Kimpoilet ympäriinsä etkä malta pysyy pakoillas 😀
Oot nainen vähä sellanen sähköjänis
19
439
Vastaukset
- Anonyymi
Kulkuri fo evö
- Anonyymi
Mannesieluni mun
- Anonyymi
Jotkut on vapaita sieluja ja tykkää olla kiertolaistyylisiä. Sellaisille sopii myydä omaisuus ja lähteä ulkomaille. Sieltä tehdä jotain työtä nomadina... Etänä.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ihan kuin joku ois just varastanut mun kirjoituksen ja ajatuksen
- Anonyymi
Minua kyllä kutsuttiin aikoinaan, kun olin työni puolesta joka paikassa töissä DURACELL PUPUKSI.
Sanoin hänelle: PITÄÄ VARMAAN KÄYDÄ VAIHTAAN HITAAMMAT PARISTOT NIIN EN NÄY JOKA PAIKASSA!
En enään nykyisin näy niin, kuin ennen koska SE ON KUNNIANLOUKKAUS JOS MINÄ NÄYN.
Anonyyminä kukaan minua ei erota toisista anonyymeistä.- Anonyymi
En muista kuka hän oli joka tuon nimen minulle antoi.
Hän on kuollut joka aikoinaan ajoi autolla minut kiinni, kun minä reippaana kävelin menemään.
Hän kysyi minulta, että: Mitä sinä oikein teet?
Minä vastasin hänelle: En ole ainakaan PARKKI-PIKENÄ!
Kaivoin rikka-imurin ja sanoin: SALAINEN SIIVOUS AGENTTI 117.
- Anonyymi
Olin minäkin joskus. Nyt oon böönaut.
- Anonyymi
Sähköjänis ei kimpoile ympäriinsä se menee yhtä ja samaa kehää saamatta mitään alkua pidemmälle
- Anonyymi
Taidat tykätä nuorista ja virkeistä naisista..?
T vanha ja väsynyt - Anonyymi
Noup.
- Anonyymi
Ollapa virkeä sähköpupu
- Anonyymi
Ap:n mielikuvitus on tainnut kärähtää keksiessään vainoamastaan henkilöstä tarinoita. Ilmeisesti jollekin A-ihmiselle, tämä päätelmä aikaisemmasta ketjusta.
Sivusta. - Anonyymi
Älä pidä muhun yhteyttä, äläkä ainakaan toivo meidän välille mitään, jos olet m- mies
- Anonyymi
Ei sen tarviikkaan, kun se pitää muhun yhteyttä 😅
- Anonyymi
Patterit persiissä.
- Anonyymi
🧎🏼♀️🤸🏼♀️🧍🏼♀️⚡🐇
- Anonyymi
Niin oonkin eikä mun huonot puolet jää siihen. Kannattaa pysyä kaukana.
- Anonyymi
Pysyn kaukana kaikin tavoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata872490Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981600- 1101500
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411411Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611133Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 56929
- 45807
- 61795
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771