Olen elelly kauvallisoijellisuujes alkoholittomuujes. Välillä tulee mieleen ajatus että halujaisin kokeilla jotakin alkoholistetta, siiteriä, valkoviiniä tmv kunhan se maistuu hyvälle.
Viime kesänä tuli sellainen ajatus mieleen että miksen voisi yhjen pullon ostaa ja sitä lipittää 3vrk, jonka se säilyy juontihyvänällisenä. Katso otsikkoon vielä toistamiseen. Tuo lause lukee Psalmijen Kirjassa jossakin sen luvullisuuksisteisis.
Kun tuota lausetta sen viestiä mittaa niin mitä teillellisille itseäni paremmille ymmärrykseltänne tuosta lauseesta tulee mieleen vastauksena ajatuksiillisuuksiini että mitä se olisikaan jos mulla olisi pullo siiterijä, säästettynä helteisellisyyvn päivälliseksi,jolloin männäisin parvekkeellein ja siel kyykistykses pullon suusta suoraan maistaa maiskajaisin?
Mullehan on tilanne ollut se käsitän ettei humaltua saa , mutta ongelma on siinä että mistä sen tietää milloin menee humaltumisuuteen. Alholipitoisuusmittari, kertooko se milloin on humaltunut, milloin ei kykene enää vastaamaan "täyspainoisesti" åuheista, tejoista, toiminnoista.
Aamukävely kesti tänään 24min.
Mulla ei ole sellaista pistävää halua kuitenkaan nyt, ei oikeastaan halullisuutta ollenkaan imaista siiterijä naamariin, mutta viime kesällä mulla oli ikäänkuin isokin halu kokeilla juoja pullollisuujest jotain hyvänmakuista alkohollisuutta ja kun sitä asijaa mietiskelin niin Mauno oli laittanut saman akaan vijeon, jossa käsittelee alkoholinkäyttöä niin että päätin etten asiaa mieti enää enempää vaan jätän haluni hyllyyn ja unohjan pullon oston. Näin viime kesänä lehjessä kirjoituksen, kussa käytiin parhaallisija viinillisijä läpi ja siinä luveskellessa syttyi se halullisuus maistaa alkoholillisuus.
Maallinen kristitty isäni tykkes toisinaan ottaa Napoleon brandya, jota hain hänelle kun hän oli keuhkosairas ja siinä vaiheessa liikkuminen kaupppaan ja takasin oli hänelle erittäin vaikea tehtävä. Ei hän ollut pahennuksena minulle, sillä hän joi pieniä määriä enkä havainnut hänessä humaltumisia. Hänen juontimääränsä oli vähäinen, sillä seurasin paljon pullosta oli juotu suhteessa ajankulkuun. Mietin vaan että tekikö hän syntiä siinä toisinaan siemaillessaan kun tiesi hyvin mitä on edessään, sillä keuhkosairautensa oli lethal.
Tämmösillä kirjoituksil, muistelmil kahvillisuujen parillisuuteen keittijölliseen. Ylöstempaus on lähellä. Kannattaa kuunnella sen erään puheellisuutta Juutuupis, mikäs hän olikaan nimeltään Laukkonen joku, Juhani se on. Viimeisin puhe on sykähjyttävää kuunnella, jälleen kerran. Ihan paras Juhanin puheellistuma kokanaisuuves on mun syjänmelle semmoinen " kaikki tulee jäämään kesken puheellisuusvijeoollisuus"
Se pysäytti mut sanomansa jysäytyksellään kun sen kuulin ja muutti mun ajatuskaipuullisuuksijen suuntimaani aikalailla parenmalliseen, mitä osaan itse henkellisyyssuuntimuuvestain arvioittea ihan itte ittenäisesti ittenäisyyjes Jeesuksen avun varaisuujes.
Kiitos Herralle kun sain kuulla sen suarnautuksensa.
Selef Urge
Jumala tuottaa maasta viinin, joka ilahjuttaa ihmisen syjänmen
Anonyymi-ap
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
BIBLIA (1776) Ps.104:15 Ja että viina ihmisen sydämen ilahuttaa, ja hänen kasvonsa kaunistuu öljystä: ja leipä vahvistaa ihmisen sydämen. Tuom.9:13
- Anonyymi
Biblia (1776) Saarn.9:7 Niin mene siis ja syö leipäs ilolla, ja juo viinas hyvällä mielellä: sillä sinun työs kelpaa Jumalalle. Saarn.8:15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315236- 363651
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833243- 112445
- 282016
- 121957
- 1631836
- 1051342
- 141238
- 1371134