Joskus ihmettelin, että mikä siinä on, ettei ps:n johtoon saada todellisia asiaihmisiä. Parhaimmillaan koko johto koostuu katkeroituneista isottelijoista.
No nyt se syy alkaa käydä selväksi.
Siellä on se tietty kovaääninen porukka, joka pystyy kerta toisensa jälkeen uskottelemaan yksinkertaisille maalaismiehille ja naisille, että maahanmuutto ja EU ovat ne joiden takia tämä maa on vaikeuksissa.
Tosiasiassa meillä on asiat edelleenkin varsin hyvin ja ainoa tämän hetken ongelma on nykyinen hallitus. Persut siinä mukana.
Persut sinänsä (oppositiossa) eivät ole ongelma, koska he ovat kuitenkin vain pieni vähemmistö. Kovaääninen, mutta vähemmistö, joka ei todellakaan edusta koko kansaa. Oppositiossa tämä katkera joukkio on varsin hyvä työkalu OIKEILLE puolueille.
Olisi siis parempi, jos hallitus kaatuisi ja persuista tulisi taas tavallinen (ikuinen) oppisitiopuolue.
Oli miten oli, touhu jatkuu ennallaan, koska Purra ei halua erota ministerivirastaan ja Keskisarja ei uskalla hajottaa puoluetta. Nämä "keskisarjalaiset" eivät puolueen tilannetta ainakaan paranna.
On mahdollista, että persut kuitenkin lähtevät hallituksesta, mutta aikaisintaan vasta vaalien alla. Se taas on pelkkää huonoa teatteria ja epätoivoinen yritys saada kannatusta takaisin. Ei sitä yksikään täysipäinen usko, enkä ole ihan varma, että onko Purrakaan niin epätoivoinen.
Ihmeet ja kummallisuus
20
185
Vastaukset
- Anonyymi
Vetää aina yhtä hilljaiseksi kuinka sinä sinimustia fanittava Soi nisti haaveilet 24/7-365vrk vuodessa mamukriittisen oikeistohallituksen kaatumisesta sinun rotuopin julistajan saadessa silloin sen tilalle mamuja halailevan vassarihallituksen. Joka ei edes kuse teihin sinimustiin päin.
- Anonyymi
"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.
Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila,
...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä. - Anonyymi
Äläs nyt. Eihän sinimustia fanittavilla ole edes aivoja. Minä olen ihan pikkasen keskustasta vasemmalla, mutta äänestelen joskus Vasemmistoliittoa ja toisinaan taas Keskustaa. En ole ihan demari, mutta en silti keskustalainenkaan. Minun poliittinen liikkuvuuteni johtuu siitä, että seuraan asioita, osaan ajatella ihan itse ja teen monimutkaisistakin kuvioista mahdollisimman selkeitä päätelmiä.
Kiinnostuin persujen touhuista aikoinaan hetkellisesti, mutta hyvin pian totesin puolueen käyttövoimaksi populismin ja toimintatavaksi hölmöjen hyppyyttämisen.
Varsinkin Halla-ahon toiminta sai minut hihittelemään. En hihitellyt Halla-aholle itselleen, koska hän vaikutti jopa hiukan vaaralliselta. Tosin hänen kapea-alainen ohjelmansa ei vaikuttanut uskottavalta. Sen sijaan hihittelin niille typeryksille, jotka juoksivat hänen osoittamaansa polkua, tajuamatta, ettei kyse ollut näiden perässäjuoksijoiden tavoitteiden toteuttamisesta, vaan Halla-ahon henkilökohtaisesta edusta.
No Halla-aho on nyt kovapalkkainen puhemies ja Purra kovapalkkainen ministeri. Jonakin päivänä he joutuvat luopumaan noista viroista, mutta pätäkän tulo jatkuu silti vielä kauan ihan kohtalaisena, eikä tarvitse tehdä mitään. Millään muulla tuskin lie heidän kohdallaan väliä.
Tollojen kusetus siis kannatti.
Tajuatko?
Kapea-alainen ajattelu ja pää omassa peräsuolessa eläminen ei ole "mun juttuni", ja mm. noiden seikkojen vuoksi en sovi persuihin, enkä sinimustiin.
Jos sinä taas luulet suurestikin vaikuttavasi johonkin noilla "Vetää aina yhtä hilljaiseksi kuinka sinä sinimustia fanittava Soi nisti haaveilet 24/7-365vrk vuodes..." kommenteillasi, niin olet kyllä pahasti "hatelossa". Jotain parempaa "agua" pitää osata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt. Eihän sinimustia fanittavilla ole edes aivoja. Minä olen ihan pikkasen keskustasta vasemmalla, mutta äänestelen joskus Vasemmistoliittoa ja toisinaan taas Keskustaa. En ole ihan demari, mutta en silti keskustalainenkaan. Minun poliittinen liikkuvuuteni johtuu siitä, että seuraan asioita, osaan ajatella ihan itse ja teen monimutkaisistakin kuvioista mahdollisimman selkeitä päätelmiä.
Kiinnostuin persujen touhuista aikoinaan hetkellisesti, mutta hyvin pian totesin puolueen käyttövoimaksi populismin ja toimintatavaksi hölmöjen hyppyyttämisen.
Varsinkin Halla-ahon toiminta sai minut hihittelemään. En hihitellyt Halla-aholle itselleen, koska hän vaikutti jopa hiukan vaaralliselta. Tosin hänen kapea-alainen ohjelmansa ei vaikuttanut uskottavalta. Sen sijaan hihittelin niille typeryksille, jotka juoksivat hänen osoittamaansa polkua, tajuamatta, ettei kyse ollut näiden perässäjuoksijoiden tavoitteiden toteuttamisesta, vaan Halla-ahon henkilökohtaisesta edusta.
No Halla-aho on nyt kovapalkkainen puhemies ja Purra kovapalkkainen ministeri. Jonakin päivänä he joutuvat luopumaan noista viroista, mutta pätäkän tulo jatkuu silti vielä kauan ihan kohtalaisena, eikä tarvitse tehdä mitään. Millään muulla tuskin lie heidän kohdallaan väliä.
Tajuatko?
Kapea-alainen ajattelu ja pää omassa peräsuolessa eläminen ei ole "mun juttuni", ja mm. noiden seikkojen vuoksi en sovi persuihin, enkä sinimustiin.
Jos sinä taas luulet suurestikin vaikuttavasi johonkin noilla "Vetää aina yhtä hilljaiseksi kuinka sinä sinimustia fanittava Soi nisti haaveilet 24/7-365vrk vuodes..." kommenteillasi, niin olet kyllä pahasti "hatelossa". Jotain parempaa "agua" pitää osata.Sovitaan niin, että sinua sinimustien somesaastevastaavaa hihityttää kun lensitte persuista pihalle Halla-ahon toimesta kun aloitte vaatimaan että persut alkaa julistamaan rotuoppia teidän kainaloiden tuulettajien tavalla. Hetkeä ennen kuin Halla-aho nosti puolueensa hallitukseen tehden historiaa saamalla eduskunnassa läpi mamupolitiikan kiristykset joiden takia politiikkaan mukaan lähti. Teidän sinimustien jäädessä ilman kunniaa niistä jotka teille olisi automaattisesti puolueen jäseninä kuulunut. Mahtaa v..tuttaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko?
Jos sinä taas luulet suurestikin vaikuttavasi johonkin noilla "Vetää aina yhtä hilljaiseksi kuinka sinä sinimustia fanittava Soi nisti haaveilet 24/7-365vrk vuodes..." kommenteillasi, niin olet kyllä pahasti "hatelossa". Jotain parempaa "agua" pitää osata.Sehän siinä on niin kummallista että ainakin sinimustien pomo ei ole mikään tyhmä ihminen vaikka ajatusmaailma rotuopin julistuksineen on mitä on?! Mutta sinä kaappisinimusta et todellakaan ole mikään ruudinkeksijä kaikkea muuta.
Mikäs sinua Halla-ahossa hihityttää miljoonanikki maitojunasotilas jne? Sekä, että se Halla-aho nosti persut uuteen kukoistukseen alennustilasta mihin sen sinun Soinisi jätti? Minkä lisäksi pääsi vielä hallitukseen saaden hallitusohjelmaan kirjatuksi haluamansa mamupolitiikan kiristykset. Joiden takia politiikkaan mukaan lähti olematta kiinnostunut pätkän vertaa hillotolpista salkkuineen. Joiden takia Soini lähti politiikkaan saamatta koko uransa aikana ensimmäistäkään puolueensa hanketta hallituksessa läpi. Vassari valtamedioiden tätä sopeutumisrahalal loisivaa hra hillotolppapakolaista nostaessa jalustalle palvottavaksi politiikan asiantuntijana. Jonka osaaminen politiikassa oli niinkin korkealla tasolla että 20 vuotta rakennettu kupla puhkesi samantien kun oppositioräksytys vaihtui hallitusvastuuseen. Missä toimi yksinomaan Sipilän joo joona joka antoi edelliselle periksi kaikessa jotta saa pitää salkkunsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko?
Jos sinä taas luulet suurestikin vaikuttavasi johonkin noilla "Vetää aina yhtä hilljaiseksi kuinka sinä sinimustia fanittava Soi nisti haaveilet 24/7-365vrk vuodes..." kommenteillasi, niin olet kyllä pahasti "hatelossa". Jotain parempaa "agua" pitää osata.2025-06-15 11:48:44
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko?
Jos sinä taas luulet suurestikin vaikuttavasi johonkin noilla "Vetää aina yhtä hilljaiseksi kuinka sinä sinimustia fanittava Soi nisti haaveilet 24/7-365vrk vuodes..." kommenteillasi, niin olet kyllä pahasti "hatelossa". Jotain parempaa "agua" pitää osata.
Lue lisää
Ainahan sinä ap ryömit kolostasi esille vinkumaan kun minä sinua siihen hiukan houkuttelen mikä on naurettavan helppoa. Jopa määrissä että sinun vedättäminen on tylsää koska sinä ammattitrolli tartut jokaiseen sinulle tarjottuun syöttiin vuorokauden ajasta riippumatta. Yleensä tyytyen vain sensuroimaan mihin aina pyrinkin millä sinä minut, jauhottajasi palkitset. 😏
- Anonyymi
Sinä ap itkit vaalien alla vuoron perään kuinka ps myy nahkansa hillotolpista ja kuinka ps yhteistyökyvyttömänä pakenee hallitusvastuita oppositioon. Sinun syyttäessä Purraa Orpon leikkauksista (joita olet vuosia vailla ollut ja joihin kiristyksiä vailla olet) ennen kuin Orpo ennätti edes aloittamaan hall.neuvotteluita persujen kanssa. Sinun vaatiessa päivittäin oikeistohallitusta nurin persuineen sinun itkiessä sen jälkeen persujen perään koska ne ovat oppositossa hallituksen sijaan josta sinä niitä ulos vaadit päivittäin. Hällä väliä siitä, ette ne ajaa hallituksessa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Erona vain se, ettei ne julista rotuoppia teidän äälioikeistolaisten tavalla miksi te persuista pihalle lensitte. Lopputuloksella missä sinä ap olet siitä asti persuja vainonnut ja maalittanut suomi24 palstoilla 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi
Kopiopersun kannattaisi tilata kremlistä uutta sanottavaa. Nuo vanhat öyhötykset on kuultu jo tuhansia kertoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopiopersun kannattaisi tilata kremlistä uutta sanottavaa. Nuo vanhat öyhötykset on kuultu jo tuhansia kertoja.
2025-06-15 13:47:37
Anonyymi kirjoitti:
Lue lisää
Öyhöti öyhöti..Mitäs sitä *****lle muuta?
- Anonyymi
"On mahdollista, että persut kuitenkin lähtevät hallituksesta, mutta aikaisintaan vasta vaalien alla. Se taas on pelkkää huonoa teatteria ja epätoivoinen yritys saada kannatusta takaisin. Ei sitä yksikään täysipäinen usko, enkä ole ihan varma, että onko Purrakaan niin epätoivoinen."
Saman teki Sipilä eikä se Keskustaa pelastanut vaan puolue koki historiallisen rökäletappion. Tosin Sipilän ja Keskustan eduksi on laskettava, että Keskustan kannatus notkahti vasta loppupuolella kautta ja se mihin Purra on yltänyt vain kahdessa vuodessa eli puolueen kannatuksen puolittamiseen, niin Keskustalta se vei kahdeksan vuotta eli kaksi perättäistä vaalikautta.- Anonyymi
Sipilä hajotti hallituksensa ennen kuin meikattavana olleet perustuslakivaliokunnan edustajat ennättivät marssimaan kameroiden eteen kertomaan saman. Maakuntamallin kaatuessa perustuslaillisiin ongelmiin esim. demokratiavajeeseen. Minkä kepulaiset "korjasi" (kiersi) aluevaaleilla mikä ei muuttanut mitään valtaosan maakuntien alaisuuteen joutuvien kuntien vaikutusvallan hyvinvointialueen hallinnossa ollessa jopa nolla. Et sinä noin kuutamolla voi olla ap alias mielibidee? Keskustan tuhotessa se, että SIpilä vaihtoi alkion liike-elämän pomojen taloudellisten etujen ajamiseen joita itsekkin edustaa. Kepujen leikkiessä nyt keskellä olemista kun eivät tiedä kumpaa pitää nuolla hallitukseen pääsemiseksi pikkupuolueena vasemmistoa vai oikeistoa? Vaikka kepu on ollut kokoomus2 siitä asti, kun Sipilä jotka kepulaiset itse kutsui keskustan tappajaksi, potki vanhan liiton alkiolaisia esim. Pekkarisen ja Väyrysen laulukuoroon korvaten edelliset kokoomuslaisella Bernerillä. Nykykeskustankin Kaikkosen johdolla ollessa samanlainen kokoomus2 kuin Saarikonkin aikana. Keskustan ollessa maailman tappiin kaikki käy pienpuolue siinä missä PS sahaa pohjalta huipulle säilyttäen suurpuolue asemansa.
- Anonyymi
Riiakan PS kauhukabinettiin tulee lisää mörköjä. Ilmankos niin moni persu jättää moisen irvokkaan Homman ja siirtyy kannattamaan terveitä puolueita.
- Anonyymi
Sipilä valitsi vastuunkannon ei gallup prosentteja..
Eli vei sitä velkasuhteen kääntöä maaliin.
"Sipilän hallituskaudella (2015-2019) Suomen valtionvelan suhde bruttokansantuotteeseen (bkt) laski. Tarkemmin ottaen, velkasuhde pieneni noin 44 prosenttiin."
Persut taas kannatusalhossaan alkavat mollaamaan kokoomusta ja kääntämään mölyä ja rasismia isommalle.
Mitkää luvut ja toteumat kun eivät ole menneet maaliin. Työttömyys kasvaa ja valtio ottaa ennätysmäärän velkaa.
- Anonyymi
Eihän yksikään järkevä ihminen liity PS:ään eikä äänestä sitä.
- Anonyymi
Asia ihmiset ja yleensäkin fiksut ymmärtää että Persut eivät ole heidän puolue.
Ymmärtävät senkin että kyseinen puolue ei ole tämän maan edun parasta, siksikin hakeutuvat muihin puolueisiin.
Kansa muistaa mm. "Mestarin" suusta tulleen "viisauden" : Trump on parasta mitä amerikalle on tapahtunut.
No nythän tämäkin on nähty.
Lahkolaiset uskoo ja loput, tolkun ihmiset ymmärtävät vastustaa.
Lisää valtaa persuille ja lopputulos ei paljoa poikkea Trumpin Amerikasta☝️ - Anonyymi
Mitkäs tyypit ne kaappasivat puolueen käyttöönsä 2017?
Se porukka ei todellakaan pidä arvossa tavallisia äänestäjiä, joilta haluaa vain äänet vaaleissa.
Sen porukan ainoa tarkoitus on aiheuttaa sekasortoa yhteiskunnassa vaikkapa mahdollistamalla EK-kokkareiden kaikki toiveet. Siinä sivussa netotaan miljoonittain puoluetukea ja ennen muuta nautitaan henkilökohtaisista hillopaaluista. - Anonyymi
Olipa siinä purskahdus. Politiikka on, mitä on. Sen avulla hallitaan. Eduskuntavaali on se paikka, missä valinta tehdään, demokratiassa. Turha siitä on vaahdota. Kukin puolue elää sen ajan, kun kansa antaa valtuudet.
- Anonyymi
Persuissa todellinen asiaihminen etsii toista, mutta turhaa on työnsä.
- AnonyymiUUSI
Hillotolppaa ei hukata ennen kuin se on täysin välttämätöntä.... eikä edes silloinkaan.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327167- 434363
- 243845
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1883479- 122527
- 302485
- 442142
- 262054
- 1641993
- 1051412