Uuden kirkon puistossa nuorehko etelästä tullut nuori mies harrastaa avointa bisnestä nuoriso asiakkaana. Vapeja, jonkin sortin pillereitä, ja nyt tuotevalikoima on laajentunut tiukkaan viinaan. Yleensä viikonloppuna on vilkasta. Myös Donnerinkadulla myydään kovempaa tavaraa suoraan alaovelta. Hommaa on helppo seurata kerrostalojen ikkunasta.
Kauppapaikka vailla vertaa.
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Uusihan se kirkko on, noin 65 vuotta vanha, yleensä puhutaan kirkkopuistosta tai Parantolan puistosta. "Myrkkyjen" yyjistäkannattaa ilmoittaa viranomaisille, tarvittaessa nimettömästi. Ei tuollaista saa sietää yhtään.
- Anonyymi
Nimenomaan ilmoitus poliisille! Ei kannata luottaa siihen, että poliisit tai muut viranhaltijat lukisivat tätä palstaa.
Taisi olla viime vuonna kun tänne ilmoitti joku etelän tummien harjoittavan ryöstökalastusta Kytäjällä. Ei ollut viitsinyt kuitenkaan etsiä tahoa, jolle ilmoittaa.
Minä etsin ja soitin kalastuksenvalvojalle.- Anonyymi
Ei tarvinnut Mitä sitten tulee mömmöjen" kaupitteluun niin ei tarvinnut etsiä kun tiesi valmiiksi.Soitto Ely-keskukseen toi tiedon ettei paikka kuulu enää heillä valvontaan.Kalastus kyseisellä tavalla on kuulemma tietysti lain vastaista mutta normaaliin kalastukseen alueella ei ole rajoituksia.Että se siitä viitsimisestä. Mitä sitten tulee "mömmöjen" kaupitteluun niin esimerkiksi prisman parkkihallissa lääkekauppa kukoistaa, samoin Vehkojan koulun piha-alueella.Poliisin resurssit ovat rajalliset.Ilmoittaminen tuo virkavallan paikalle ehkä parin tunnin sisällä,tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305