Kuinka juhlistat tapausta 🤠🤠🇺🇲🇺🇲
Tänään on vuoden merkittävin juhlapäivä, Trump täyttää 79v
15
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kutsutaan suku koolle, täytekakkukahvit, iltasella sitten korkataan shampanja.
- Anonyymi
Otan konjakkia ja toivon pikaisia ja kauniita hautajaisia .
- Anonyymi
Make America Great Again 🥰🥰
- Anonyymi
Trump ja Netanjahu, maailman valtiaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump ja Netanjahu, maailman valtiaat.
Kaksi täysin ylivoimaista johtajaa.
- Anonyymi
Kävin paskalla. On nimittäin Trumpun naama paskapaperia.
- Anonyymi
Trump on tyhmä kuin vasemman jalan liian pieni saapas! Tulee jäämään historiaan ei nuijana, vaan tosinuijana, joka teki kaikkensa horjuttaakseen kansanvaltaa ja ihmisoikeuksia Usassa!
Prosenteista tuo ääliö ei tiedä enempää kuin kuin apina algebrasta! Heittelee noita veroprosenttejakin kuin kananmunia, jotka halpenivat muka 400% kun Trumppi järjesti! - Anonyymi
Pyyhin juuri hanurin vessassa Trumpin kuvalla.
- Anonyymi
Koko päivä juhlittu Trumpia. Toki hillitysti, ei kaduilla riehumalla, kuten vassut tekee.
- Anonyymi
Otin trumpetin esiin ja rasvasin sen. Soitan sillä asuntoni parvekkeelta usan kansallishymnin. Kulautan sen päälle pari lasillista bourbon viskiä kurkusta alas ja menen nukkumaan usan lipun kuosilla vuorattuihin lakanoihin. Näen unta olevani usan kansalainen.
- Anonyymi
😁😁🇺🇲🇺🇲
- Anonyymi
Kerpetti. Onko Trump vanhempi kuin minä?
- Anonyymi
Pitäisikö Trumpin syntymäpäivästä tehdä Suomessa kansallinen vapaapäivä?
- Anonyymi
Vaimo saa antaa mulle suuseksiä, toki se itse haluaakin antaa.
- Anonyymi
Odottamalla seuraavaa Hitlerin syntymäpäivää. Siinä oli suurin ja mahtavin mies koko ihmiskunnan historiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919