Miten suhtaudutte Jeesuksen lupaukseen tehdä kaiken, mitä häneltä pyydätte? Nythän seurakunta on täynnä sairaita, joiden paranemisen puolesta on rukoiltu, mutta he eivät vain parane. Edes lääkärit eivät voi auttaa kaikkia.
Miten selitätte sairaille sen, että Jeesus ei parannakaan heitä?
Seurakunnat ovat täynnä sairaita
11
80
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Valehtelet että korvat heiluvat.
- AnonyymiUUSI
Ei kenenkään tsrvitse selittää mitään kenellekkään.
Jokainen on samojen lupausten takana tai edessä ja voi kysyä JumalaltaN miksi niin tai näin.
Se on hänen asiansa. - AnonyymiUUSI
Pitäisikö Jeesuksen niistää sun nenä?
- AnonyymiUUSI
Jeesus antoi vain omille oikeille 12 apostolille vallan tehdä niitä ihmeitä sen ajan kun he elivät. Mutta siihen sitten loppui. Ei Jeesus tee enää mitään ihmeitä ja merkkejä.
Matt. 12:39
Mutta Jeesus vastasi heille: "Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.
Lahkosaatana tekee niitä valeihmeitä ja merkkejä, joilla se herkkäuskoisia ihmisiä eksyttää.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Älä anna helluntailaisten eksyttää itseäsi! - AnonyymiUUSI
Se ei nyt mitään jos on sairaita, ne tulevat viimeistään vanhuuden myötä kun kuolema lähestyy vaikka miten uskoisi ja mihin.
Se on kumma juttu jos on tyhmiä ihmisiä seurakunnassa ja vielä jos sellaisia, jotka heittävä tyhmiä herjoja kun Jumala lupaa Jaakobin kirjeessä antaa auliisti viisautta.
Tyhmyys kertoo mitä suuremmasta epäuskosta.- AnonyymiUUSI
taisit juuri kertoa itsestäsi, eli epäuskostasi- jolla mittaat, saat oman mittasiksin näkyviin
- AnonyymiUUSI
Ei kai Jumala nyt ala muuttamaan ihmisen turhamaisuuden vuoksi sitä suunnitelmaa, että ihminen tulee vanhaksi, heikkenee, sairastuu ja kuolee. Ei kai niin vähäpäinen kukaan voi olla, että kuvittelee että Jumala muuttaa sitä järjestystä kun ihminen vähän sivumennen vain pyytää.
Mutta järkeä on tarjolla auliisti, ei ole pakko olle jutuissaan typerä ja tekemisissään vain hölmöile hölmöilyn perään. Sitä Jumala ei edellytä, vaan lupaa sen asian kyllä auliisti korjata. - AnonyymiUUSI
toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toinen herra
- AnonyymiUUSI
”Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.”
1. Korinttilaiskirje 14:26 FB38
”Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; karttakaa kaikenkaltaista pahaa.”( epätervettä profetoimista)
1. Tessalonikalaiskirje 5:19-22 FB38 - AnonyymiUUSI
1Kor 11:29 ...sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa.
1Kor 11:30 Sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut pois.
1Kor 11:31 Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi;
1Kor 11:32 mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi. - AnonyymiUUSI
Minäkin halvauduin neliraaja halvaukseen, Pyydin rukouksessa paranemista, mutta päähäni tuli Paavalin sanat, "Minun armossani on sinulle kyllin". Jeesus oli kanssani ja tunsin itseni siunatuksi. Kaikki asiani loksahtivat kohdalleen, aivan uskomattoman hyvin. Pyysin parantumista edes sen verran, että voisin liikkua itsenäisesti. Parantuminen alkoi hitaasti ja pysähtyi kolmen vuoden päästä, mutta pystyin elämään itsenäisesti apuvälineitten avulla. Jeesus antoi minulle erään Pyhän Hengen lahjan, josta tuli elämälleni paras lahja. Nyt iloitsen lahjastani valtavasti, sillä saan palvella Taivaan Isää Pyhän Hengen inspiroimana erehtymättömänä. julistajana. Jos yksinäisyyteni tai pahat ihmiset masentavat, antaa Jeesus ensitilassa lohdun ja Jumallaisen ilon. Tälläinen rampa, ei saa esim. naisystävää. Mutta muutaman kerran on kadulla vastaan tullut kaunis nainen hymyillyt ja pyytänyt saada halata. Tälläinen hyvyys kantaa pitkälle. Olen oppinut ylistämään Jumalaani yksin kammiossani. Olen saanut ratketa riemusta, kun Hän antaa lohtuaan, Kiitän jopa rampaudestani, sillä olin terveenä luisumassa pahuuteen. Ylistäkää tekin , kuten apostolitkin vankeudessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315027- 343466
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112307
- 281917
- 121838
- 1611793
- 1051310
- 1371127
- 141119