sukulaiset pääsevät nauttimaan omaisuudestaan ja perinnöstään nopeasti.
65 vuotiaan aika jo tehdä testamentti jotta
12
305
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se testamentti perinnönjakoa nopeuttaa, perunkirjoitus on pidettävä ensin.
- Anonyymi
Kaikki sukulaiset tekevät testamenttia vanhuksesta välittämättä. Olen ihan itse sen nähnyt. Eivätkä hoitajat tee muuta kuin istuvat toimistossa juomassa kahvia eikä niistäkään kukaan puhu suomea.
- Anonyymi
olisit pysynyt pois, oli vähän aikaa ihan asiallista keskustelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisit pysynyt pois, oli vähän aikaa ihan asiallista keskustelua
Hoitsut nukkuu yleensä päivällä....eipä ihme että sote on kaatunut krapuloiden takia.
- Anonyymi
Miten hoitsut nyt taas kuuluu testamenttiin? Elleivät sitten tietenkin ole antaneet käsihoitoa hoivassa, sehän muuttaa asian täysin.
- Anonyymi
Bo Eikös niiden ulkolaisten hoitajien pitänyt olla niiiin hyviä ja avuliaita::))Aina hymy huulilla auttamassa...Mites ne nyt kansliassa kahvilla istuvatkin ..
- Anonyymi
Sairaushan tuo pakkomielteinen itsensä toistaminenkin on.
- Anonyymi
sinähän sen tiedät ja todistat toistuvasti
- Anonyymi
Olen ihan itse vierestä nähnyt kuinka sairasta itsensä toistaminen on. Eivätkä hoitajat ole tehneet yhtään mitään vaan ovat istuneet toimistossa juoruillen ja kahvia juoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan itse vierestä nähnyt kuinka sairasta itsensä toistaminen on. Eivätkä hoitajat ole tehneet yhtään mitään vaan ovat istuneet toimistossa juoruillen ja kahvia juoden.
...ja rahaa on koska kahvi oli Presidenttiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja rahaa on koska kahvi oli Presidenttiä...
Presidentti on ihan itse istunut toimistossa hoitajien kanssa kahvia juomassa ja testamenttia tehden, eivätkä omaiset ole tehneet yhtään mitään. On kyllä mennyt hävyttömäksi touhuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Presidentti on ihan itse istunut toimistossa hoitajien kanssa kahvia juomassa ja testamenttia tehden, eivätkä omaiset ole tehneet yhtään mitään. On kyllä mennyt hävyttömäksi touhuksi.
Ei hätää, kyllä UPI-instituutti hoitaa pressakahvit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456