On s@@t@n@ kun joutuu omasta kodistaan lähtemään pakoon mölyn takia! Koirakin on aivan paniikissa, joten pakko oli mennä Lapualle hotelliin pariksi päiväksi. Siis joko sieltä on kaikki lähteneet?
Vastaukset 15
- Anonyymi
ja muuten jatkossa tulen pitäämään huolta siitä ettei mölytapahtumille tipu enää lupaa...
- Anonyymi
Ookko niin köyhä jottet voi olla muualla koko viikonloppua ?
- Anonyymi
Kiimaa kesti kentällä 2 päivää hoh hoi elääkö sillä vuoden
- Anonyymi
Muuta sinne Lapualle.
- Anonyymi
...... ja ota pölyhuiskas mukahan.
- Anonyymi
Tais olla lapualla hotelli kiinni
- Anonyymi
Ei ole..
- Anonyymi
Meillä on monta hotellia
- Anonyymi
On se hienoa, kun tällaisia tapahtumia järjestetään edes joskus.
Seinäjoella näitä on löhes joka kesäviikonloppu. - Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Arvelen, että kenttä on ollut olemassa ennen kuin olet asuinpaikkasi valinnut.
- Anonyymi
Kyllä pitää olla yksinkertaista porukkaa kun hommaa kämpän lentokentän vierestä ja sit alkaa valittamaan melusta, ei jumliste miten ihminen voi olla tyhmä.
- Anonyymi
Ei ollut hävittäjiä kun ostin kämpän. Taidan oikeasti muuttaa sinne Lapualle, jos saan kämpästä edes jotain. Huonolta kyllä näyttää.
- Anonyymi
Osta seuraavaksi junaradan varresta, on siinä ihmettä kerrakseen kun talo täräjää ja voit taas valittaa, ei siinä silloin juna mennyt kun talon ostin ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562