moi!!tietääkö kukaan esiintyykö jason(eric dane)enää siskoni on noita-sarjassa??oisin toisi kiitollinen niille ihanille ihmisille jotka jaksais ja viittis vastata!!! :):):)
moi...mul ois yx kysymys...
10
498
Vastaukset
- Britney-fani
Munmieles ei mut en oo varma.
- mä vaan...
okei,harmi ku se oli nii hyvä näyttelee....:)
- Britney-fani
No moi taas! Kysyisin vaan onx sul messengeriä jos on nii ois kiva tietää se. Koska mui ei oo hirveesti kamui meses
T:Britney-fani
p.s.Vastaa nopeesti, ja se ei haittaa jos sul ei oo voidaan kirjotella täällä!- julle
MOI!
mäkin oon britney-fani!
(sori ei tuo suo kiinosta ilmoitin kummiskin) - Britney-fani
julle kirjoitti:
MOI!
mäkin oon britney-fani!
(sori ei tuo suo kiinosta ilmoitin kummiskin)Kiva et joku muukin on Bitney fani ku vaan mä. Monennella oot? Mämeen 5:selle
- julle
Britney-fani kirjoitti:
Kiva et joku muukin on Bitney fani ku vaan mä. Monennella oot? Mämeen 5:selle
mä meen kuudenelle ei oo paljon ikäerooo :)
- Britney-fani
julle kirjoitti:
mä meen kuudenelle ei oo paljon ikäerooo :)
Ei ookkaa. Mä haluisin mennä jo seiskalle. Onks sul sähkärii??
- julle
Britney-fani kirjoitti:
Ei ookkaa. Mä haluisin mennä jo seiskalle. Onks sul sähkärii??
tietenkin mul on sähkäri ;)
enhän mä vois tätä viestiikkään kirjoittaaa - Britney-fani
julle kirjoitti:
tietenkin mul on sähkäri ;)
enhän mä vois tätä viestiikkään kirjoittaaahups! Niinpä tietenki.
- julle
Britney-fani kirjoitti:
hups! Niinpä tietenki.
*nauraa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976