Nyt Suomen kuin myös muiden maiden on tärkeää puolustaa Israelia, eikä laittaa päätä pensaaseen tai selitellä, miksi Israelin pitäisi antaa myöten. Hulluutta ja vihaa on on ollut maailmassa milloin missäkin, eikä sille pidä kumartaa. Jotkut Suomen mediassa ovat rummuttaneet vain Gazan tilannetta ja sitäkin vain yksipuolisesti. Jotkut ajattelevat, että maailman rauha tulisi, jos Israel antaisi myöten vaatijoille. Mutta valitettavasti tämä ei hulluutta ja vihaa poista. Sitten vain alettaisiin etsiä muita, joihin kohdistaa vihaa tms. Suomessa valittavan moni elää siinä lintukotoidyllissä, jota ei ole ollut koskaan olemassa., kuin pieninä paloina. Täälläkin virkamiehet ovat lahjottavissa, urakiipijöitä, helpon elämän tavoitteli joita. Pienessä maassa pyörii pienet vallan ringit, joista nyt taistellaan, muita mollataan.
Suomi Israelin puolella
Anonyymi-ap
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1386574
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495679- 1224841
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434450Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523852- 623021
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522906Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242282- 332206
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152167