IS julkaisee juttuja Suomen rikkaimmasta kunnasta eli Kauniaisesta?Mitä ihmettä,porukka jonottaa Kelassa ja muut elää vanhempien rahoissa.Parainen on maamme rikkain kunta sillä olemme syntyneet kaksikielisiksi ja bosa täynnä fyrkkaa lisäksi jokaisella oma saari sekä vene ja mökki rannalla saunoineen lisänä isot laiturit venemajoineen.Emme tarvitse Kelaa eikä vakituista työpaikkakaan sillä idiootti pääkaupunki seudun mökkiläiset elättävät riittävästi,lomalla tuhlaavat omaisuutensa ja talvella kärvistelevät hesan kovia hintoja unohtaen niitä mistä maksoivat ylihintaa kesällä.Kyllä on yksinkertaisia savolaisia nuo "hesalaiset".Helsinki on todella pieni kylä itä-rajalla ja meiltäkin täältä Paraisilta pihasaunan nurkalta lähtee huonokuntoinen soratie sinne hesaan eli turkukin on parempi vaihtoehto sillä toiselta puolen saunaa sinne päin on pikitie!!
Huuhaa juttuja
Anonyymi-ap
1
432
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76959
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm54686- 42671
- 90608
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473