Tajusin sen, että ei meistä mitään tule.

Anonyymi-ap

Sinulla loistaa sormus vasemmassa nimettömässä. Hetken jo luulin, että olit eronnut ja olit minulle niin mukava, että tulkitsin kaiken väärin.
Anteeksi että ihastuin sinuun mies. Vai pitääkö sitä pyytää yleensäkään anteeksi?
Itse olen vaikeassa elänäntilanteessa , mutta valoa näkyvissä jo ehkä syksyllä. Hyvä minulle.
Sinun reaktiosi kertoi paljon. Ehkä ei enään jutella, niin kuin yleensä tehtiin.

Fare well.

Anonyymi nainen.

17

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on siinä syystä. Sinun syystä. ❤️
      Ei tartte selitellä muille. Haluan vaan sinut.

• Anonyymi

Kannattas ehkä laittaa jotain tunnistetta näihin viesteihin. Ei mitenkään pahalla, mutta tavoittaisi oikean henkilön.
        Minun tunnisteeni hänestä oli mies, sormus, mukava ollut ja monta kertaa juteltu.
        Huomaatteko…vieläkin toivon jotaon epätoivoisesti, vaikka speksit on minulle näytetty. Saurasta?

• Anonyymi

Oikea kyllä tietää

Ed.

• Anonyymi

Sanoisin myös, että oikea tunnistaa tekstistäni itsensä.

Ap.

• Anonyymi

Sormukset ikinä tarkoittaneet mitään, eikä se tunnu kiinnostavan onko vai ei.

• Anonyymi

Oon kadottanut sormuksen jo vuosia sitten

• Anonyymi

Eikö niitä asioita voi selvittää siellä irl.ssä että molemmat saa selkeän vastauksen.

• Anonyymi

Nyt justiin ei ole kyllä sormusta

• Anonyymi

Vittu hampparit ....

• Anonyymi

Toi sun kirjoitus ap nainen vaan kiusaa miestä.
      Oletko ❤️ nainen 🐈 vai A nainen?

• Anonyymi

Hiljaisuutta nyt

• Anonyymi

Vuosi hiljaisuutta

• Anonyymi

Ketä mahdat tarkoittaa tuolla ?

• Anonyymi

Hardcore - Lukittava niittikaulapanta
      Pidä kumppanisi aisoissa tyylikkäästi ja varmasti!

Sopis sulle hyvin.

• Anonyymi

Töihin siitä

• Anonyymi

Oletko ap oma itsesi ?
      Esitätkö toista?

Jos tämä on mulle niin loppupeleissä mä haluun nähdä sut ja vetää turpaa Kick-Ass.
      Sikäli kun nään tämän, kissatappeluna ja se yhteinen mies monelle on J
      J miehelle voisin sanoa että pyydä kaikki sun
      ❤️ ladyt sinne irl sivuille ja puikaa asiat keskenänne. Pyysit muakin sinne jossain vaiheessa, en tullut. En halunnut nähdä
      🐈🐈🐈 kirjoituksia, muhinoitia. Aattelin, että se on mä tai ne muut. Jostain syystä aina palaat tänne ja siksi nähnyt sua välillä enemmän ja välillä en ollenkaan ja palaa myös yksitellen ❤️ nainen/ naisias tänne. Jostain kumman syystä tykkään susta mutta tällä hetkellä voin sanoa sitten kun olet selvillä vesillä naistes kanssa.
      Lopettakaa mun mustamaalaaminen ☕️🐈‍⬛
      T. Naiselta

• Anonyymi

Sormus ei mahdu pois vaikka haluaisinkin.
      En voi kieltää ettetkö olisi koskettanut jotain osaa minussa kauniin hymysi kanssa mutta olen niin vaikeassa parisuhteessa etten usko olevani ikinä valmis suhteeseen kenenkään kanssa kos tästä hengissä selviän. Ei vain ole mitään annettavaa kellekään. Kaikki haukkuvat vakavan näköiseksi ja vakavaksi mutta kukaan ei kysy tai mieti ikinä mistä se voisi johtua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe