Ylittääkö Stubb koko ajan pressan valtuutensa soitellessaan pitkin maailmaa, nyt suoraan numeroon Trumpille.
Luuleeko pressa olevansa samanarvoinen joidenkin suurten valtioiden päämiesten rinnalla. Tuohan se vasta tyhmyyttä on.
Miten tällaista "tää tulee mun seuraavaan kirjaan"- tyyppi saa huseerata paikallaan mielin määrin. Pressana !
Ei pidä myöskään unohtaa, miten kepeästi hoiteli poikansa ohitse kaikkien esteiden työharjoitteluun. Ja vielä laajemmin : tätäkö on kokoomuslaisten politiikka ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/72c88819-5ad1-4f6b-a724-a99356446116
Onko Stubbilla ylimieliseen käytökseensä varaa
32
492
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä..typerys on stuppi
- Anonyymi
Itse se typerys olet. Vain typerys kehuu ja vastailee omiin kommenteihin.
- Anonyymi
Stupidi on itsekeskeinen, ylimielinen snobi. Koko maailma pannaan pyörimään Stupidin ympärillä.
- Anonyymi
Uhoilee liikoja.
- Anonyymi
ON TOKI.
KANSA TYKKÄÄ
OLEN KUIN KUNINGAS.
HARMI, ETTEI OLE HOVIA. - Anonyymi
EVVK
- Anonyymi
ON
KANSA MAKSAA - Anonyymi00022
ON VARAA.
ME SUOMALAISET MAKSAMME - Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
Stupidi on itsekeskeinen, ylimielinen snobi. Koko maailma pannaan pyörimään Stupidin ympärillä.
HEI, OLEN PÄÄSSYT AIKA MONIIN KUVII, ALE KERTOO TYYTYVÄISENÄ
- Anonyymi00024
Aloittaja ja kommentoija ovat Venäjän trolleja.
- Anonyymi00028
Anonyymi kirjoitti:
ON TOKI.
KANSA TYKKÄÄ
OLEN KUIN KUNINGAS.
HARMI, ETTEI OLE HOVIA.MUTTA MATKAILU ON KIVAA.
- Anonyymi00033
Anonyymi kirjoitti:
Uhoilee liikoja.
VARAA ON.
- Anonyymi
Ei auttanut näköjään sekään, että panivat presidenttiparin Kesärantaan kesälomalle...
- Anonyymi
Missäs paska, jos ei rattailla.
Suuruudenhulluus iski. Huomaatteko yhtäläisyyden yhteen ämmääb? Kalliiksi tulee suuruudenhullut!- Anonyymi
Kalliiksi tulee ,se on nyt huomattu. Kokoomus tulee kalliiksi , sekin on huomattu. Mitä typeryksiä Kokoomuksessa onkaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi kirjoitti:
Kalliiksi tulee ,se on nyt huomattu. Kokoomus tulee kalliiksi , sekin on huomattu. Mitä typeryksiä Kokoomuksessa onkaan.
PETTERIPURRAN HALLITUS ORASTAA NURKAN TAKANA.
MITÄHÄN SYNTYY KATASTROFIN OHELLA
- Anonyymi
Kumman robottimainen, syökö jotakin hormooneja ?
- Anonyymi
päättäjien päämäärä on kaikessa muukuin sopu ja rauha.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Stupidi on kokoomuslainen ja kokoomuslaisten tavoite kaikkialla on tehdä bisnestä ja rikastua. Lähinnä omalle tililleen.
- Anonyymi
On tok.
Kansa maksaa. - Anonyymi
stubun "ystävyys" trumppiin on hataralla pohjalla.
Trumppi näytti kokomailmalle mitä kiusaajille tehdään..
Korruptoitunu koulukiusaaja stubu on heikoilla jäillä ku nuolee trumpin persettä.
Trumpilla on perinteiset kristityt arvot joihin ei kuulu heikompien, sairaiden ja kaikkein vähiten vammaisten kiusaaminen. - Anonyymi
Koko ukrainan sota kietoutuu lännen ylimielisyyteen ja itseriittoisuuteen. Suomen media kirjoitti vuosikaudet, kuinka niinistö ja kuka milloinkin kävi sanomassa putinille suorat sanat. Venäjän talouden kerrottiin kaatuvan, niin kuin ristoejpenttilä sanoi, heti maanantaina. Myös venäjän sotavoimia vähäteltiin, suurimpana "tietäjänä" tiedustelu-upseeri pekkatoveri. Kaikki on kuitenkin mennyt toisin. Kaatumassa on mm. saksan ja suomen talous. Nato on jo hävinnyt sodan. Nyt niinistö on sitä mieltä, että pitäisi keskustella, ehkä moskovaan pitäisi mennä sanomaan taas sutkautuksia.
- Anonyymi
Kokkarien ja persujen järjetön trumpmielinen ylimielisyys sai trumpilaisen kiitoksen!
- Anonyymi
Ylpeys käy lankermuksen edellä --- sanotaan.
- Anonyymi
"Ylittääkö Stubb koko ajan pressan valtuutensa soitellessaan pitkin maailmaa"
Onko presidentiltä kieletty puhelimen käyttö? - Anonyymi
ON.
KANSA ON ANTANUT MANDAATIN KUUDEKSI VUODEKSI. - Anonyymi00027
ON
VIELÄ REILUT NELJÄ VUOTTA - Anonyymi00029
Puolitoista metrinen Putin on sentään mies. hih hih
- Anonyymi00030
Ehken ole pitänyt nykyitä Presidenttiämme penaalin terävimpänä kynänä, mutta sydän on ainakin paikallaan:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/presidentti-stubb-lahjoitti-yli-puoli-miljoonaa-omia-rahojaan-hyvantekevaisyyteen/9272678
https://www.mesaatio.fi/
https://lapimurtosaatio.fi/saatio
Sanoisin että ennen näkemätön teko valtakunnan päämieheltä joka kertonee tahtotilasta jolal pyrkii asioita hoitamaan. Voin sanoa että arvo asteikossa nousi silmissäni monta porrasta ylemmäksi. - Anonyymi00031
Teeppä itse paremmin. Mikä olet suomen tasavallan presidenttiä arvostelemaan?🤷♀️
- Anonyymi00032
Stuppin suuruudesta kertoo se, että hän allekirjoitti Kiovassa 3.4.2024 sopimuksen, jossa Suomi antaa turvatakuut Ukrainalle.
Englanti ja Ranska antoivat turvatakuut Puolalle 1938 ja kun Saksa hyökkäsi Puolaan 1.9.1939 niin siitä syttyi maailmansota.
Stubb haluaa historiankirjoihin. - Anonyymi00034
ALE
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257