Heihin kuuluu myös meidän entinen pm Sanna Marin. Kokoustamassa myös pari muuta Suomen tunnettus huippuvaikuttajaa ja valtion päämiestä.
Heillä oli eilen illallinen Tukholman saaristossa ymmärtääkseni. Sivistynyttä touhua.
Samaan aikaan persut Lahdessa. Median tietojen mukaan odottivat vain jotta voisivat bilettää.
Miksi muuten esim. Riikka saa bilettää? Aikaisemmin persut kritisoivat jos pm. oli ollut bilettämässä. Kurkku punaisina vaadittiin huumetestiä. Vaatikaa puheenjohtajaltanne myös samoja testejä joita silloin vaaditte muilta.
Euroopan huippuvaikuttajat koolla Ruotsissa
5
67
Vastaukset
- Anonyymi
kylö riika saa piletää kuse niin tahto minämene namisiin sen kansa ja saame paljon poikua jotka perii riikkalta ruunun ja minä hettäydyn ludin ette kuse tulee kohti rikkaa
- Anonyymi
- SDP:n Bile-Sanna vietiin kokoukseen PoliisiSaattueessa - Siksi että ;
- ettei SDP:n Bile-Sanna Karkaa -HILLUMAAN- VerkkoSukissa ja Tissit Paljaana -! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SDP:n Bile-Sanna vietiin kokoukseen PoliisiSaattueessa - Siksi että ;
- ettei SDP:n Bile-Sanna Karkaa -HILLUMAAN- VerkkoSukissa ja Tissit Paljaana -!*
* - - HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄH ja LääääH ja LäääääH -
*
- Anonyymi
Riikka tutustuu Lahdessa ainakin junaan .
- Anonyymi
Milä on persuille sallittua, ei ole välttämättä muille sallittua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384