Ei muuta, kiitos hei…
Tuli sellainen kahvin kaipuu yhtäkkiä
19
247
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se ole pikkulapsille tarkoitettu? Aikuiset juo viinaa.
- Anonyymi
Vanhoilliset juntit juo viinaa ja kuolee siihen.
Pikku pilvessä on vaan paljon hauskempaa rentoutua iltapäivän auringossa, luontoa linnunlaulua ihastellen. Illalla on taas jo lenkkeilykunnossa.
- Anonyymi
Kuka kaipaa mitäkin sä sentä tiedät kaipaavas kahvia suurin osa vaikuttas kaipaavan jotain olematonta
- Anonyymi
Ainakin yksi henkilö on kaivannut jossain vaiheessa sellaista naista, joka ei halua olla millään tavalla tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi
Ei näin myöhään saa juoda kaffetta. Menee yöunet!
- Anonyymi
Kyllä saa. Ei kaikilta mene.
- Anonyymi
🫴🏼☕🥄🤏🏽
- Anonyymi
Eiku iltakahveet tullille vaan..🤍☕
- Anonyymi
Minulle ei tullut, join aamukahvit! En juo koskaan illalla kahvia. Enkä halua kahvitella yhdenkään sellaisen henkilön kanssa jonka nimen tiedän! Minulla ei ole mitään sanottavaa yhdellekään sellaiselle ihmiselle!
- Anonyymi
Hei niin alko mullakin tehdä mieli. Kiitos itelles ja moikkis! 🤍😘
- Anonyymi
Tule kahville. Raparperipiirakka tarjolla.
- Anonyymi
Älä varasta sitä!!
Mulla on kirsikkapiirakkaa sille tarjolla ja se on paljon mehevämpi ja parempi. Tuu tänne ap 🍒🥧🍰🍮 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä varasta sitä!!
Mulla on kirsikkapiirakkaa sille tarjolla ja se on paljon mehevämpi ja parempi. Tuu tänne ap 🍒🥧🍰🍮Mä tuun!
😎sivusta
- Anonyymi
Ajatella jos oisin juotu vielä kahvit oisko kaikki toisin.
- Anonyymi
Mun tekee mieli ..... jotain....
Mutta....
Taidanpa vetää......
Kiitos vaan. Samaa mieltä, mitä noi ylemmät. Ei myöhään, viiden jälkeen kahvia. Keskiaika markkinoilla oli myynnissä sellasia metallisia kahvimittoja. Oisin ostannutkin niitä ja vaikka paistinlastoja voi veitsiä, mutta mulla meni kyökki kiinni. Ei oo enää kyökkiä mulla.
- Anonyymi
Isoja lettuja mansikka hilloo nam
- Anonyymi
Haluan lakkahilloa.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan mun kahvia. Täytyy keittää, kun ei ole sitä mun oikeeta ☕️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4373163Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822423Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 271543
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801327