Käsitykseni mukaan lieksassa asuva alkuperäisväestö on aiheuttanut kaupungissaan paljon monenlaista harmia ja taantumusta. Poismuuton aallon suorastaan. Onnistua ei saa ja kyräillään ja kadehditaan.
Entäs maahanmuuttajat Lieksassa, mitä harmia heistä on ollut? Minä en ole havainnut heistä mitään harmia. He eivät ole levitelleet ilkeitä juoruja tai puukottaneet selkään.
Mitä harmia on ollut Lieksassa asuvista ulkomaalaisista?
26
244
Vastaukset
- Anonyymi
Maahanmuuttajista ei ole ollut mitään harmia.
- Anonyymi
Enempi niitä harmeja on aiheuttaneet paikalliset jotka ikänsä asuneet Lieksassa.
- Anonyymi
Onhan niistä harmii. Minähi muutamalta yritin kymppii pummata kun sen verran uupu jellonapullosta, mutta eihän se mittään ymmärtäny suu korvissa vuan molotti sitä ulukomuan kieltä. Ei tänne tuommosii tarvita jotka ei mittään ällyy.
- Anonyymi
Totta jos puhun, ei ole ongelmia ollut. Rohkeasti tutustuin ja tosi ystävällistä fiksua porukkaa. Hävetti Lieksan rasistit.
- Anonyymi
Aloittaja esitti kysymyksen ja sitten vastaili itse niihin itselleen sopivalla tavalla. Olisiko syytä tarkistaa lääkityksen riittävyys, olet pahasti sairas 🤔
- Anonyymi
Tarkista oma lääkityksesi. Aloittaja kysyi kysymyksen osoitettuna kaikille. Hänellä oli myös oikeus esittää oma kantansa. Ei siis mitään väärää.
- Anonyymi
Tää on taas tätä lieksalaista junttiutta. Kun ei joku asia miellytä niin lääkityksestä aletaan puhumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on taas tätä lieksalaista junttiutta. Kun ei joku asia miellytä niin lääkityksestä aletaan puhumaan.
Jeps, aloittajalta hyvä kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps, aloittajalta hyvä kysymys.
Jatkat itsellesi vastailua 🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä alueella. Tai se että aloitetaan parjaus seläntakana. Ei kyetä myöntämään mitään kielteistä itsessä tai alueen piirteissä eikä näin ollen tekemään mitään muutostakaan.
- Anonyymi
Täydellisen varmasti sama sairas on ränkyttänyt jo ties kuinka monissa viestiketjuissa kateudesta, kyräilystä, juoruamisesta ym, vastaavanlaisista asioista ja aloittanut jo useamman viestikeketjun vain sen takia että voi herjata, solvata ja syyttää niin paikallisia ihmisiä kuin pohjoiskarjalaisia yleensäkin. Kukaan henkisesti tasapainoinen ja mieleltään terve ei tekisi niin, mutta mielisairas on mielisairas, eikä sille asialle ole paljon tehtävissä. Nykyisin kun psykiatrisen osaston potilailla on oikeus internetin käyttöön! Kun sitten itse itselleen vielä vastailee ja nostaa sillä lailla viestiketjun ylimmäisten joukkoon, niin "menestys on taattu."😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellisen varmasti sama sairas on ränkyttänyt jo ties kuinka monissa viestiketjuissa kateudesta, kyräilystä, juoruamisesta ym, vastaavanlaisista asioista ja aloittanut jo useamman viestikeketjun vain sen takia että voi herjata, solvata ja syyttää niin paikallisia ihmisiä kuin pohjoiskarjalaisia yleensäkin. Kukaan henkisesti tasapainoinen ja mieleltään terve ei tekisi niin, mutta mielisairas on mielisairas, eikä sille asialle ole paljon tehtävissä. Nykyisin kun psykiatrisen osaston potilailla on oikeus internetin käyttöön! Kun sitten itse itselleen vielä vastailee ja nostaa sillä lailla viestiketjun ylimmäisten joukkoon, niin "menestys on taattu."😆
Psykiatristen sairaaloiden potilailla on lähtökohtaisesti oikeus käyttää nettiä. Psykiatri Hannu Lauerma arvioi, että psykoottisille henkilöille voi olla netin käytöstä haittaa, koska he voivat saada tukea harhaluuloilleen verkosta. https://yle.fi/a/3-8170769
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunko mielestäsi kyräily, juoruilu, selkäänpuukotus ja kateus ei ole pohjois-karjalaisia ihmisten tyypillisiä piirteitä? kaikki ne tietää. ja kun näin toimitaan niin siitä on hyvä myös esittää kritiikkiä. ihmisiä kuuluu kohdella hyvin.
- Anonyymi
65-vuotias mieskin vastailee aina itselleen.
- Anonyymi
Olen 47v mies ja työtön.
- Anonyymi
Emännät ei anna pesää.
Se tympii kyllä kovasti.
Niillä pitäs oppia antamaan herkemmin - Anonyymi
Kyllä emännät antaa meille mustille.
- Anonyymi
Pitäs sitä tulokkaihen senvarta kieltä opiskella jotta tajuaisivat millon joku on hättääsä kynppiä vailla...
- Anonyymi
Eipä ole ongelmia ollut, päinvastoin. Johtuneeko omasta asenteesta, koulutuksesta ja työkokemuksesta joka muiden kaupunkien julkisella sektorilla, eikä lieksalaisten parissa koko työelämää.
- Anonyymi
Lopeta jo itsellesi vastaaminen 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo itsellesi vastaaminen 🤣🤣
En ole aloittaja. Mikä sinua oikein vaivaa? Jos tämä lanka ei miellytä, älä tule tänne.
- Anonyymi
Lieksalaiset ovat suurin osa kateellista, jopa toisilleen.
- Anonyymi
Lieksalaiset ovat kateellisia jopa TYÖTTÖMILLE!!!
- Anonyymi
Saanko minäkin olla kateellinen...?🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko minäkin olla kateellinen...?🙋♂️
Ammsttimaisena työttömänä saat olla kateellinen itsellesi ihan niin paljon kuin haluttaa ja pers`nahka kestää! Ei sitten muuta kuin itseään kadentimaan reippain mielipuolin!
- Anonyymi
Minä olla muutanut lieksan monta vuota siten, Lieksa naiset tykata meista paljo paljo. Anteksi Lieksa mies, sinula mukava vaimo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835