Homma haisee nyt pahasti, vaikuttaa järjestetyltä touhulta.
Amerikan demokraatin ampumisen takana Rebublikaanien salaliitto?
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Suomessakin poliittisia murhia tehty ja yritetty.
1918- 1947 oli oikein iso aalto kun poliittisia murhia tehtiin Suomessa. - Anonyymi
Alkavatko republikaanitkin murhaamaan ihmisiä?
- Anonyymi
Ihan tavallinen blm murha, demokraatit saavat syyttää itseään kun tuhoaminen ja tappaminen on jokapäiväistynyt. Toivottavasti Trump saa järjestyksen maahan. El salvadorissakin se onnistui, kun retteköijät heitettiin vankilaan
- Anonyymi
Ilmeisesti amerikan persu kyseessä.Poliittisesta
murhista kyse.Trumpin juhlat saa synkän sävyn.
Trumpin pitää kyllä koota persunsa koolle.Ja
tehdä selväksi että punainen raja on ylitetty ja
pahasti? - Anonyymi
Tapaukseen ei liity mitään politiikkaa. Hullun tekosia. Olisi voinut olla myös rebulikani sillä aika pahasti demut ovat myös agitoineen pääviakaisia.
- Anonyymi
Ampujalla ei muuta motiivia kuin se, että uhrit vaikuttivat varakkailta valkoihoisilta.
- Anonyymi
Kyllä kaverilla oli oikein tappolista poliitikoista.
- Anonyymi
Eipä ryöstetty mitään . Suunniteltu oli hyvin . kun poliisin asussa oli ampuja .
- Anonyymi
Paha jutska olisi jos ampuja olisi vielä Trumpin armahtama kongressitalon valtaaja . No toivottavasti saavat kiinni .
- Anonyymi
Pitihän se persuki vetää tähänki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749