Eikö ketään ärsytä se alkuselostajan viimeisen sanan venytys? Aivan keinotekoista; tehtävääääää, kaksitoistaaaa, kymmenennnnn....
Erikoisjoukot
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ärsytä, kummastuttaa samoin kuin se niinku sanan jatkuva käyttäminen. Naurettavaa, esimerkiksi joku menee niinku töihin tai niinku lomalle. Voi Pyhä Sylvi kuinka se niinkutus käy korviin ja mieleen.
- Anonyymi
Onhan se ainakin naurettavan kuuloista kun vielä matalla mörisevällä äänellä venyttää, vaikka ärsyttäähän ne hesalaisten ja neiti homppeleiden loppukiekaisutkin.
Uutistenlukijoille, toimittajille jne opetettu että sanan loppua ei saa nielaista vaan pitää sanoa kuuluvasti, tuolla mennyt vahvasti liioittelun puolelle.
- Anonyymi
Minua alkoi vasta tällä kaudella ärsyttää se simputus. Se yksikin tyyppi oli ihan raivoissaan välillä, silmät vain seisoivat päässä kun karjui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466907
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505856- 1255056
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444597Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?553998- 643150
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553090Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252732- 422364
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162283