sukulaiset pääsevät nauttimaan omaisuudestaan ja perinnöstään nopeasti.
65 vuotiaan aika jo tehdä testamentti jotta
13
430
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se testamentti perinnönjakoa nopeuttaa, perunkirjoitus on pidettävä ensin.
- Anonyymi
Kaikki sukulaiset tekevät testamenttia vanhuksesta välittämättä. Olen ihan itse sen nähnyt. Eivätkä hoitajat tee muuta kuin istuvat toimistossa juomassa kahvia eikä niistäkään kukaan puhu suomea.
- Anonyymi
olisit pysynyt pois, oli vähän aikaa ihan asiallista keskustelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisit pysynyt pois, oli vähän aikaa ihan asiallista keskustelua
Hoitsut nukkuu yleensä päivällä....eipä ihme että sote on kaatunut krapuloiden takia.
- Anonyymi
Miten hoitsut nyt taas kuuluu testamenttiin? Elleivät sitten tietenkin ole antaneet käsihoitoa hoivassa, sehän muuttaa asian täysin.
- Anonyymi
Bo Eikös niiden ulkolaisten hoitajien pitänyt olla niiiin hyviä ja avuliaita::))Aina hymy huulilla auttamassa...Mites ne nyt kansliassa kahvilla istuvatkin ..
- Anonyymi
Sairaushan tuo pakkomielteinen itsensä toistaminenkin on.
- Anonyymi
sinähän sen tiedät ja todistat toistuvasti
- Anonyymi
Olen ihan itse vierestä nähnyt kuinka sairasta itsensä toistaminen on. Eivätkä hoitajat ole tehneet yhtään mitään vaan ovat istuneet toimistossa juoruillen ja kahvia juoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan itse vierestä nähnyt kuinka sairasta itsensä toistaminen on. Eivätkä hoitajat ole tehneet yhtään mitään vaan ovat istuneet toimistossa juoruillen ja kahvia juoden.
...ja rahaa on koska kahvi oli Presidenttiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja rahaa on koska kahvi oli Presidenttiä...
Presidentti on ihan itse istunut toimistossa hoitajien kanssa kahvia juomassa ja testamenttia tehden, eivätkä omaiset ole tehneet yhtään mitään. On kyllä mennyt hävyttömäksi touhuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Presidentti on ihan itse istunut toimistossa hoitajien kanssa kahvia juomassa ja testamenttia tehden, eivätkä omaiset ole tehneet yhtään mitään. On kyllä mennyt hävyttömäksi touhuksi.
Ei hätää, kyllä UPI-instituutti hoitaa pressakahvit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1171536Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201215Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82101112Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.84829Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös38648