Seurakunnat ovat täynnä sairaita

Anonyymi-ap

Miten suhtaudutte Jeesuksen lupaukseen tehdä kaiken, mitä häneltä pyydätte? Nythän seurakunta on täynnä sairaita, joiden paranemisen puolesta on rukoiltu, mutta he eivät vain parane. Edes lääkärit eivät voi auttaa kaikkia.

Miten selitätte sairaille sen, että Jeesus ei parannakaan heitä?

11

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Valehtelet että korvat heiluvat.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kenenkään tsrvitse selittää mitään kenellekkään.

Jokainen on samojen lupausten takana tai edessä ja voi kysyä JumalaltaN miksi niin tai näin.

Se on hänen asiansa.

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisikö Jeesuksen niistää sun nenä?

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus antoi vain omille oikeille 12 apostolille vallan tehdä niitä ihmeitä sen ajan kun he elivät. Mutta siihen sitten loppui. Ei Jeesus tee enää mitään ihmeitä ja merkkejä.

Matt. 12:39

Mutta Jeesus vastasi heille: "Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.

Lahkosaatana tekee niitä valeihmeitä ja merkkejä, joilla se herkkäuskoisia ihmisiä eksyttää.

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

Älä anna helluntailaisten eksyttää itseäsi!

• Anonyymi
      UUSI

Se ei nyt mitään jos on sairaita, ne tulevat viimeistään vanhuuden myötä kun kuolema lähestyy vaikka miten uskoisi ja mihin.

Se on kumma juttu jos on tyhmiä ihmisiä seurakunnassa ja vielä jos sellaisia, jotka heittävä tyhmiä herjoja kun Jumala lupaa Jaakobin kirjeessä antaa auliisti viisautta.

Tyhmyys kertoo mitä suuremmasta epäuskosta.

• Anonyymi
        UUSI

taisit juuri kertoa itsestäsi, eli epäuskostasi- jolla mittaat, saat oman mittasiksin näkyviin

• Anonyymi
      UUSI

Ei kai Jumala nyt ala muuttamaan ihmisen turhamaisuuden vuoksi sitä suunnitelmaa, että ihminen tulee vanhaksi, heikkenee, sairastuu ja kuolee. Ei kai niin vähäpäinen kukaan voi olla, että kuvittelee että Jumala muuttaa sitä järjestystä kun ihminen vähän sivumennen vain pyytää.

Mutta järkeä on tarjolla auliisti, ei ole pakko olle jutuissaan typerä ja tekemisissään vain hölmöile hölmöilyn perään. Sitä Jumala ei edellytä, vaan lupaa sen asian kyllä auliisti korjata.

• Anonyymi
      UUSI

toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toinen herra

• Anonyymi
      UUSI

”Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.”
      ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭14‬:‭26‬ ‭FB38‬‬

”Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; karttakaa kaikenkaltaista pahaa.”( epätervettä profetoimista)
      ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭5‬:‭19‬-‭22‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
      UUSI

1Kor 11:29  ...sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa. 
      1Kor 11:30  Sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut pois. 
      1Kor 11:31  Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi; 
      1Kor 11:32  mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin halvauduin neliraaja halvaukseen, Pyydin rukouksessa paranemista, mutta päähäni tuli Paavalin sanat, "Minun armossani on sinulle kyllin". Jeesus oli kanssani ja tunsin itseni siunatuksi. Kaikki asiani loksahtivat kohdalleen, aivan uskomattoman hyvin. Pyysin parantumista edes sen verran, että voisin liikkua itsenäisesti. Parantuminen alkoi hitaasti ja pysähtyi kolmen vuoden päästä, mutta pystyin elämään itsenäisesti apuvälineitten avulla. Jeesus antoi minulle erään Pyhän Hengen lahjan, josta tuli elämälleni paras lahja. Nyt iloitsen lahjastani valtavasti, sillä saan palvella Taivaan Isää Pyhän Hengen inspiroimana erehtymättömänä. julistajana. Jos yksinäisyyteni tai pahat ihmiset masentavat, antaa Jeesus ensitilassa lohdun ja Jumallaisen ilon. Tälläinen rampa, ei saa esim. naisystävää. Mutta muutaman kerran on kadulla vastaan tullut kaunis nainen hymyillyt ja pyytänyt saada halata. Tälläinen hyvyys kantaa pitkälle. Olen oppinut ylistämään Jumalaani yksin kammiossani. Olen saanut ratketa riemusta, kun Hän antaa lohtuaan, Kiitän jopa rampaudestani, sillä olin terveenä luisumassa pahuuteen. Ylistäkää tekin , kuten apostolitkin vankeudessaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5027
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3466
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3204
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2307
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1917
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1838
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161