Saammeko Eero Reijosen Outokumpuun

Anonyymi-ap

Viikontakaiset otsikot tiesivät kertoa, että papparainen, entinen kansanedustaja Eero Reijonen oli lähtenyt ovetpaukkuen Liperin uuden valtuuston kokouksesta, kun häntä ei lähes kahdeksankympisenä ollut valittu valtuuston puheenjohtajaksi. "Vana mees" oli uhonnut mennessään, kuinka hän eroaa valtuustosta, muuttaa pois Liperistä ja hautapaikan hän hankkii muualta.
Tässä vaiheessa ei voi muuta kuin sääliä ikämiestä suhteellisuustajun menetyksen johdosta.
Miehen "loppusijoituspaikasta puheenollen" tarjotkaamme hänelle valintansa perusteella viimeistä lepopaikkaa joko Kuusjärveltä tai Ruutulta.
Aurinkoista juhannuksen odotusta sinullekin Eero ja saatteeksi totean, että "rauhan saavat kaikki kerran, jotka tärkeäksi itsensä tunsivat"!

11

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä näitä hautaankaatuvia henkilöitä omiksi tarpeiksi, Reijosta ei tänne tarvita happanemaan...

On huono häviäjä suuttuessaan, korvaamaton ei meistä kukaan.. Naurunalaiseksi pääsee helpommallakin, omakohtainen kokemus tästäkin..

Okussa riittää että kulkee omia polkujaan eikä jaa elämäänsä salaisuuksia ulkopuolisille, pilkkaa ja keksittyjä juttuja naurun kera saat kokea...

• Anonyymi

Hourupää

• Anonyymi

Onnea Outokumpu!

• Anonyymi

Jos tänne tulee esitän patsaan pystyttämistä ruplan tontille

• Anonyymi

Eikö meillä ole höperöitä omasta takaa

• Anonyymi

Outokumpu muistuttaa isoa vanhainkotia jo nyt, kai tänne muutama vanha vallankipeä narsisti mahtuu..

• Anonyymi

Rahamiehiähän tänne kaivattaisiin eikä mitään tyhjä tasku pummeja kunnan elätiksi. Ei ihme kun kunta kuihtuu kun ajatus maailma on poi työntävä. Sopii tosin paikkakunnan Vasemmisto imagoon että kukaan ei saisi rikastua vaan eleltäs tekemättä mitään kunnan piikkiin.

• Anonyymi

Vasemmisto rakentava ja tasa-arvoinen imago on haihtunut ja petollinen KEPU ilmapiiri tullut tilalle..

Reijonen ei tyhjätasku mutta eipä kunta hänen rikkauksiinsa käsiksi pääse, perilliset hoitaa homman kotiinpäin. Rikkaudet yhtiössä eikä eläkeläisen verot ole kummoiset...

Menköön kepuli vaan muualle loisimaan meille ei asiaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmisto rakentava ja tasa-arvoinen imago on haihtunut ja petollinen KEPU ilmapiiri tullut tilalle..

Reijonen ei tyhjätasku mutta eipä kunta hänen rikkauksiinsa käsiksi pääse, perilliset hoitaa homman kotiinpäin. Rikkaudet yhtiössä eikä eläkeläisen verot ole kummoiset...

Menköön kepuli vaan muualle loisimaan meille ei asiaa...

Tiiäpä vaikka siirtäisi rakennusliikkeensä tänne. Mutta eihän sekään olisi hyvä Okun kateelisille ja vielä kepulainen ai saakeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiäpä vaikka siirtäisi rakennusliikkeensä tänne. Mutta eihän sekään olisi hyvä Okun kateelisille ja vielä kepulainen ai saakeli.

Rakennusliike ei muuta paikkakuntaa, juurtunut Liperiin ja pysyy siellä..

• Anonyymi

Kylän juntit Reijosen juoru akat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5228
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3732
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3135
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3015
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1818
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1810
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe