Moi Riikka Purra! Olet kyllä pokkanainen, se on sinulle annettava!
Sanoit persujen puoluekokouksessa muun muassa, että "suomalaisuuden puolustaminen on perussuomalaisille tärkein arvo". Onhan tämä aikamoinen lausunto, kun sinun johdollasi on leikattu nimenomaan suomalaisilta köyhiltä, duunareilta, lapsiperheiltä ja sote-palveluista.
Sanoit myös, että lähiöissä ei kuule tarpeeksi suomen kieltä ja että katukuva on paikoin "muuttunut tunnistamattomaksi sekamelskaksi". On kyllä nyt yhdenlaista luoda uhkakuvia asioista, joista persut eivät ymmärrä yhtään mitään - siitä kertoo esimerkiksi kelvottomat kannatuslukemanne moninaisessa Helsingissä. Ihmiset eivät täällä pelkää moninaisuutta, koska se on meille arkea. Tervetuloa Itä-Helsinkiin, ei täällä ole mitään pelättävää!
Sinä sanoit myös, että Suomi ei ole koko maailman sosiaalitoimisto, sairaala tai koulu. Tämä on sikälikin ironinen lausunto, että olet juuri leikannut sosiaaliturvaa 1,5 miljardia euroa, lakkauttanut sairaaloiden yöpäivystyksiä ja saksinut koulutuksesta. Minun mielestäni Suomi voi ja Suomen täytyy kantaa myös globaalia vastuuta ja auttaa ihmisiä, joilla on hätä, mutta sinun johdollasi täällä on ajettu alas myös suomalaisten ihmisten palvelut.
Riikka, sanotaanpa siis asia niinkuin se on: hyvinvointivaltion tuhoksi ei koidu "kehitysmaista saapuva massasiirtolaisuus". Hyvinvointivaltion tuhoksi koituu perussuomalainen politiikka.
Riikan aivopierut R-kansan kokoontumisajoissa
12
122
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä tuli totuus.
- Anonyymi
Suomi ei ole edes suomalaisten sosiaalitoimisto - turva on olematon. Kiitos Riikka ja Kiitos Petteri
- Anonyymi
Purra eli itse sossuntuilla 2004 -2016. Kannattaako meuhkata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä avaus. Täyttä asiaa. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne olivat ihan eri sossuntukia, eikä niitä voi laskea mukaan.
- Anonyymi
Persun sossuntukia ei siis lasketa ?????
Tyypillinen rasisti ! - Anonyymi
Demari sanoo; uli uli uli.
- Anonyymi
Haistele sinä persunatsi synnyinseutuasi.
- Anonyymi
Kyllä ,täyttä totta .
Ei puhunut Riikka myöskään mitään VERONKIERTÄJISTÄ , paljonko menee valtiontaloudesta ohi ?
Nykyhallitus on Kuin EK:n jojo .kaikki käy mikä sataa omaan laariin .
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011303166.html - Anonyymi
osta r-kioskilta jäätelö, hahmivaan kun kenelläkään euroja ole mutamia ostaa... ehdottaakoo Riikka Purra R-kioskin ryöstämistä tai räjäyttämisrä , hähäh
- Anonyymi
Demarit ulisee 24/7 , anna mulle rahaa ja ruokaa kun olen niin avuton pelle etten pysty itse niitä hankkimaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445822
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise923269- 313126
- 592874
- 572730
- 532390
- 381844