RKP on kaksinaamainen puolue maahanmuutossa

Anonyymi-ap

RKP puheenjohtaja paasaa rasismista ja soittelee muita sormella.
Ei kelvannut suomenruottalaisille asuttaa evakkoja Karjalasta, kun piti vaalia omaa kulttuuria. Nyt halutaan halpaa työvoimaa tiloille, joita valtio puoliksi elättää suomalaisten verovaroin.
Toki siinä näiden PJ on oikeassa, meillä on liikaa rasisteja ja ne äänestää rkptä.
Muutoin han tutkimuksissa on todettu että Suomi on yksi vähiten rasistista maista. Siis valideissa tutkimuksissa.

16

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin tarpeeton puolue hallituksessa.

• Anonyymi

Suomen ongelma on liika pakkoruotsi ja kielirasistinen puolue.

• Anonyymi

Sen takiahan siellä oli se rasisminvastainen koulutus ministereille,että muiden pitää hyväksyä rkp:n kielirasismi

• Anonyymi

Suomi ei voi vastaanottaa maailmaa kylään, sillä se maksaa julmetusti – Purra tulisessa puheessaan: ”Suomi ei ole koko maailman sosiaalitoimisto, sairaala eikä koulu”
      PolitiikkaVideot
      14.06.2025 |12:24

Perussuomalaiset on tehnyt hallituksessa jo runsaasti toimia, joilla maahantuloa rajoitetaan, taantumusta estetään sekä integraatiota edistetään ja edellytetään. Kuitenkin toimia tarvitaan paljon vielä lisää, sanoo valtiovarainministeri, perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra.

suomen uutiset ote

• Anonyymi

rkp -folktinget on rasistinen apartheid järjestö.
      Likainen politiikka ja ylimielisyys on niillä käyttövoimana...
      tuhon tie...

• Anonyymi

Puheenjohtajan mukaan puolue on edelleen liberaali, sen lähimuisti ei ole mikään kovin hyvä.
      Pakko on vapautta puolue.

• Anonyymi

Yhteiskunta
      Maahanmuutto

Työn perässä on lähdettävä, sanoi hyötymaahanmuuttaja
      Moktar.Gubta
      2025-06-12 08:32:52

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011251000.html
      ”Lieksaan syntyi 15 vuotta sitten ainutlaatuinen somaliyhteisö. Puolet muutti muualle, loput jäivät paikkakunnalle pysyvästi."

Olen useasti täällä kirjoittanut neuvoja ja opastusta lieksalaisille vähäpojille. Olenpa jopa hieman patistellut heitä työhön tai koulutukseen. Monet lukijani ovat kuitenkin toivoneet, että jättäisin vähäpoikien neuvomisen vähemmälle ja keskittyisin Lieksan somaliyhteisön kuulumisiin.

Tehdään sitten niin, kuin lukijani toivovat.

Lieksan somaleille kuuluu hyvää. Nuoret käyvät koulua tai opiskelevat, pyrkivät siis elämässä eteenpäin. Aikuiset käyvät työssä. Lieksassa somalit ovat osoittautuneet juuri niiksi hyötymaahanmuuttajia, joita perussuomalainen puolue haikailee. Kun tutustuu totuuteen, harhaluulot usein hälvenevät.

Nyt sitten se kriittinen lukija parkuu hätäänsä, että miksi niin moni somalimuuttaja lähti sitten Lieksasta. Annetaan asianomistajan itse vastata: ”Täällä (Lieksassa) olisi enemmän somaleita, jos olisivat löytäneet töitä.”

Näinhän se on. Työn perässä on lähdettävä vaikka toiselle puolelle maata. Tämä kuului aiemmin myös suomalaiseen sisukkuuteen ja haluun elättää itse itsensä. Ei kuulu enää.

Parhain terveisin, Moktar. ;)

PS. puhuu kuin RKP johtaja...

• Anonyymi

Kas kun ei kelvanneet Karjalan evakot ruotsin kielisille alueille.

• Anonyymi

Olivat Suomalaisia niin siksi

• Anonyymi

ruotsalaisten pitäisi ottaa matuja omalla kustannuksella alueilleen asumaan !!!

• Anonyymi

Freudenthalin puolue on kova vouhkaamaan rasismista.

• Anonyymi

Evakot olivat Suomalaisia kansalaisia niin siksi eivät heitä halunneet

• Anonyymi

RKP lyhenne tulee rasistinen kansan puolue ja siitä on ihan näyttöä tähän päivään asti, että kuvottaa tämän puolueen leimakirves perussuomalaisia kohtaan.

• Anonyymi

Suomeen ei tarvita yhtään sosiaalipummia eikä matalapalkkaisten töihin ulkomaalaisia. Täältä löytyy jo vino pino tulkkipalveluita ja sosiaaliturva nostavia "osaajia" siivous töihin. Osalta pitää vaan kaavut riisua ettei helmat kastu.

• Anonyymi

Minä olen rasisti ainoastaan suomenruotsinkielisiä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9284
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1956
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1801
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1590
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1331
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1260
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      873
    Aihe