onko äänekoski ahdasmielinen paikka muualta tuleville. onko kyräilyä ja kateutta sekä juoruilua tai muuta alhaisen tason toimintaa vai onko järkevää menoa ja meinkinkiä?
onko äänekoski muualta muuttavalle hyvä? juoruilu?
17
230
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olet alusta asti silmätikku ja kohde
- AnonyymiUUSI
Olet hävinnyt pelin.
- AnonyymiUUSI
En suosittele.
- AnonyymiUUSI
Menoa ja meininkiä on turha Äänekoskelta etsiä.
Kyräilijöiden ja kyttääjien tyyssija, että sellaista jos etsit niin ihmeessä tänne, mutta muussa tapauksessa ehdoton ei!
Nimimerkillä kesän jälkeen täältä lähdössä - AnonyymiUUSI
Suolahdessa ei ole kateutta eikä kyräilyä,tervetuloa!
- AnonyymiUUSI
Ei sellä ole mitään muutakaan..
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa että on samaa sairasta menoa siellä kuin itä-suomessa. Luulin että sen verta olisi jo sivistystä siellä ettei enää kyräillä, juoruta ja olla ahdasmielisiä
- AnonyymiUUSI
Äki on tulevaisuuden kaupunni! Täällä on paljon menoa ja tekemistä, jos urheilee. Juopoillekkin on omat paikkansa tietty. Niin hyvät, että niissä käydään suolahdesta asti. Suolahteen ei kannata muuttaa.
- AnonyymiUUSI
"kaupunni" Kynnöskylä,...(kaupunki)
- AnonyymiUUSI
Äänekoski suomen 65 isoin kaupungi asukasluvultaan.Toimii ainoastaan tehtailla.Paljon piilojuoppoja.eläkepäivänä alkossa kä kuhina.
- AnonyymiUUSI
On aika paljon itsestä kiinni, aiheuttaako kateutta tai juoruilua. Muutama vuosi tänne muuttaneena en ole joutunut minkään ikävän kohteeksi enkä tosin itsekään ole aiheittanut pahennusta juoruilemalla tai muutenkaan pahaa puhumalla. Harrastusten myötä olen saanut jopa muutaman hyvän ystävänkin, joten ei mitään valittamista. Ja siis työpaikan vuoksi tänne muutin.
- AnonyymiUUSI
ei ihminen mitään kateutta itse aiheuta. kateus syntyy vain kadehtijan omassa päässä alemmuudentunteesta.
- AnonyymiUUSI
Muuttaneeni tänne olen todennut että hyvä kaupunki on Äänekoski ei liian pieni eikä liian iso, palvelut pelaa ihmiset ystävällisiä ja nuoret hyvin kasvatettuja verrattuna isoihin kaupunkeihin. Ollaan asiallisesti kiinnostuneita ei tuppauduta, mutta ei olla myöskään välinpitämättömiä.
On tietysti osa Äänekoskelaisista hieman kokemattomia kun eivät ole muualla käyneet, siksi varmaan tännekin kritisoivat, kun luulevat nurmen olevan vihreämpää aidan toisella puolella. - AnonyymiUUSI
Äänekoski hyvä ja palveluita riittävästi. Suolahteen ei kannata mennä,ainakaan ostaa asuntoa sieltä. Et pääse ikinä eroon siitä,muutakuin ilmaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Minkä takia pitää päästä asunnosta eroon jos muuttaa Suolahteen?
- AnonyymiUUSI
Aika usein juoruilun kokemus syntyy omassa päässä eli tekee jotain sellaista, mistä kokee aiheutuvan juoruja - todellisuudessa ketään ei kiinnosta elämäsi - oletko suuruuden hullu?
- AnonyymiUUSI
Itse 40 vuotta täällä asuneena voin kertoa, että kaikki tietää sinun asiasi paremmin kuin itse, pahimmat löytyy tehtaalla omissa vuorossaan ja toiset kapakoissa, niissä kahdessa, juoruja riittää sekä takanapäin puhumista heti, kun käännät selkäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337407- 434433
- 294070
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893519- 132623
- 302525
- 442222
- 302181
- 1642013
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise371416