Ei kelvannut kansalle homo presidentiksi Nyt on sitten tuollainen itseensä rakastunut snobi, joka soittelee Trumpillekin suoraan numeroon. Ja valmistelee varmaan jo toista kirjaansa unissaan, kuinka tämä poika peräpohjolasta vaan rimputtelee Trumpille tosta noin vaan. Ällöttävää !
Ja miksi Stubb auttoi poikansa yli kaikkien esteiden työharjoitteluun. Onko Kokoomus todella näin korruptoitunut ?
On teilläkin presidentti
10
92
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, toi oman poikansa auttaminen suoraan urataivaan alkuun on paha,paha kömmi. On kokoomuslaisilla pokkaa.
- Anonyymi
Moni muistaa varmasti Stubbin politiikkoajan. Härski, härskimpi, härskein.
Tuota keikaria en äänestänyt, valitettavasti moni meni halpaan. No nyt tuon hurrikeikarin touhuja saa sitten vielä seurata muutaman vuoden.- Anonyymi
Stubb häiriköi soitoillaan Trumpia, että saa sitten Suomen mediassa kerskailla soittelevansa Trumpille joka viikko. Miljoonia lehtijuttuja joutuvat suomalaiset sietämään 6 vuoden ajan. Arvostus Niinistöä kohtaan, joka oli sopivan yksityinen henkilö presidentiksi, nousee koko ajan.
- Anonyymi
Juppi oli ja ei pahemmin ole viisastunut , vaikka on ikää tullut .
- Anonyymi
Se vain osoittaa kuinka huono vaihtoehto olisi ollut!1!
- Anonyymi
Kyllähän se homppeli Pekka Haavisto olisi ollut se paras vaihtoehto, joita oli kuitenkin vain kaksi.
- Anonyymi
Stub oli parempi vaihtoehto, kun ajattelee miten monissa maissa ei homoutta hyväksytä.
- Anonyymi
Ei ollut muita hakijoita kuin homo ja täystyperys.
- Anonyymi
Monessa ei hyväksytä bi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monessa ei hyväksytä bi .
Ei niin. Karseeta olisi ollut seurata homoparin kutsua Linnan juhliinkin, käsikädessä , hempeitä katseita vaihdellen , pieniä suukkosia. Hyi olkoon !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139