Euroopan ja Yhdysvaltain vasemmisto nyt Iranin puolella?

Anonyymi-ap

Looginen jatkumo vasemmistolaisille on nyt kaiketi olla Iranin puolella, kun Israel on iskenyt maahan? Näemmekö kohta burkhaan pukeutuneita suomalaisia pride, Iran ja isis liput liehuen riehumassa kadulla vaatien Suomea auttamaan Irania? Ja tietenkin yliopistoissa ruvetaan lakkoilemaan ja Elokapina tukkimaan katuja tueksi Iranille.

11

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko sinä hyökkääjämaiden vai puolustautujamaiden puolella nykypäivän sodissa? Vai vaihteleeko laidasta laitaan?

• Anonyymi

Kukaan ei ole johdonmukaisesti hyökkääjän tai puolustajan puolella. Miten olisi vaikka Naton hyökkäyssota Serbiaa vastaan 1999, jossa maa pakotettiin luopumaan Kosovosta. Kuka on hyökkääjä Iran/Israel konfliktissa? Kenen puolella oli Irakin sodassa 2001?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole johdonmukaisesti hyökkääjän tai puolustajan puolella. Miten olisi vaikka Naton hyökkäyssota Serbiaa vastaan 1999, jossa maa pakotettiin luopumaan Kosovosta. Kuka on hyökkääjä Iran/Israel konfliktissa? Kenen puolella oli Irakin sodassa 2001?

Että mitenkään ei pysty mielipidettä nyt kyllä nykysodista kertomaan?

Minä olen sitä mieltä, että toisten maihin ei tule hyökätä.

• Anonyymi

Hienoa on kun USA iskee pian Pohjois-Koreaan . Sehän on vuosia uhkaillut iskeä USA an . Jännää tulee kun USA tekee ennakoivan iskun .

• Anonyymi

Tai Venäjä Eurooppaan, joka ei olisi edes ennakoiva, koska EU aseistaa Ukrainaa, joka käyttää aseita iskuihin Venäjällä.

• Anonyymi

Israel katsoi että on järkevää kun laitetaan muutama laitos nurin, kuin että Israel ottaisi tekemättä mitään atomipommeja niskaan. Tämä on välillisesti maanpuolustusta.

• Anonyymi

Voisi olla vaihteeksi viihdyttävää.

• Anonyymi

Kävi myös mielessä.
      Mutta johonkin se raja on vedettävä ja lähestyttävä asioita yksi kerrallaan.
      Israelilla ei ole sinne mitään asiaa. Maailmansodalla uhkailun pitää loppua. Israel on sika.

• Anonyymi

Onko Israel valtiokaan? Ihan kuin Venäjäkään. Gangstereiden johtamia alueita.

• Anonyymi
      UUSI

Tietenkin olemme Iranin puolella. Allah Akbar!

• Anonyymi
        UUSI

Olemme aina muslimein puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4611
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      502
      2431
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1869
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1576
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1161
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      101
      964
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe