Vantaa mamut

Anonyymi-ap

Mamut pyörii päivät pitkät Vantaalla EIKÖ PITÄIS OLLA TYÖSSÄ EIKÄ TUHLATA VALTION VERORAHOJA ?!!!!!!!!

11

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä noita on levinnyt kaikkiin maihin, mutta yhdestä puuttuvat lähes kokonaan, eli työmaa.

• Anonyymi

Sulla taitaa olla runsaasti aikaa seurata mamuja?

Mitäpä, jos menisit töihin….

• Anonyymi

Joo olen työtön , ja myöskin työkyvytön .
        Mutta kun kelan lääkäri on todennut minut tapaamatta ja näkemättä minua olekin parantunut työkykyiseksi itsestään.

Kela saajan on maailman parhaat lääkörit

• Anonyymi

Kokoomus han tuo maahan vaan työperäistä maahan muuttoa jos et satu tietämään

Matutntulee kalliikkis Suomella

• Anonyymi

Miten Te kantasuomalaiset?

Mitä varten Te pyöritte päivät pitkät Vantaalla?

Eikö pitäisi mennä töihin?

• Anonyymi

Ei oo varaa mennä muualle, ei edes töihin.

• Anonyymi

Menen sitten, kun pääsen ratikalla

• Anonyymi

Parempi kaikille kun menisivät ennemmin takaisin lähtömaihinsa parantamaan niiden elintasoa , kuin yrittäsisivät täällä päästä mihinkään töihin. Kaikille heidän puolustelijoilleen kysymys: Mihin pääsee töihin, jos ei osaa suomen kieltä, tunne kulttuuria ja käytöstapoja, ei ole koulutusta kuin korkeintaan alakoulutasolta ja asenne kaikkeen on " ei kiinnosta / haluan vain vastikkeetonta rahaa ja palveluita " eli vain uhriutumista, vastuunvälttelyä ja rasistikortin heilutusta kaikkien vuosienkin jälkeen , kun on jollain kepulikonstilla ( "Asylym-please" ) päässyt tänne luikertelemaan. Vastaus = ei ole sellaisille missään työtä tarjolla, koska kukaan täysjärkinen työnantaja ei sellaista palkkaa.

• Anonyymi

Avaapa silmät, jos joskus käyt komerosi ulkopuolella,niin näet ketkä tekevät töitä joissa ei tarvita maisterinkoulutusta tai kielitaitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaapa silmät, jos joskus käyt komerosi ulkopuolella,niin näet ketkä tekevät töitä joissa ei tarvita maisterinkoulutusta tai kielitaitoa.

Jakyllä maahanmuuttajia löytyy runsaasti myös koulutetuissa ammateissa. Lääkärit, sairaanhoitajat, eri alojen tutkijoita yliopistoissa, insinöörejä jne.
        Persut näkevät vain työttömiä ja syrjäytyneitä ja tästäkin ryhmästä vain maahanmuuttajia. Puiston penkkien pussikaljaporukat ja väkivaltaiset örisijät jää persuilla näkemättä.

• Anonyymi

Eihän kukaan pakkaa ketään kuin ilmaiseksi niin että valtio maksaa palkan yrittäjät opetettu saaman kaikki ilmaiseksi verottomat autot ja kaikki vaan verotta ja ilmaiseksi

Kulut yhteiskunnalle ja voitot on yksityisiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22