Ylittääkö Stubb koko ajan pressan valtuutensa soitellessaan pitkin maailmaa, nyt suoraan numeroon Trumpille.
Luuleeko pressa olevansa samanarvoinen joidenkin suurten valtioiden päämiesten rinnalla. Tuohan se vasta tyhmyyttä on.
Miten tällaista "tää tulee mun seuraavaan kirjaan"- tyyppi saa huseerata paikallaan mielin määrin. Pressana !
Ei pidä myöskään unohtaa, miten kepeästi hoiteli poikansa ohitse kaikkien esteiden työharjoitteluun. Ja vielä laajemmin : tätäkö on kokoomuslaisten politiikka ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/72c88819-5ad1-4f6b-a724-a99356446116
Onko Stubbilla ylimieliseen käytökseensä varaa
Anonyymi-ap
7
59
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aivan samaa mieltä..typerys on stuppi
- AnonyymiUUSI
Itse se typerys olet. Vain typerys kehuu ja vastailee omiin kommenteihin.
- AnonyymiUUSI
Stupidi on itsekeskeinen, ylimielinen snobi. Koko maailma pannaan pyörimään Stupidin ympärillä.
- AnonyymiUUSI
Uhoilee liikoja.
- AnonyymiUUSI
Ei auttanut näköjään sekään, että panivat presidenttiparin Kesärantaan kesälomalle...
- AnonyymiUUSI
Missäs paska, jos ei rattailla.
Suuruudenhulluus iski. Huomaatteko yhtäläisyyden yhteen ämmääb? Kalliiksi tulee suuruudenhullut!- AnonyymiUUSI
Kalliiksi tulee ,se on nyt huomattu. Kokoomus tulee kalliiksi , sekin on huomattu. Mitä typeryksiä Kokoomuksessa onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206316Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253847Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712923- 292840
- 821724
- 91623
- 1471612
- 1481571
- 121328
- 211272