopimukset puhuvat valheelisesti kahdesta kansasta ja kahdesta valtiosta.

        Taivaallinen Totuus On Että Jumala On Omalla Sormellaan Piirtänyt Israelin, Juutalaisille Tarkoitetun Valtion Rajat. Totuus On Että Palestiinalaiset Miehittävät Israelia Joten Israelilla On Täysi Oikeus Ajaa Tunkeutujat Tiehensä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein Israelia ja juutalaisia haukutaan miehittäjiksi koska maalliset lait ja tyhjänpäiväiset sopimukset puhuvat valheelisesti kahdesta kansasta ja kahdesta valtiosta.

        Taivaallinen Totuus On Että Jumala On Omalla Sormellaan Piirtänyt Israelin, Juutalaisille Tarkoitetun Valtion Rajat. Totuus On Että Palestiinalaiset Miehittävät Israelia Joten Israelilla On Täysi Oikeus Ajaa Tunkeutujat Tiehensä!

        Nyt on Gazan alueen palestiinalaisten vuoro, kun se on saatu valmiiksi, siirytään länsirantaan jossa provokaatio on pienellä tauolla johtuen siitä, että nyt hyökätään Iraniin. Mutta jos olisin palestiinalainen ja asuisin länsirannalla niin valmistautuisin pienellä viiveellä pahimpaan mahdolliseen kansanmurhaan joita historia tuntee, valmistautuisin omaan kuolemaan sillä Israel tulee ja Israel tappaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein Israelia ja juutalaisia haukutaan miehittäjiksi koska maalliset lait ja tyhjänpäiväiset sopimukset puhuvat valheelisesti kahdesta kansasta ja kahdesta valtiosta.

        Taivaallinen Totuus On Että Jumala On Omalla Sormellaan Piirtänyt Israelin, Juutalaisille Tarkoitetun Valtion Rajat. Totuus On Että Palestiinalaiset Miehittävät Israelia Joten Israelilla On Täysi Oikeus Ajaa Tunkeutujat Tiehensä!

        Taivaallinen ja myös maallinen totuus on että Israel istuu syytteessä palestiinalaisten kansanmurhasta Haagin kansainvälisessä rikostuomioistuimessa. Yhdysvallat on asettanut Israelin painostuksen vuoksi pakotteita Haagin tuomioistuimen tuomareille sen vuoksi että Israel on oikeudessa samasta syystä kuin Natsi-Saksa. Israel ja Yhdysvalloissa asuvat juutalaiset hallitsevat Yhdysvaltoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaallinen ja myös maallinen totuus on että Israel istuu syytteessä palestiinalaisten kansanmurhasta Haagin kansainvälisessä rikostuomioistuimessa. Yhdysvallat on asettanut Israelin painostuksen vuoksi pakotteita Haagin tuomioistuimen tuomareille sen vuoksi että Israel on oikeudessa samasta syystä kuin Natsi-Saksa. Israel ja Yhdysvalloissa asuvat juutalaiset hallitsevat Yhdysvaltoja.

        Israel on roistovaltio jonka uskonveljet ovat kiermurelleet myös Yhdysvaltojen hallintopaikoille. Yhdysvallat ja kaikki Yhdysvaltojen lähimmät liittolaiset ovat Israelin vallan alla. Yhdysvaltoja hallinoidaan Jerusalemista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe