Sinulla loistaa sormus vasemmassa nimettömässä. Hetken jo luulin, että olit eronnut ja olit minulle niin mukava, että tulkitsin kaiken väärin.
Anteeksi että ihastuin sinuun mies. Vai pitääkö sitä pyytää yleensäkään anteeksi?
Itse olen vaikeassa elänäntilanteessa , mutta valoa näkyvissä jo ehkä syksyllä. Hyvä minulle.
Sinun reaktiosi kertoi paljon. Ehkä ei enään jutella, niin kuin yleensä tehtiin.
Fare well.
Anonyymi nainen.
Tajusin sen, että ei meistä mitään tule.
17
396
Vastaukset
- Anonyymi
Se on siinä syystä. Sinun syystä. ❤️
Ei tartte selitellä muille. Haluan vaan sinut.- Anonyymi
Kannattas ehkä laittaa jotain tunnistetta näihin viesteihin. Ei mitenkään pahalla, mutta tavoittaisi oikean henkilön.
Minun tunnisteeni hänestä oli mies, sormus, mukava ollut ja monta kertaa juteltu.
Huomaatteko…vieläkin toivon jotaon epätoivoisesti, vaikka speksit on minulle näytetty. Saurasta?
- Anonyymi
Oikea kyllä tietää
Ed.- Anonyymi
Sanoisin myös, että oikea tunnistaa tekstistäni itsensä.
Ap.
- Anonyymi
Sormukset ikinä tarkoittaneet mitään, eikä se tunnu kiinnostavan onko vai ei.
- Anonyymi
Oon kadottanut sormuksen jo vuosia sitten
- Anonyymi
Eikö niitä asioita voi selvittää siellä irl.ssä että molemmat saa selkeän vastauksen.
- Anonyymi
Nyt justiin ei ole kyllä sormusta
- Anonyymi
Vittu hampparit ....
- Anonyymi
Toi sun kirjoitus ap nainen vaan kiusaa miestä.
Oletko ❤️ nainen 🐈 vai A nainen? - Anonyymi
Hiljaisuutta nyt
- Anonyymi
Vuosi hiljaisuutta
- Anonyymi
Ketä mahdat tarkoittaa tuolla ?
- Anonyymi
Hardcore - Lukittava niittikaulapanta
Pidä kumppanisi aisoissa tyylikkäästi ja varmasti!
Sopis sulle hyvin. - Anonyymi
Töihin siitä
- Anonyymi
Oletko ap oma itsesi ?
Esitätkö toista?
Jos tämä on mulle niin loppupeleissä mä haluun nähdä sut ja vetää turpaa Kick-Ass.
Sikäli kun nään tämän, kissatappeluna ja se yhteinen mies monelle on J
J miehelle voisin sanoa että pyydä kaikki sun
❤️ ladyt sinne irl sivuille ja puikaa asiat keskenänne. Pyysit muakin sinne jossain vaiheessa, en tullut. En halunnut nähdä
🐈🐈🐈 kirjoituksia, muhinoitia. Aattelin, että se on mä tai ne muut. Jostain syystä aina palaat tänne ja siksi nähnyt sua välillä enemmän ja välillä en ollenkaan ja palaa myös yksitellen ❤️ nainen/ naisias tänne. Jostain kumman syystä tykkään susta mutta tällä hetkellä voin sanoa sitten kun olet selvillä vesillä naistes kanssa.
Lopettakaa mun mustamaalaaminen ☕️🐈⬛
T. Naiselta - Anonyymi
Sormus ei mahdu pois vaikka haluaisinkin.
En voi kieltää ettetkö olisi koskettanut jotain osaa minussa kauniin hymysi kanssa mutta olen niin vaikeassa parisuhteessa etten usko olevani ikinä valmis suhteeseen kenenkään kanssa kos tästä hengissä selviän. Ei vain ole mitään annettavaa kellekään. Kaikki haukkuvat vakavan näköiseksi ja vakavaksi mutta kukaan ei kysy tai mieti ikinä mistä se voisi johtua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891