sukulaiset pääsevät nauttimaan omaisuudestaan ja perinnöstään nopeasti.
65 vuotiaan aika jo tehdä testamentti jotta
11
232
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se testamentti perinnönjakoa nopeuttaa, perunkirjoitus on pidettävä ensin.
- Anonyymi
Kaikki sukulaiset tekevät testamenttia vanhuksesta välittämättä. Olen ihan itse sen nähnyt. Eivätkä hoitajat tee muuta kuin istuvat toimistossa juomassa kahvia eikä niistäkään kukaan puhu suomea.
- Anonyymi
olisit pysynyt pois, oli vähän aikaa ihan asiallista keskustelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisit pysynyt pois, oli vähän aikaa ihan asiallista keskustelua
Hoitsut nukkuu yleensä päivällä....eipä ihme että sote on kaatunut krapuloiden takia.
- Anonyymi
Miten hoitsut nyt taas kuuluu testamenttiin? Elleivät sitten tietenkin ole antaneet käsihoitoa hoivassa, sehän muuttaa asian täysin.
- Anonyymi
Sairaushan tuo pakkomielteinen itsensä toistaminenkin on.
- Anonyymi
sinähän sen tiedät ja todistat toistuvasti
- Anonyymi
Olen ihan itse vierestä nähnyt kuinka sairasta itsensä toistaminen on. Eivätkä hoitajat ole tehneet yhtään mitään vaan ovat istuneet toimistossa juoruillen ja kahvia juoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan itse vierestä nähnyt kuinka sairasta itsensä toistaminen on. Eivätkä hoitajat ole tehneet yhtään mitään vaan ovat istuneet toimistossa juoruillen ja kahvia juoden.
...ja rahaa on koska kahvi oli Presidenttiä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...ja rahaa on koska kahvi oli Presidenttiä...
Presidentti on ihan itse istunut toimistossa hoitajien kanssa kahvia juomassa ja testamenttia tehden, eivätkä omaiset ole tehneet yhtään mitään. On kyllä mennyt hävyttömäksi touhuksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Presidentti on ihan itse istunut toimistossa hoitajien kanssa kahvia juomassa ja testamenttia tehden, eivätkä omaiset ole tehneet yhtään mitään. On kyllä mennyt hävyttömäksi touhuksi.
Ei hätää, kyllä UPI-instituutti hoitaa pressakahvit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762