Jumala Israjellija suojelkoon ja kaikinlaisillinsuuksiis siunatkoon!
https://www.youtube.com/watch?v=GtmKRFz33u0
1.19 - 1.33
Selef Urge
Iranin johtaja oli suunnitellunna antavan terroristirymille yjinaseita
3
71
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kokeilellisoin osaankoloiko vai enkölöiko runollisellisesti ilmaista sen mitä juuri äsken tapahtui. Tapahtui aikamoinen viivätyskin , josta tietenkin koitettiin minua syyllistää vaikka syy oli palveluntarjoajassa , sekä uudessa työntekijässä, joka taisi olla ekoja tunteja uuves työssään eikä osannut toimija oikein vaika kirjoitin viel paperille ohjeet tehjä homma oikein. Hän ei osannut ja tarvitiin toinen työntekijä auttamaan häntä ja h'änkään ei osannut. Tiesin että jos olisin saanut itse tehjä sen homman niin se homma olisi tullut heti hoijettua. Sitten lopulta n.10min päästä tuli kolmaskin onkelmanselvittäjä ja hän saikin heti hoidettua homman kun ymmärsi selvät ohjeet kun luki paperista. Hän oli miesoletettu, joka osasi, kasi osaamatonta olivat naisoletettuja päätellen feminiinisistä elehjinnöistä ja fenotyypista.
Nyt sitten kerron runoisasti miten lähjin asijan hoijettua purkamaan hitaan palvelun aikaansaamaa jännitettä.
Mies sankariilisoitunut rautahevoisella päätti head down hampurilaisija ostamaan northboundiin. Uljaasti hän ratsasti rautahevoisella kehä yggöselle ja siitä McTonaltsin tallialueelle ja tilasi parit hanpurilaiset ja isot ranskalaiset. Mukanaan sankarillisella oli mm. kaksi valmista lämmintä pihvijä, Hellmanss fries saucea,jossa maistui valkosipuli, ei pahaa, ei täyvellistä. En mä nyt näköjään saa tätä runomuotoon kun ei vaan mene nyt, ei jaksa nyhhen. Mutta chipotle haet hanpurillaiset oli hyvijä kun laitoin hanpurilaiseen omat paremmat pihvit tilalle.
Eipä Greta tiejäkkään, mitä muslimit hälle tekisi jos heillä olisi valta käsissäänsä ja Greta kieltäytyis kääntymästä muslimiksi, kunhan mahdi saapuu niin sekin asia selvijää ateistitollukoille mikä heillä on yhteiskunnissaan tulossa.
Eikä muslimit sitä oikein kai salaakaan, mitä het tekköö ei-muslimeille kun mahdi saapuupi. mahdi on väärä profeetta, jota muslimit ojottelevat. Ilmeisistikin Raamatun Ilmestyksellisen Kirjan ilmoittama väärä profeetta.
Slaava Jeesus!
Kylläisehkönä,
Selef Urge - AnonyymiUUSI
Söin eilen hyvin. Söin suklaata paljon. Suklaan syöminen oli kivaa ja absoluutli ihanaa. Suustani tuli paljon äänekästä yninää, joka kertoi suuresta tyytyväisyyjestä. Jossain vaiheessa huomasin että minä unisen, se on ihan heh hehhehhiä. Join myös samalla paljon maitoa.Suklaa oli konvehtimuojossa. Suklaa ja maito samaan aikaan suussa on se paras koostumus suullisuuvessa.
Äsken söin vesimeloonia muutaman ison palan. Se maistui vesimeloonisella tavallisella hyväälliselle. Vesimeloonissa oli paljon mustia sellaisia. Siemenijä.
Onko vesimeloonin siemenet terveellisijä vai epäterveellisijä? En malttanut niitä alkaa siitä nyppimään. Ne eivät vaikuttaneet syöntikokemukseni autuaallisuuteen mitenkään, siemenet eivät häirinneet, en niitä huomannut niitä suussain häiritsevyytenä tai ylimääräisyytenä.
Helsinkissä 19 asteta plussa, mutta mulla on kovasti kuuma.
Selef Urge - AnonyymiUUSI
Jumala hillitköön Isrselin muusta maailmasta piittaamatonta sotahulluutta.
Iran haluaisi neuvotella, mutta Israel vain ampuu!
Meillä gojimeilla ei juutalaisille selvästi ole vieläkään mitään väliä.
Ja Stubbin mielipiteet eivät tähän kuulu. Se ei selvästikään osaa pitää suurta suutaan kiinni. Olis sekin kerrankin hiljaa.
Toivottavasti Putin saa rauhoteltua iranilaiset, ehkä on jo tehnytkin niin.
Mutta Israel ei kuuntele ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek246963Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284428- 343256
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823105- 102078
- 821754
- 1541684
- 1471632
- 121618
- 231582