Looginen jatkumo vasemmistolaisille on nyt kaiketi olla Iranin puolella, kun Israel on iskenyt maahan? Näemmekö kohta burkhaan pukeutuneita suomalaisia pride, Iran ja isis liput liehuen riehumassa kadulla vaatien Suomea auttamaan Irania? Ja tietenkin yliopistoissa ruvetaan lakkoilemaan ja Elokapina tukkimaan katuja tueksi Iranille.
Euroopan ja Yhdysvaltain vasemmisto nyt Iranin puolella?
11
76
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sinä hyökkääjämaiden vai puolustautujamaiden puolella nykypäivän sodissa? Vai vaihteleeko laidasta laitaan?
- Anonyymi
Kukaan ei ole johdonmukaisesti hyökkääjän tai puolustajan puolella. Miten olisi vaikka Naton hyökkäyssota Serbiaa vastaan 1999, jossa maa pakotettiin luopumaan Kosovosta. Kuka on hyökkääjä Iran/Israel konfliktissa? Kenen puolella oli Irakin sodassa 2001?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole johdonmukaisesti hyökkääjän tai puolustajan puolella. Miten olisi vaikka Naton hyökkäyssota Serbiaa vastaan 1999, jossa maa pakotettiin luopumaan Kosovosta. Kuka on hyökkääjä Iran/Israel konfliktissa? Kenen puolella oli Irakin sodassa 2001?
Että mitenkään ei pysty mielipidettä nyt kyllä nykysodista kertomaan?
Minä olen sitä mieltä, että toisten maihin ei tule hyökätä.
- Anonyymi
Hienoa on kun USA iskee pian Pohjois-Koreaan . Sehän on vuosia uhkaillut iskeä USA an . Jännää tulee kun USA tekee ennakoivan iskun .
- Anonyymi
Tai Venäjä Eurooppaan, joka ei olisi edes ennakoiva, koska EU aseistaa Ukrainaa, joka käyttää aseita iskuihin Venäjällä.
- Anonyymi
Israel katsoi että on järkevää kun laitetaan muutama laitos nurin, kuin että Israel ottaisi tekemättä mitään atomipommeja niskaan. Tämä on välillisesti maanpuolustusta.
- Anonyymi
Voisi olla vaihteeksi viihdyttävää.
- Anonyymi
Kävi myös mielessä.
Mutta johonkin se raja on vedettävä ja lähestyttävä asioita yksi kerrallaan.
Israelilla ei ole sinne mitään asiaa. Maailmansodalla uhkailun pitää loppua. Israel on sika.- Anonyymi
Onko Israel valtiokaan? Ihan kuin Venäjäkään. Gangstereiden johtamia alueita.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin olemme Iranin puolella. Allah Akbar!
- AnonyymiUUSI
Olemme aina muslimein puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839