”Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.”
Ilm 2:5
TEE PARANNUS!
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
- AnonyymiUUSI
Puhutteko USA : sta vai Ranskasta joista jompikumpi otti Jumalan valtakunnan haltuunsa 1780. Onko USA menettämässä sen?
1970 luvulla tuli valuuttakiista Ranskan ja USA välille. Ranska uhosi kostoa ja antoikin koko Euroopan vallan ja voiman Kiinan käsiin. Tästä kertoo Ilmestyskin.
Nyt on Kiina USA: n kimpussa ja Ilmestys 13 kertoo sen aikovan antaa kaiken eli koko maailman Euroopan käsiin. Siirtyykö Jumalan valtakunta ja kenen käsiin? KIINAN, EUROPAN, VENÄJÄN, ARABIAN, INTIAN vai jonkun muun?
- AnonyymiUUSI
Miten kukaan pystyy lopettamaan herjaamista? Edes tyhmistä samoista herjoista.
- AnonyymiUUSI
Siltä näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315007- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112297
- 281897
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 1371127
- 141119